Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam pytanie, troszkę w temacie. Mianowicie, chodzi o BMW e90 ze zdemontowanym przodem. Brak całego zderzaka, lamp. Serjnie auto miało xenony. Wiadomo, potrzebuję zderzak z otworami pod sprski, zaślepki pod te otwory. Ale co jeszcze? http://allegro.pl/spryskiwacz-reflektorow-dysza-bmw-3-e90-e91-e93-i5037444453.html

Czy to z linka to już wszystko? Jak to jest mocowane w zderzaku?Nie wiem czy dobrze widziałem, ale czy siedzi to na ślizgu pod lampą? Jak działa ta zaślepka w zderzaku, jakim sposobem ona się unosi? W aucie widzę przewody do sprysków, które wychodzą w okolice lamp.

 

Pytania są trochę głupie, ale nie miałem nigdy do czynienia z takimi luksusami :roll:

Więc za wszelkie przedstawienie sytuacji dziękuję

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam, pytanie miał ktoś może przypadek że dysza się nie chowała?? Jakieś 1,5 roku temu kupiłem spryskiwacz w sklepie internetowym ori ale nie mogę go reklamować bo przesiałem paragon a że miałem płatność za pobraniem to nie mam żadnego dowodu zakupu. I jestem w D***e :P
BMW ----> Bandżo Może Wszystko
  • 1 rok później...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

W moim samochodzie były założone nowe oba orginalne spryski w 2013r, a teraz po niecałych 4 latach i przejechaniu 110tys juz ciekna :mad2: prawy wyjąłem , rozebrałem i umyłem co dało efekt taki że raz z niego wyleci 5 kropli na dzien, a czasami jest okej że nic nie puszcza. za to 3 tygodnie pozniej zaczał ciec lewy :evil: . cena szt. orginału 270zł troche przesada :mad2: .

 

Moje pytanie - zaworki zwrotne zamontowane tuż przed dyszami przy chowanych spryskiwach się nie sprawdzą, prawda ? :| Bo one by chyba załatwiły ten problem raz na zawsze.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Pojawily sie chinckie zamienniki tych spryskiwaczy za ok 70-90 zl. Sa nic nie warte. Kupilem, zareklamowalem dostalem nastepny, jeszcze gorszy. Kupilem na aliexpress, to samo. W koncu wylaczylem programowo i zaslepilem zeby nic nie lecialo.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
w jaki sposob wylaczeles programowo spryskiwacze xznonow ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Mam carly, jest tam taka opcja.

Mozna tym tez sterowac liczba i dlugoscia psikniecia, jakby dzialaly sprzetowo.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Link do filmu na którym jest pokazany sposób rozebrania spryskiwacza.

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Odgrzeje troche temat.

W niedługim czasie czeka mnie wymiana calego lewego spryskiwacza/dyszy lampy. I problem jest taki ze mam webasto i nie ma dostępy do spryskiwacza po ściągnieciu nadkola. Trzeba ściągać caly zderzak czy jakos odkrecic webasto?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
te spriskiwacze wymienialem co 3 lata. teraz mozna kupic 2 szt za 80zl wczesniej kosztowaly 250zl. czyli koszt nie duzy. czas wymiany 2 szt. to 1 godzina dla amatora, narzedzia to podnosnik, klucz do kol i klucz nasadowy 8mm i 10mm najlepiej na malej wkretarce akumualorowej i cierpliwosci. wada ewiedentna fabryczna tego syfu. chyba tym gumom szkodzi plyn do spryskiwaczy.
Opublikowano
Te spryskiwacze jak się je już wyciągnie ze zderzaka można spokojnie rozebrać przeczyścić i złożyć samo rozebranie i złożenie to niecałe 2minuty roboty . Trzeba przeczyścić środek i cala uszczelkę gumowa która działa jako tłoczek bo zazwyczaj na niej zbiera sie cały brud a potem ją nasmarować i złożyć jeśli już uszczelka jest wytarta to można ja wyciągnąć z chińczyka i zamienić . Same chińczyki nie są złe i działają tylko z oryginału trzeba ze środka wyciągnąć gumowa rurkę jak dobrze pamietam ma ona chyba okolo 10cm dlugosci cos kolo tego ta rurka ma grube ścianki przez co zmniejsza się średnica otworu wewnątrz i przez to powstaje większe ciśnienie , chińskie zamienniki nie maja tej gumowej rurki dlatego ich średnica w środku jest duża i ciśnienie na reflektor jest mniejsze i wszyscy myślą ze są te zamienniki do kitu a jak wyciągniemy z oryginału tez tą gumową rurkę to działają jak chińczyki. Tak przynajmniej jest w spryskiwaczach od modelu E92 2008. Sprawdzone juz na kilku autach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.