Skocz do zawartości

Wojtass100

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 24v 1991 M50
  • Lokalizacja
    Śląskie

Osiągnięcia Wojtass100

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Podczas udrażniania odpływu z szyberdachu zauważyłem żółtą wtyczkę i gniazdo pod głośnikiem przednim z lewej strony, czy ktoś wie co to za połączenie? I drugie pytanie - niezależnie ile wleję benzyny do zbiornika to na wyświetlaczu z komputera pokazuje dystans do pokonania 54 km, jak to zresetować, odblokować ?
  2. Wojtass100

    Wolne obroty

    Dzięki panowie. Silniczek krokowy jest prosty jak "budowa cepa" i można ewentualnie go delikatnie wyczyścić - mechanik zbędny, kasa w kieszeni. Miałem kiedyś Mazdę na wtrysku wielopunktowym i tam pod zaślepką była śruba regulacyjna obrotów, oprócz naciągu linki. Ap ropo mechanika - gdybym chciał do niego pojechać to nie było by tematu na forum. Mechanik to ostateczność! Przepraszam mechaników ale to polska zaradność a wszyscy wiedzą, że trzeba dużo warsztatów odwiedzić aby jeden nam pomógł
  3. Wojtass100

    Wolne obroty

    Czy można manualnie (przy pomocy jakiejś śrubki regulacyjnej) podkęcić wolne obroty? E34 2.0 150KM
  4. Wojtass100

    przewody paliwowe

    Czy ktoś kto wymieniał przewody pamięta jakiej długości one były :?: Nie mam kanału, a z tego dobrodziejstwa korzystam gościnnie i nie chcę jej nadużywać. Z góry dziękuję za te liczby. :P
  5. http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=516680 One Ball bearing 17mmX52mmX17mm B17-99DG8 NSK brand, from smithcoelectric, their part #5-5224 it's a bosch oem. Sprubuj coś z tego
  6. Kolego tam dowiesz się wszystkiego-www.RealOEM.com Konkretny link- http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HB51&mospid=47370&hg=12&fg=22 kliknij na rysunek pod tym adresem a otworzy ci się to co potrzebujesz
  7. Wojtass100

    zasilane paliwem

    Wyjąłem ze zbiornika i podałem zasilanie bezpośrednio na zaciski :norty:, włożyłem do zbiorniczka z paliwem i skontrolowałem ciśnienie ok 3,5 bara
  8. Wojtass100

    zasilane paliwem

    Podczas jazdy po mieście na pb bunia zgasła. Pompa 100% ok, bezpiecznik i przekaźnik ok, na lpg jedzie. Podczas rozruchu nie słychać pompy. Potrzebuję DORADY jak za to zabrać się :cry2:
  9. Teoretycznie nie tylko o ile mi wiadomo bezpieczniki znajdują się w kilku miejscach a pewnie jeszcze gdzieś będą ukryte i szukaj wiatru w polu. Przekaźnik znalazłem tak jak podałeś - niebieski przy kompie silnika (1z3), wg "sam naprawiam" ten przekaźnik jest w bagażniku powyżej akumulatora
  10. Wojtass100

    Przekaźnik pompy paliwa

    :evil: E34, sedan, 06-1991, 2.0, gdzie jest bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa :mad2: Wg książki "Sam naprawiam e34" lokalizacja przekaźnika niemożliwa bo opisuje kombika lub e39, bezpiecznik nr 54 ale gdzie jest :?:
  11. Wojtass100

    Świece zapłonowe?

    Świeca miała jasno-szare zabarwienie, bez oznak uszkodzenia, od str. cylindra (pozostałe 5 wyglądają bardzo podobnie tylko bez pęknięć na zewnętrznej porcelanie)
  12. Wojtass100

    Świece zapłonowe?

    Nierówna praca silnika (pyrkanie) na każdym biegu i na luzie, odczuwalny spadek mocy na paliwie i lpg. Na 4 cylindrze pęknięta na świecy porcelana :cry2: Czy to może być przyczyną? Jutro jadę po nowe świece czy tylko?
  13. Witam. Tylko 4 bieg idzie bezpośrednio z "akumulatora" pozostałe przez opornicę która może znajdować się w tunelu z powietrzem, idź za kablami od pokrętła :arrow: do spiral, (oporników), ale najpierw bezpieczniki, przekaźniki,końcówki kabi bezpośrednio przy konektorach, to uwielbia się grzać i niektóre połączenia lutowane "rozsypują się"
  14. Wskaźnik paliwa moim zdaniem OK - miałem ten problem( =wymiana pompy ), czujnik paliwa ten w tubie w zbiorniku przy pompie szwankuje, wystarczyło delikatnie rozciągnąć mocowania drutów oporowych żeby pływak dobrze do nich stykał. Jak narazie 3 miesiące kilkanaście tankowań i jeszcze pokazuje :idea:
  15. Koledzy w takiej sytuacji ja wepchałbym autko do ciepłego garażu i rozmroził cały układ :!: Lód pomimo, że niewiele spęcznieje to może zrobić kosztowne niespodzianki. Od rozsadzenia rurek metalowych, chłodnicy, nagrzewnicy, elektrozaworu, pompy wody, wszelkiego rodzaju łączników po poważne uszkodzenie bloku silnika. W całym układzie sprawnym jest jakieś ciśnienie, a szczególnie przed termostatem a woda jest ściśliwa (i jest jej nieco więcej), ilość powietrza niezauważalna. Reasumując lepiej jak jest pusty układ chłodzenia niż zamarznięty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.