Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam zamiar kupić BMW e30 sobie i mam zamiar je doprowadzić do stanu fabrycznego czyli nowy lakier cały w środku obić wszystko skóra porobić wyprawki w karoserii itp i tu moje pytanie czy ktoś juz sie za to zabierał i tez myślałem zeby dac silnik to pełnego remontu może ktoś wie ile takie coś może kosztować chodzi mi o koszt części tylko. Szukałem gdziesz Body kitu od M3 ale nigdzie nie ma i znalazłem na allegro takie cos

http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/10/89/62/1210896222

i tył

http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/11/90/45/35/1190453584

jak myślicie ładnie by sie prezentowało ??

 

zas mam zamiar dorobić takie dystanse zeby opony wystawały troche z kasty i sportowe zawieszenie obniżające i fele BORBET-y

bo gdzieś czytałem ze to takie kultowe jak przy golfach BBS-y i zaś sie zastanowię nad lakierem i kolorem skóry. A jaki byście mi polecili silnik do 2 litrów jakiś mało awaryjny juz mówię ze będzie chodził w GAZIE . Jeszcze mysałem o zrobieniu całego układu wydechowego z KWASÓWKI 2,5 cala co myślicie o tym ??

 

Może macie jakieś pomysły to piszcie :mrgreen:

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Po pierwsze zeby cos robic trzeba miec pojecie :duh:

Pakiet ktory pokazales wola o pomste do nieba ale na festynach krolem bedziesz :mrgreen:

Borbet model A to bardzo szeroka felga i dystanse sa zbedne :8)

Chcesz gaz i 2,0 to juz porażka z gazem to 2,5 albo 2,8 litra z e36 silniki M50B25 lub M52B28

Ogolnie silnik to koszt ok 3,5 tysia plus montaz remont silnika to ok 6 tysi :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

mi nie chodzi o ściganie sie tym samochodem po 1 a po 2 to co pokazałem na fotach to to co znalazłem na allegro jak masz coś ciekawszego to pokaż. Remont silnika i wszystko bym sam zrobił chodziło mi o koszt tego

a co myślisz o tym ??

http://allegro.pl/komplet-zderzakow-bmw-e30-zderzak-mafia-i1185263203.html

Opublikowano

tak powinno wygladac ladne e30 :

http://sklep.nctuning.pl/galerie/d/dokladka-przednia-bmw-e3_64.jpg

 

2,8 podobnie do 2,0 tym bardziej od starszej jednostki M20

 

Czesci do remontu silnika nie sa tanie :wink:

Jak ci przyjdzie robic szlif i nowe tloki kupic to juz masz 4 tysie :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Witam

 

Już pierwsze Twoje zdanie kłóci się z resztą wypowiedzi:

mam zamiar kupić BMW e30 sobie i mam zamiar je doprowadzić do stanu fabrycznego

Bo dalej piszesz:

Szukałem gdziesz Body kitu od M3
znalazłem na allegro takie cos[...]jak myślicie ładnie by sie prezentowało ??

juz mówię ze będzie chodził w GAZIE

 

Że tak zapytam: gdzie jest ten "stan fabryczny", bo chyba go nie dostrzegam, ani w Twojej wypowiedzi, ani w zamieszczonych zdjęciach TYM BARDZIEJ :roll: :mad2:

 

Borbet A (bo zapewne o ten model chodzi) nie jest jakąś super felgą dedykowaną do E30. Jest to po prostu stosunkowo tania i fajna felga z epoki.

 

M3 nie miało bodykitu - to była zupełnie inna karoseria!

