Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !!

 

Od niedawna jestem użytkownikiem BMW e91, 320d, 163 KM z 2006 r. Aktualnie samochód ma przebieg ok. 76 tys. km. Ogólnie to jestem bardzo zadowolony, ale niepokoi mnie kilka spraw.

 

1. Czasem podczas postoju wydaje się, że obroty silnika spadają, choć wskazówka pozostaje na miejscu, a samochodem lekko trzęsie. Objaw ten ustępuje samoistnie i pojawia się niezależnie od tego czy samochód jest zimny czy gorący.

 

2. Podczas delikatnego przyspieszania w okolicy 1800-2000 obrotów odczuwam kilkukrotne szarpnięcie.

 

3. Niekiedy, zwłaszcza po zimnej nocy, podczas ruszania na 1 biegu odczuwam "jakby się sprzęgło ślizgało", ale później wszystko działa dobrze i sprzęgło nie sprawia mi żadnych problemów.

 

I dodatkowo komentarz do wyposażenia - wersja m-pakiet - sportowe fotele - alcantara - a nie ma regulacji lędźwiowego podparcia foteli - to nie przystoi takiej marce jak BMW :(

 

Pozdrawiam forumowiczów i proszę o rady co zrobić. Czy mam się martwić, czy ten typ tak ma ??

 

Dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano

Dzięki.

 

Widzę, że temat jest dość powszechny.

Dużo tam teorii, ale konkluzji nie ma. :cry:

 

Może ktoś pokusi się na podsumowanie tematu ... ?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Masz DPF ? Pewnie on powoduje cały problem. Auto jest z Niemiec czy kupione u polskiego dealera ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Mam DPF, auto sprowadzone z Niemiec, oczywiście :wink:

 

Jak długo jest w kraju ? Jeśli jeździło po mieście wciąż to właśnie stąd problem. Powinieneś porządnie ją przepalić na autostradzie.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

W kraju od kwietnia 2010, rzeczywiście jeżdżę głównie po mieście, ale kilka razy jechałem do Radomia. Tam jest dobra droga. Podczas jazdy utrzymywałem prędkość ok. 140-170 km/h przez ok. 30 min.

Może trzeba dłużej, ale to jest tylko możliwe w Niemczech :(

Opublikowano

Szarpanie powodowac moze jak juz wczesniej pisalem:

1 zapieczone kierownice na turbinie

2 czujnik na listwie common rail

3 zawor egr (jedz do kogos na kompa i niech w disie wylaczy zawor egr calkiem nie da rady ale mozna w 50% w 5 przypadkach jakie mialem pomoglo w 100% tylko zastanawiam sie dlaczego))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.