Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem, chyba poważny.

Jeden z przewodów zapłonowych (4 zawór) był przerwany, i auto pracowało na 3 z 4 tłoków.

 

Wymieniłem przewód wysokiego napięcia, świece (jest iskra) a zawór nadal nie pracuje :(

Co może być nie tak?

 

Aha i co to za obejma na przewodzie nr4

http://img842.imageshack.us/img842/1214/cotojest.jpg

Opublikowano
Mam problem, chyba poważny.

Jeden z przewodów zapłonowych (4 zawór) był przerwany, i auto pracowało na 3 z 4 tłoków.

 

Wymieniłem przewód wysokiego napięcia, świece (jest iskra) a zawór nadal nie pracuje :(

Co może być nie tak?

 

Aha i co to za obejma na przewodzie nr4

 

Kolego po pierwsze nikt nie wie który to "przewód nr4" a obejma to zapewne obejma zaciskowa która zapobiega spadaniu przewodu. Po drugie przewody zapłonowe odpowiadają za doprowadzenie napięcia do świecy która wytwarza iskrę i nie mają one nic wspólnego z zaworami. Jeśli jest iskra a w CYLINDRZE dalej nie występuje wybuch może być to spowodowane albo brakiem odpowiedniej mieszanki paliwowo powietrznej, albo mieszanka jest ale nie dociera do cylindra (czyli może zawór dolotowy nie otwiera się). Jeszcze kwestia czy jesteś pewien że w pozostałych cylindrach wybuch jest prawidłowy?

Opublikowano

Nie pracujena benzynie i na gazie??

ps. masz troche slaby reduktor tzn do 140 koni bez zapasu :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Kolego po pierwsze nikt nie wie który to "przewód nr4"

...Jeszcze kwestia czy jesteś pewien że w pozostałych cylindrach wybuch jest prawidłowy?

 

Chodzi o najdłuższy przewód prowadzący do tego felernego 4 tłoka.

Nie wiem czy wybuchy są prawidłowe, nie wiem czy w 4 jest takowy. Ale jak zdejmuje przewód z 4tej świecy (na gazie), praca silnika sie nie zmienia.

 

Nie pracuje na benzynie i na gazie??

ps. masz trochę słaby reduktor tzn do 140 koni bez zapasu :D

 

Mam 113 koni

Zauważyłem, że na gazie pracuje równo na 3 zaworach czy przewód jest naświecy czy nie. A na benzynie chyba trochę łapie ten 4'ty, bo reakcja jest taka, ze jak zdejmuje przewód z 4'tego na benzynie to z nierównej pracy przechodzi na równą na 3 zaworach.

Opublikowano
może zawieź go do jakiegos mechanika,bo nie masz zielonego pojęcia w tym temacie.

Jutro tak zrobię, podejrzewam, że pomiar ciśnienia w czwartym cylindrze nie wyjdzie za dobry :(

Opublikowano

po pierwsze auto nie pracuje na zaworach tylko cylindrach i tak jak koledzy napisali,lepiej podjedz do mechanika bo Twoje wypowiedzi nie mają ani ładu ani składu.

A tak ode mnie wymień może świece i przewody,wyczyść kopułke i palec,oraz gniazda kabli WN w kopułce

Opublikowano
po pierwsze auto nie pracuje na zaworach tylko cylindrach i tak jak koledzy napisali,lepiej podjedz do mechanika bo Twoje wypowiedzi nie mają ani ładu ani składu.

A tak ode mnie wymień może świece i przewody,wyczyść kopułke i palec,oraz gniazda kabli WN w kopułce

 

W porządku na cylindrach. Moje wypowiedzi nie mają ładu bo nie wiem w co celować.

To co zrobiłem/zuważyłem.

 

Kopółka i palec wyczyszczone papierem ściernym

Przewód WN- nowy bez przebicia

Świeca też nowa- iskra jest

Ciśnienie sprężania w cylindrze sprawdzone- w normie

 

Zauważyłem, że jak odkręcam korek od oleju, auto przygasa a praca silnika sie zmienia (zasysa powietrze do środka) Czy to może być uszczelka pod głowicą?

I czy to ma wpływ na brak oznak życia 4 cylindra?

Opublikowano

To akurat oznaka ze silnik nie ma przedmuchow bardzo prawidlowo reaguje na odkrecenie korka :cool2:

Sprawdz czy ma paliwko tzn czy wtryskiwacz pracuje ?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
To akurat oznaka ze silnik nie ma przedmuchow bardzo prawidlowo reaguje na odkrecenie korka :cool2:

Sprawdz czy ma paliwko tzn czy wtryskiwacz pracuje ?

 

Aha to skupie sie na wtryskiwaczu.

To mam jeszcze jedno pytanie w takim wypadku, w augustowie poszedł mi przewód WN, jechałem do domu ok 100 km na 3'ech garach. Po założeniu nowego przewodu WN i tak chodzi na 3'ech. Czy mogło sie coś stać z wtryskiwaczem po jezdzie na 3'ech. Z góry dzieki za info

Opublikowano
Teoretycznie nic :wink: ale sprawdz lepiej wyjmij listwe i zakrec bedzie widac czy rozpyla jak inne :8)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
jeśli jest iskra, to tylko i wyłącznie musi brakować odpowiedniej mieszanki czyli wtryskiwacz i zawór do sprawdzenia
Opublikowano

Ale zaraz masz gazownie przeciez wiec czy na gazie chodzi normalnie na cztery garki ??

Podaj dane jaka kompresja na poszczegolnych garach?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Mam 113 koni

Zauważyłem, że na gazie pracuje równo na 3 zaworach czy przewód jest naświecy czy nie. A na benzynie chyba trochę łapie ten 4'ty, bo reakcja jest taka, ze jak zdejmuje przewód z 4'tego na benzynie to z nierównej pracy przechodzi na równą na 3 zaworach.

 

Wygląda na to że jednak może to być słaby styk na cewce

Opublikowano
Wygląda na to że jednak może to być słaby styk na cewce

To była cewka (dziwne bo iskra była), jest dalej coś nie tak z pracą na gazie, ale już o niebo lepiej :cool2:

Dzięki wielkie za pomoc ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.