Skocz do zawartości

523i wymiana łącznika stabilizatora przód - porady;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,

padl mi prawy lacznik stabilizatora.

Na pewno juz ktos z was wymienial je samodzielnie - stad pytania:

1. czy mozna napotkac na jakies problemy? (wyglada to banalnie... 2 sruby jeden łącznik i gra...)

2. moze ktos moze napisac male DIY?

3. czy po wymianie wskazane jest ustawienie geometrii? osobiscie nie widze mozliwosci wplywu tego drazka na geometrie - ale moze sie myle?

 

Pozdr.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
Witam! Wymiana banalnie prosta. Trzeba tylko podłożyć pod przednią piaste, podnośnik warsztatowy i scisnąć troche mcperson, wtedy łącznik nie będzie naprężony i wyjdzie bez problemów
Opublikowano
Witam! Wymiana banalnie prosta. Trzeba tylko podłożyć pod przednią piaste, podnośnik warsztatowy i scisnąć troche mcperson, wtedy łącznik nie będzie naprężony i wyjdzie bez problemów

 

tak jak kolega pisał dużo łatwiej jest jak łącznik nie jest naprężony odkręcasz 2 śruby bodajże klucz15 wymiana banalna :)

Opublikowano
Kupiłem od razu obydwa laczniki, tym razem FEBI (podobno dobre) - w piatek wymiana:)

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
ostatnio niestety zdecydowanie wiecej po Polsce niz po Niemcowni... co widac powyzej;)

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

Panowie, nie od dzisiaj wiadomo JAK PRACUJE system stabilizujący - znając jego zasadę działania wystarczy deczko pomyśleć i... sprawa jest tak prosta jak konstrukcja młotka! By wymienić łącznik stabilizatora wystarczy podlewarować OBYDWIE strony auta, stabilizator wtedy nie posiada naprężeń i łatwo się zdejmuje łączniki. Nakrętka 16 dokręcana momentem zdaje się 65Nm, a z drugiej strony najlepiej nałożyć klucz rowerowy płaski także 16. Wymiana, jak koledzy pisali, trwa pare minut :)

 

Kolego LUKASZ_S porażasz inwencją twórzą :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.