 

Podsumowując: czegoś chcesz, ale sam nie wiesz czego. Niby zależy Ci na oryginale, ale podobają Ci się koszmarne wieś tuningi. Poczytaj trochę na forum o silnikach i generalnie o E30. Zapoznaj się z pojęciem "klasyk", "stan oryginalny", "youngtimer" i pokrewnymi. Czuję, że jesteś młodą osobą, której podoba się E30 i chcesz dobrze, tylko potrzebujesz nakierowania w odpowiednim kierunku...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
no dobra nie do klasyka ale chodzi mi o zrobienie jej jak by od zera cała kastę wypiaskować itp zeby była jak nowa jak by to powiedzieć. A nie chce kupić zajechanego silnika chodzi mi o takie części które sie zużywają i je po wymieniać. A chodzi mi o fele z dużym rantem
Opublikowano

Piaskowanie sobie odpusc bude lepiej sodowac a najlepiej suchym lodem- wtedy nie trzeba otwierac profili :wink:

ale na porzadnie remont budy to jakies 2 tys za sam material dobre lakiery kosztuja niestety :|

Nie wieszaj na niej laminatu bo to porazka jedyna sluszna droga to seria lub pakiet M-Technic II ktorego fotke wkleilem

I tak bede cie zachecal do szukania 325i i to nie tylko ze wzgledu na silnik ale tez heble i zawias lepszy miala a w gazie i tak nie odczujez roznicy od 2,0

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

ale będzie różnica w spalaniu i w opłatach to boli bo to jest moje takie wymarzone autko i nie bede go miar zamiar sprzedać po 2 ani 3 latach bo sie nie opłaci wcale. mi chodzi ze strony mechanicznej żeby był tani w utrzymaniu a nie ze jak cos w silniku padnie to czesci nie dostane albo za cene nowego auta. ale seria tak dziwnie wysoko wygląda i napewno nie montował bym zdanych lotek itp na tylnej klapie. i w gr wchodzi tylko wersja 3 drzwiowa

chce zrobić coś w stylu tej 1 niebieskiej

Opublikowano (edytowane)

ten pakiet zderzaków do kitu strasznie wieśniacki, a co do poszerzania to koła nie mogą wyłazić z nadkoli, byś musiał poszerzyć nadkola

 

Aha no i kolego generalna rekonstrukcja E30 to koszt zakupu E46, oczywiście jesli myślisz o zrobieniu tego porządnie. Wiem bo gosc od nas z BTCH kupił niedawno samą budę E30 i robi wszystko właśnie

Edytowane przez Alonzo
Opublikowano
Nie no prosze tylko nie zderzak z e36 wiocha zalatuje dalej sa ladne wlasnie w M-Technicu II

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

ale mi nie chodziło ot zeby wystawały z 10 cm chodzi mi tak zeby rant wystawał tak z 2, 3 cm jak masz jakieś fajne to daj link

jak nic ciekawego nie znajdę to zostanę przy oryginałach. a co do piaskowania to mam możliwość ze mogę sam wypiaskować

 

A mam pytanie lepiej kupić w Polsce czy poszukać w Niemczech ??

Opublikowano
Jak ci rant bedzie wystawal to kazdy patrol ci dowod zabierze a o przegladzie zapomnij

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
a tak jak ta złota na tym filmiku z przodu ma to tak mieć nie można ?? tej czerwonej na foto tez z przodu lekko wystawaj
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego ja dla mnie to kup te 325i jak mówi m-technic. zrób fajną glebę i fajne 16 pasujace do klasyka. jakiekolwiek body sobie odpuść no chyba że jeździsz na odpust i tam chcesz poszpanować. Ładnie posadzona e30 na ładnej feldze z czystym lakierem w zupełności wystarczy, nie trzeba go na siłę upiększać o cokolwiek, no chyba że M-technicII ale tu trzeba jechać po całości, jak zaczniejsz od zderzaka to musisz i listwy boczne itp po tylny zderzak zmienić n m-technicII.

Tanie częsci do BMW???? To nie golf. Zapomnij że tanio dostaniesz przepływkę, krokowca czy za 100zł zrobisz generalny remont silnika.

Po e30 do niemiec? HMM warto ale zapomnij że ostaniesz coś dobrego tanio. E30 w cenie idą w górę i widać to na niemieckich stronach gdzie za ładne e30 ludziska wołają po 10-12tysiecy.

