Skocz do zawartości

[E34 M50B20] Wał? Most? Skrzynia?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To jeszcze raz ja ;) Mianowicie: gdy jadę autem na 1.biegu i zmieniam na bieg 2. to od czasu do czasu słychać odgłos tak jakby taki metaliczny "PUK" wychodzący z tyłu auta. Coż to może być.. może podałem mało wskazówek ale nie bardzo się znam.. ;/
BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak sami miałem u siebie u tulejki w belce były do wymiany, i u Ciebie to samo bedzie
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Tuleje belki, przegub gumowy na wale, krzyżaki na wale(jeżeli nie masz przegubu gumowego to są dwa), przegub homokinetyczny na wale przed dyfrem, mocowania dyfra. Masz tyle opcji, pozostaje wejść po auto i sprawdzić
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Właściwie to kolega powyżej ma rację - tak to trochę wróżenie z fusów. W tym zawieszeniu i przeniesieniu napędu jest tyle elementów które mogą hałasować, że najlepiej właśnie na szarpaki pojechać. A i czasem to nie pomaga - np niektóre luzy można odkryć tylko przy odciążonym zawieszeniu (na podnośniku).

 

pozdrawiam i życzę jakieś małokosztownej diagnozy zawieszenia/napędu

Opublikowano
Dwa tygodnie temu kupiłem moją piątkę która harcowała powyżej setki, na polnej drodze bardzo wyboistej nic nie było słychać. Stacja diagnostyczna i .... wyrok - tuleje tylnej belki. Dlatego czasem warto wydać parę złotych na specjalistów i wymienić to co trzeba i jeździć limupiątką jak gość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.