Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W rzeczywistosci nazywa sie to zaworek a to jest po prostu zwezka na przewodzie hydraulicznym sprzegla, ktora powoduje, ze niewazne jak szybko wcisnisz/wycisniesz sprzego to i tak docisk z tarcza zlacza sie powoli. Powoduje to lekkie slizganie sie sprzegla. Wymyslili cos takiego by ograniczyc mozliwosc "strzalu ze sprzegla" co ma przedluzyc zywotnosc elementow napedu.

W rzeczywistosci dla wprawnego kierowcy zwezka ta tylko powoduje problemy z plynnym ruszaniem przy bardzo niskich predkosciach (tzw. kangury) i zwieksza zuzycie tarczy sprzegla.

Nie ma co wymieniac na nowy, bo to to samo co masz zainstalowane. Albo go wywalasz, albo wkladasz ten zmodyfikowany z tej strony co podalem wczesniej.

Naprawde, polecam ten zabieg, jest niesamowita różnica!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.