Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie !

 

Odebrłalem wczoraj swoje 118i, zrobiłem juz ponad 1200km i jest problem...

Na biegu jałowym jak stoje delikatnie czasem szarpnie silnikiem i jak przyspieszam na 2 i 3 tak w okolicach 2k obrotow czasem szarpnie na chwile ( brak mocy ) dalej idzie jak zła. Wiekszosc drogi leciałem grubo ponad 140 i przy tych predkosciach, gdzie motor ma ponad 3k obrotów nigdy żadne szarpniecie nie występowało.

 

Mam małe doświadczenie z BMW, ale co to moze byc ? Vanos ?!

Do przegladu zostalo 3k KM i dolałem wczoraj 800ml oleju, bo wyskoczył komunikat z prośbą o 1L, teraz według kompa jest max.

Dla ciekawostki, spalanie na trasie Aachen-Warszawa (1150km) 11,5L/100km srednia 130km/h. Max idzie lekko ponad 220 licznikowe.

 

Pozdrawiam

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

Kupiłem używane auto w Niemczech i przyjechałem do Polski.

Auto w tej chwili ma 39000km i prosi o inspekcje za 4000km.

Postaram się może poprosić kogoś u mnie kto ma komputer o pomoc w zdiagnozowaniu.

 

Pozdrawiam

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano
Może po prostu zatankowales paliwo niskiej jakosci. Jesli bylby to niesprawny Vanos to silnik na wolnych obrotach mialby dzwiek jak diesel.
Opublikowano

Paliwo lałem najlepsze:

-najpierw do pełna 100 oktanów Aral Ultimate

-dolewka 10L 98 Super Plus

-do pełna Vpower 95 juz w polsce

-dolewka 30L 98 Verva orlen

 

Silnik nie pracuje jak Diesel, wiec to chyba nie Vanos :)

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Paliwo lałem najlepsze:

-najpierw do pełna 100 oktanów Aral Ultimate

-dolewka 10L 98 Super Plus

-do pełna Vpower 95 juz w polsce

-dolewka 30L 98 Verva orlen

 

Silnik nie pracuje jak Diesel, wiec to chyba nie Vanos :)

 

Wiesz już może jaka była przyczyna?

Opublikowano

Auto jeździ cały czas, czasem go szarpnie, ale narazie tego nie diagnozuje.

Do ASO mam 100km i zrobię to chyba przy okazji, oczywiście jak bede cos wiedział dam znać.

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A więc wiem troszkę wiecej w temacie...

 

Zalałem zwykłe 95 i problem się delikatnie nasilił.

Zacząłem trochę czytać niemieckie fora i znalazłem !

Podobno około rok temu wyszło nowe oprogramowanie do tego silnika, które w większości przypadków pomaga i usuwa problem delikatnej czkaweczki.

 

Telefon do bawarii motors warszawa i zdziwienie.. 1070pln i czas programowania auta nawet do 16h :o

 

Nie wiem co robić, generalnie aż tak bardzo to nie przeszkadza w jeździe, ale chciałbym mieć w aucie wszystko na tiptop.

Jeżeli nie znajdę tańszej alternatywy wgrania nowego softwaru będę musiał zrobić to w aso i juz.

 

Dam znać jak będzie wiadomo coś więcej

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

Mam 116i z 2008 roku, teraz autko ma na liczniku niecałe 30 tys. km. Zauważyłem, że u mnie też występują czasem drgania zwłaszcza przy ruszaniu. Silnik pracuje równo w pełnym zakresie obrotów. Ponieważ zawsze tankuję paliwo 98 oktanowe trochę mnie to zmartwiło. Po kolejnym tankowaniu problem jakby zanikł. Tak więc myślę, że być może to jakość paliwa miała wpływ na wibracje przy ruszaniu.

Opublikowano

Byłem ostatnio na kompie, ale nie w ASO i były jakieś błedy typu "rough running" , ale koleszka powiedział mi, żebym zalał dobre paliwo i ewentualnie dolał czegoś do czyszczenia wtrysków.

 

Tyle, że paliwo leje 98, a fura ma 40k przebiegu, wiec to chyba nie zapchane wtryski ?

 

Mam serwis niedługo i myślę, że wtedy temat się wyjaśni

 

Pozdrawiam

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
witam serdecznie mam problem nierowna praca na niskich obrotach lekkie szarpanie caly czas podczas jazdy i brak mocy bylem u mechanikow nikt mi tego nie zrobil podlaczali pod kompa sprawdzali wszystko i nic nim sie nie da jezdzic czy jest ktos wstanie mi pomoc ?pozdrawiam :cry:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pewnie cewki...

 

U mnie jednak do wymiany poszły 4 świece i 2 cewki, szarpania ustało i jedyneczka jeździ jak na BMW przystało :)

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Mogą być cewki lub cewka, które często padają, a może wystarczy przeczyszczenie EML'a i jego adaptacja.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 11 lat później...
Opublikowano
Jeśli chodzi o przerywanie (brak mocy) odkad kupilem bmw ciagle mi tak przerywalo co jakis czas glownie 2 i 3 bieg. Po paru miesiacach zaczol wyskakiwac check engine z bledem na 3 cylindrze. Ale po zgaszeniu odpaleniu znikal lecz pozniej zapalil sie na dobre. Okazalo sie ze wtrysk poszedl zalozylem nowy i problem z przerywaniem znikl.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.