Skocz do zawartości

E34 520i M50 Przedziwny problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam E34 z 92 520i 24V 150Km z gazem 2 generacji i mam strasznie dziwny problem z odpalaniem...

Mianowicie gdy jeżdżę na gazie i wyłączę go na tym gazie samochód po kilku minutach nie chce odpalać (nie zawsze ale przeważnie) Nawet gdy go zgaszę na paliwie też miewa takie problemy.

Albo gdy jadę na gazie chce go przełączyć na benzynę, gazując przełączam on całkowicie traci moc nie chcąc się przełączyć gaśnie i nie chce już odpalić.

Gdy nie chce odpalić trzeba albo długo piłować albo odczekać godzinę lub dwie wtedy odpala normalnie. Lub awaryjnie odpalam go na gazie odpala bez problemów.

Czasem tez gdy się normalnie przełączy z gazu na benzynę jedzie normalnie jedzie i nagle się totalnie dusi i gaśnie....

Natomiast gdy zakręcę gaz przy butli jeżdżę tylko na paliwie nie ma najmniejszych problemów. odpala zawszę i chodzi jak zegarek.

 

Oczywiście pomyślałem że to wina elektrozaworu w reduktorze... Wymieniłem go nie przepuszcza gazu do kolektora, a problem dalej jest... Ręce mi już opadają, może miał ktoś podobny problem...

 

Dodam jeszcze zanim doszedłem że to coś z gazem wymieniłem:

- wymiana filtra powietrza

- wymiana pompy paliwa na nową (zamiennik)

- przegląd gazu

- wymiana uszczelek pod klawiaturą i pod świecami (w jednej był olej)

- wymiana świec przy okazji

- wymiana jednego palca od cewki bo guma była popękana

- wymiana przekaźnika od pompy

- wymiana regulatora ciśnienia paliwa

- wymiana filtra paliwa

Opublikowano

Był podłączony do komputera i niby nic nie wykazało, ale coś za krótko sprawdzał mi to... pojadę jeszcze gdzie indziej.

 

Dodam jeszcze, że teraz jak jadę na wyłączonym gazie, ale gaz jest odkręcony przy butli, po 15min postoju nie chce odpalić... :/ No co jest?? Może to jakiś sterownik od LPG?

Opublikowano

Masz problem z LPG, gdy przełączasz na BP gaz nadal leci do kolektora. Przekręć kluczyk do kontrolek i posłuchaj czy nie słychać jak przepływa gaz.

Możliwe że elektrozawór nie trzyma.

Opublikowano

Elektrozawór wymieniłem na nowy... Ale to nic dziś to już zgłupiałem totalnie...

 

Byłem jeszcze raz na komputerze...

wykazało jakieś błędy silnika, ale po wykasowaniu i przejechaniu kilku kilometrów po ponownym podłączeniu nie było już błędów.

jeszcze co zaobserwowali to że po podłączeniu komputera pokazało 110 stopni i nagle zmalało do 90 później po gazowaniu rosło rosło i przy wolnych obrotach dalej rosło... po wyłączeniu silnika dalej rosło... Bardzo dziwne, pewnie walnięty czujnik temperatury...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_1281&hg=11&fg=15

Są 2? nr 6 i 8?

 

A najdziwniejszą rzeczą było to że nagle zgasł mi samochód na światłach, nie chciał przez chwile odpalić, ale wkońcu odpalił ale po przełączeniu na gaz lipa nie jedzie na gazie... Ja chyba osiwieje...

Opublikowano
już chyba trybie o co chodzi twojej buni... bardzo ważna rzecz sprawdź płyny (chłodniczy i olej silnikowy) (kiedy ostatnio wymieniałeś olej silnikowy??) jeżeli wszystko z tego jest ok to zacznij się brać za czujkę temp. silnika bo sądzę że według czujki silnik się grzeje i odłącza zapłon żeby zapobiec przegrzaniu silnika , sprawdź też sterownik instalacji gazowej i po tym wszystkim zestrój kompa w buni i już nie powinno być więcej z tym problemów... chyba :lol:

Grubo albo Wcale...

FWD Is For GAY :P

http://www.youtube.com/user/Pienio21?feature=mhum#p/a

Opublikowano
Ja miałem taki problem, mało było wody w układzie chłodzenia. Niby w zbiorniczku max a naprawdę dużo brakowało. Dolej i będzie trybić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.