Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam strasznie duży problem - moja Bunia przestała odpalać - wymieniłem pompe paliwa w baku - bo na to wyglądało że jest cos nie tak. Po wymianie paliwo zaczęło być zasysane - bąbelek powietrza z przewodu pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową bardzo się zmiejszył.

 

Sądziłem że układ jest zapowietrzony, toteż zdjąłem przewodzik ze śrubką z ostatniego wtrysku - podczas kręcenia wychodziło powietrze, po jakimś czasie, zaczęła wypływać ropa - jednak pod bardzo małym ciśnieniem - z tego co się orientuje powinna ona tryskać z dość dużą siłą. wygląda na to, jakby problem tkwił już gdzieś za filtrem paliwa.

 

Dylemat jednak jednocześnie mam z powodu tego, że pali mi się na tablicy rozdzielczej kontrolka - bodajże od wtrysku.

 

Z czym to może być związane?

Opublikowano
wiesz powiem Tobie szczerze,że wielokrotnie poruszany był temat pomp z allegro...full osób narzekało właśnie na ciśnienie i kupywało używki ale oryginalne
Opublikowano
no i jest coś z pompą paliwa ( tą drugą, nie w baku) - nie podaje paliwa o_O elektryk majstruje, podobno nie ma wogóle plusa (+) na tej pompie o_O możliwe że to w jakiś sposób wina auto-alarmu? Odciął zasilanie do pompy? Ewentualnie czego może być to wina (brak zasilania na pompie paliwa).
Opublikowano
Sprawa się wyjaśniła - źle zamontowany alarm wywołał spięcie i spalił się komputer (czy tam sterownik, nie wiem ;p) bynajmniej, laweta + sterownik + robocizna = 640 zł - czyli chyba nienajgorzej ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.