Skocz do zawartości

bmw x6 40d - wrażenia z jazdy


hubert1975

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A mam pytanko. Czy za jazdę próbną w BMW się coś płaci? Bo w sumie wybrałbym się do dealera przejechać się X6, tylko w zgłoszeniu na stronie była wzmianka kiedy planuję kupić dany model, a póki co mi się nie spieszy na zakup x6 :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam salonu w którym się płaci za jazdę próbną, no może w ferrari czy lambo albo inne. Tak czy inaczej pewnie czy się ktoś karnie autem czy nie zależy od oceny subiektywnej sprzedawcy. Ale wracając do tematu. Jazda X6 jest smaczna pyszna a silnik 40d daje ogromne możliwości. Na co dzień jeżdżę E63 z V8 ale od czasu do czasu biorę x6 od żony. I jest to przemiła odmiana. Po pierwsze auto jest w miarę nowe bo z 2010 więc zapach skóry jest cudny, do tego te osiągi. Jasne że klank diesla nigdy nie będzie taki jak w V8 ale jest to kompromis pomiędzy osiągami doznaniami pracy silnika i ekonomiki eksploatacji. MOje V8 kocham, nawet jak czasem strzeli focha :-), A X6 za swoją linię i moc z raptem 3 litrów pojemności, o linii auta nie wspomnę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się X6 nie podoba, niestety. Byłem w salonie z myslą kupna/zamówienia X6 i zamówiłem X5... Dlaczego? W X6 są jakies tandetne plastikowe półeczki czy coś tam przy tylniej kanapie, która jest dwumiejscowa w dodatku. Wsiadanie do tylu jest kłopotliwe, ja mam niecałe 180cm i uderzałem za kazdym razem głową jak wsiadałem i wysiadałem z tyłu auta. Dostęp do bagażnika kiepski - podoba mi się w X5 opuszczana dolna część pokrywy bagażnika. Plus kiepski widok do tyłu w X6... Może sylwetka fajna, ale zamówiłem X5 z pakietem M i sporymi dodatkami i silnikiem oczywiscie 40d, więc tez nie żałuję. Tak czy siak rozczarowałem się X6.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się nie podoba X5, niestety ;) W X5 czułbym się 15 lat starszy. Do wożenia dzieci mam inne auto, a X6 w beznzynie jest dla mnie po to aby dawało mi frajdę z jazdy :D

 

Właśnie po to jest X5 i X6, benzyna i diesel, M i hybryda - aby zaspokoić różne potrzeby. Ilu ludzi na świecie tyle będzie takich subiektywnych punktów widzenia :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hys nalezysz do tych, ktorzy zadziwili same bmw - nikt z monachium nie spodziewal sie takiego powodzenia tego samochodu :) o gustach sie podobno nie dyskutuje, wiec o X6 nie bede sie wypowiadal :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się nie podoba X5, niestety ;) W X5 czułbym się 15 lat starszy. Do wożenia dzieci mam inne auto, a X6 w beznzynie jest dla mnie po to aby dawało mi frajdę z jazdy :D

 

Właśnie po to jest X5 i X6, benzyna i diesel, M i hybryda - aby zaspokoić różne potrzeby. Ilu ludzi na świecie tyle będzie takich subiektywnych punktów widzenia :8)

O to to ...

To jest jasne i rozsądne podsumowanie tej rozprawy !!!

 

Bo po cholerę kupować sobie X6 żeby siedzieć z tyłu:

A mnie się X6 nie podoba, niestety.Wsiadanie do tylu jest kłopotliwe, ja mam niecałe 180cm i uderzałem za kazdym razem głową jak wsiadałem i wysiadałem z tyłu auta.

:duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to, ze kupuję X6 by siedziec z tyłu... A pomyślałeś, że akurat często podrużuję z kimś niemałym, który jest osobą trzecią lub czwartą w aucie? ;) I jak ktoś ma więcej jak 175cm wzrostu, to po oparciu się z tyłu dotyka głową o zagłówek i o dach. To jest męczące, uwierzcie.

Można to rozwiązać, gdyby bmw zastosowało nieco niżej tylnią kanapę lub bardziej ją wyprofilowało w dół, wtedy ci z tyłu siedzieli by niżej i mieli by wiecej miejsca miedzy głową a dachem.

Kolejna sprawa: Siedziałem w X5 i X6 (także chodzi o tył) i jestem pewien, że w X6 jest ciaśniej z tyłu, tzn jest mniej miejsca na nogi! Chodzi o to ze tylnia kanapa jest bliżej przodu! Pewnie za sprawą także tego ściętego tyłu coupe...

Więc jeśli ktoś ma małe dzieci, lub średnie jeszcze to X6 może być, jeśli podrużuje na tylniej kanapie z kimś wyższym jak 170cm to trzeba się zastanowić.

Ale bryła zewnętrzna bardzie mnie się podoba w X6. Jednak wybrałem praktyczność. Taki sam wobór padł między M3 vs M5, mimo że M5 droższe w utrzymaniu, spalanie większe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie BMW dla osób, które jeżdżą więcej niż we 2 osoby (czyli z dziećmi itp.) stworzyło serię 5 Gran Turismo :D Podobny kształt, a czytałem, że więcej miejsca na nogi. Ale jak sytuacja wygląda z dotykaniem głową zagłówka i dachu jednocześnie to nie wiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5GT ma się nijak do X6 - ktoś kto chce wozić ludzi z tyłu kupuje X5, ktoś kto wybiera bardziej charakterny wygląd kosztem pasażerów kupuje X6.

 

Dyskusja nie ma merytorycznego sensu, ile osób tyle będzie opinii. Za chwilę zaczniemy dyskutować o kolorach aut...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Zastanawiam sie skoro X6 przez 25.000km wciaga:

- klocki przod (chociaz komputer pokazuje, ze jeszcze 13.000km to juz ich prawie nie ma)

- tarcze przod (nominal ma 29.9mm a min.th to 28.4mm wiec trzeba je wymieniac przy kazdej wymianie klockow)

- to samo z tylem

Cala operacja wymiany w ASO kosztuje ok 5.000 PLN to czy nie lepiej dolozyc 3000pln do pakietu BSI Plus za 8357pln i miec spokoj na 100.000km :?: :!:

Wychodzi sie na tej operacji jakies 12.000pln do przodu :mrgreen:

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet po zakupie jest tanszy niz w cenniku :mrgreen:

U Fusa taki pakiet kosztuje niecale 7500PLN: czyli zwraca sie juz po drugiej wymianie (mysle ze nie ma szans by ktos przejechal na 1 zestawie 100.000km)

Dokladna cena czesci to:

tarcze przod 1350

Klocki przod 800

tarcze tyl 1200

klocki tyl 650

Czujniki 200

Razem czesci 4200.

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba podjechac do ASO porozmawiac "twardo" o kupnie i na 2 dni dostajesz za darmo (tylko placisz za paliwo)

 

W moim przypadku wyglądało to trochę inaczej. Najpierw musiałem obdzwonić z 5 salonów czy posiadają x6 jako auto testowe, najbliższe znajdowało się w Warszawie. Wszystko ładnie pięknie, umówiliśmy się na konkretny dzień i godzine. Po przejechaniu 200km i dotarciu do celu pani z salonu uprzejmie informuje nas, że żadnej rezerwacji jazdy testowej nie było :evil: .... ale na szczęście auto było wolne i udało się zrobić może z 8km samochodem. O wypożyczeniu auta nie było mowy. A o tym, żeby samochód przyjechał do klienta z jakimś przedstawicielem w celu testowania można pomarzyć. Było tak może z 7-8 lat temu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.