Opublikowano

a ile chłapnie te silnik 2,5 litra ?? ja chce samochód do jeżdżenia na co dzień a gdzie dostać te M-technicII jak macie jakieś linki to dawajcie ja myślałem o zawieszeniu tym http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-bmw-e30-i1190192412.html co myślicie warto czy poszukać innego. no z tych body kitów zrezygnuje zostawię standard ale ja bym wolał zeby wyglądała na M3

na allegro znalazłem parę rzeczy M-technic do e 30

http://allegro.pl/spoiler-zderzaka-przod-bmw-e30-m-technic-e-30-i1192487056.html

http://allegro.pl/dokladka-zderzaka-bmw-e30-m-technic-nct-i1214742054.html

http://allegro.pl/bmw-e30-m-technic-2-zderzak-tyl-tylni-i1208883661.html

 

a czy tak wygląda prawdziwa M3 http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.dcr62.net/Web%2520Page%2520Pics/Front%2520Cover%2520Pic.JPG&imgrefurl=http://www.dcr62.net/&usg=__D88f3DXcFjgiBCtr0CtylxM5RIA=&h=413&w=550&sz=95&hl=pl&start=2&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=RU33x3Usv0p57M:&tbnh=100&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3Dbmw%2Be30%2Bm3%26um%3D1%26hl%3Dpl%26sa%3DX%26tbs%3Disch:1

czy o coś innego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dla mnie to szkoda kasy i samochodu, jeżeli Ty masz takie wizje... Na pewno będziesz zauważalny z tym, że ludziska Cię bedą raczej palcami wytykać... restaurowanie e30 to kupa kasy... sam M TECH II to wydatek 2 do 3 koła bo do coupe taniej nie wyrwiesz plus koszta lakierowania...

Zanim się napalisz to może spójrz na allegro na ceny np markowych przewodów zapłonowych i innych części samochodowych... Chłopaki jakbyś im pokazał na zlocie coś takiego to czuję, że by cię rozszrpali...

Opublikowano

dlaczego rozszarpali ?? co myslicie o tej

http://allegro.pl/bmw-e30-325-ix-i1215773078.html to po prosty połazić nowy lakier zglebować i zrobic zeby wyglądała tak http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/14/74/20/1214742054 i wtedy będzie git tak ??

 

A czemu nikt nie potrafi powiedzieć jakie jest spalanie tego silnika 2,5 litra przy jeździe do 120 jazda mieszana raz miasto raz trasa w 15 gazu sie zmieści

Opublikowano

325i w gazie po warszawie przy bardzo dynamicznej jezdzie (czyt. pelny sandał) wciaga ok 16l gazu ale na 12 idzie zejsc po miescie jakim jest stolica :wink:

No niestety E30 to juz kultowy wózek i fani przewiduja mody mechaniczne ale broń boże tuning wizualny :twisted:

Te auto zbyt latwo zepsuc, a jak zobaczysz E30 w M-technicu II w stylu german badz cult style na żywca to zrozumiesz oco chodzi :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
325ix w coupecie to rzadki egzemplarz ale sama cena sugeruje, że jest mocno zużyty. nawet na zdjęciach tam, gdzie powinna byc listwa drzwi wychodzi rudy... Najpierw może określ jaki masz budżet na ratowanie e30 bo porywasz sie z motyką na słońce a boisz sie spalania m20b25... do ix-a dolicz jeszcze litr bo przednia ośka ciągnie..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko nie te szpetne lusterka, boże co oni widzą w tych m-lookach w e30, masakra. Tak może zrobić ale wątpie by nadawało się do jazdy na co dzień przy takiej glebie to raczej ciężko na naszych dorgach. Ale jako wspomniał kolego, restauracja e30 może kosztować, sam mtechnic jest drogi i coraz cieżej dostępny. Ile pali 2.5 prawie tyle samo co 2.0. 15gazu starczy jak bedziesz miał silnik w idealnym stanie a gaz w sekwencji. Jak wspomniałem wczesnie e30 to nie golfII czy III i zapomnij o utrzymaniu e30 w dobrym stanie za groszę. Kupowanie zamienników rujnuje portfel, a nie każdy mechanik ogarnia e30. A m20 ma swoje kaprysy i z racji wieku raczej musisz liczyć się z tym co może coś tu lub tam się dziać.
Opublikowano
a jakie sa opłaty dla osoby ze zniżkami 60% z tego silnika 2,5 litra powie mi ktoś
Opublikowano
no wiem a dałem link do zawieszenia i co myślicie warto czy lepiej innego szukać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.