Skocz do zawartości

interfejsy diagnostyczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w używaniu interfejsów diagnostycznych? Chodzi mi o to, czy warto jest takie coś kupić, czy jednak sobie odpuścić i wybrać się raz na jakiś czas do warsztatu.
Wodzik
Opublikowano
Interfejsem za 100 pare złotych nic nie zrobisz poza skasowaniem bledow z komputera silnika i ew air..., skrzynia automat, klima to tylko sprawdza. Sondy lambda nie sprawdzisz bo programy co daja na allegro do tych fejsow to demowki, mowa o bmw scan.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrobiłem dwa interface'y i jeden kupiłem. Sprzęt działa, no problem.

Natomiast problem faktycznie tkwi w oprogramowaniu... wszystkie chyba dostępne to wersje demo!

Kai
Opublikowano

Jeżeli nawet Ktoś posiada, to nikt Ci się do tego nie przyzna.

Albo ma wersję pełną i nielegalnie jej używa, albo ma legalną i nie wolno mu kopiować oprogramowania. Zyjemy w Polsce, gdzie obowiązuje ustawa o nielegalnym oprogramowaniu, a nie w Rosji, gdzie może wszystko nielegalne jest legalnym - nie ubliżając tu narodowi, który także swoją cudowną historię ma.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby racja, w takim razie pisać na PRIV'a, nie zakapuję, a program mi się przyda :)
Kai
Opublikowano

Mam taki tani za 80 zł z allegro i wersję testową Car Scannera...

 

Lepiej mieć możliwość odczytu kodu błędów i możliwość

ich kasowania nież nie mieć takiej możliwości...

 

Dla tych co lubią sami grzebać to jest minimum.

 

Ostatnio, jak zmieniałem uszczelniacze trzonków zaworowych,

przy składaniu zamieniłem miejscami wtyczki detektujące

iskrę na kablu WN. Lewy bank na prawy. Wszystkie takie same i

w tym samym miejscu. Silnik chodził kulawo... podłączyłem notebooka, odczytałem błędy. Na podstawie błędu wywnioskowałem co źle zrobiłem. Zmieniłem wtyczki i wszystko wróciło do normy. Wszystko zajęło około

10 minut. Tak bym walczył i spekulował przez cały dzień.

 

80 zł to nie majątek a nie trzeba latać po serwisach lub znajomych.

Gdyby to miało kosztować 800 zł to trzbaby było się zastanowić.

 

Takie jest moje zdanie.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Ja kupiłem za 150 zł na allegro i działa. Rzeczywiście soft to demo i nawet ściągając z netu z różnych wschodnich serwerów okazuje się, że to demo.

 

A może ktoś mi powie co to za błąd, uwzględniając, że mam silnik 4-cylindry M40.

 

Czy poniższy błąd może objawiać się kichaniem na wysokich obrotach - poprostu silnik nie kręci się powyżej 3,5-4 tys. obrootów.

Dzięki za wszelkie sugestie. Muszę coś wykombinować z tym silnikiem bo nie da się jeździć.

 

Ps. Błędu tego nie idzie skasować - trwały.

 

16 Ignition Reference Pulse Generator

 

This code is stored when:

6-Cylinder - Camshaft Pulse Generator signal is interrupted

or defective.

12-Cylinder - Cylinder 6 or 12 reference sensor signal is

interrupted of defective.

Also check the spark plugs and the ignition coil(s) output.

Check the pulse signal with an oscilloscope (50Hz, 25ms sweep).

Measure with a break-out box at terminal 16.

If a coil is found to be defective the DME control unit may

also be damaged. Failure of the injector side of the output

stage is the most common symptom.

JUST HT
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego, co widziałem, to na innym temacie ktoś Ci już odpowiedział na temat błędów, to się nie będę powtarzał :)

 

Natomiast co do oprogramowania diagnostycznego - nadal nic panowie?

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.