Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,mam problem z falowaniem obrotów na zimnym silniku,czyściłem silniczek krokowy i brak poprawy a po odpięciu wtyczki od krokowca wszystko jest ok.drugi problem jest taki:przy gwałtownym wcisnięciu gazu i puszczeniu obroty spadają do ok 600 potem rosną na 1100 i dopiero na 900 nie wiem co jest? przed zagazowaniem było podobnie
Opublikowano

Sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza i wypnij przepływkę - gdyby podawała niewłaściwe sygnały na sterownik to wypięcie powinno spowodować wyrównanie pracy, chyba że przyczyna tkwi gdzie indziej.

Ważne jest również właściwe wyregulowanie zaworów - na zimnym silniku swobodne 0,30 mm i nie ciaśniej.

Opublikowano

hehe odłaczanie przepływomierza na pracującym silniku :duh:

pozniej odrazu jedz na komputerek żeby ci błedy wykasowali ! to i przy okazji moze ci wyjdzie co masz jeszcze do wymiany!

Opublikowano

Uważasz, że w wyniku takiej pracy komputer błędu nie złapał i fakt że autor tematu wypiął wtyczkę z zaworu dodatkowego powietrza, tez nie.

Owszem, bląd może i złapie ale po dłuższym czasie sam się ulotni a nawet gdy będzie w pamięci, to nie wpłynie na niewłaściwą pracę silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.