Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
co moze byc ze na swiecy pojawia sie czarny nalot,zasilanie gazowe
Opublikowano

Czarny nalot na świecy, to nic innego jak za bogaty skład mieszanki ale paliwowej, natomiast na gazie coś takiego nie powinno wyskoczyć.

Czy przed wykręceniem świec nie chodziła chwilę na paliwie?

Opublikowano
Czarny nalot na świecy w M50 to :duh: błąd w obwodach dedukcyjnych sprawdzającego :cry2: . Kolego, co było przyczyną sprawdzania koloru świec :?: . Może nieprawidłowa praca silnika :?: . Może zwykła ciekawość. Trudno, pozostanę w domysłach :silenced: . Poradzić jedynie mogę, że w technice jakiejkolwiek była by ona generacji obowiązuje zawsze podstawowa zasada: NIE PRZESZKADZAĆ W PRACY :jawdrop: jesli działa prawidłowo. Jeśli natomiast są jakieś uwagi do jego pracy, to słucham :shock:. Aby takiego sprawdzenia dokonać należy wpierw rozgrzać silnik do temperatury nominalnej, wyłączyć i po ostygnięciu silnika wykręcić świece ze wszystkich sześciu cylindrów :dance: . Daje to nam przegląd równomierności pracy wszystkich cylindrów. Kolor powinien być równy na wszystkich świecach :reading2: :cool2: . Nie ma tutaj różnicy w tym czy pracowałna gazie czy na bence. :search: Czekam.

POZDRAWIAM,


WIESŁAW


LPGaz to też paliwo

Opublikowano

To jest główna prawda mechanik.

Działą nie naprawiać przestaje działać trzeba pytać jak kolega napisał jak pracuje róno a świewce od tak wykręciłes to olej sprawe . co jak ise okaze ,żę bierze olej to będziesz remont robił? jak nie bierze litra na 1000 km to jeździj w ksiązce piszą 1,5 litra na 1000km jak ma siłe nic mocno nei stuka jechać.. tak samo jak czytam ,zę lekko zawory stukająjak jest źimny ... ja zrobiłem na lekko pukającym silnkiu golfa niższej klazy kilkadziesiąt tysięcy teraz stuka mociej i jeżdze dalej ... lekkie pyk pyk to nie problem... a jak chcesz to zwal głowice ... i płac 1000 zł za remont głowicy uszczelke pasek wyjdzie z 1500zł ... a za rok sprzedasz... i nikt ci nie zwróci .. nei chodiz mi o nedbanie o auto ... ale o rozsądek polskiego portfela... jak masz podejrzenia ,żę bierze olej bo od tego mogą być czarne świewce .a jak ma zbyt pogatą mieszanke to najpierw to sprawdź ... przy przeglądzie czy jakostak ... zresztą na tym sie nei znam .... ale podstawa panikowac jak mocno puka jak źle pracuje i wtedy działać super ruwnosci pracy silnika też nei ma sie co spodziewać nawet po bmw z przebiegiem 300000 km .. to jest moje zdanie .

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

czarny osad na swiecy(zakopcenie) to czesta przypadlosc swiecy! co jest tego przyczyna?? czesta jazda na krotkich odcinkach zle paliwo(niebrakuje w polsce)swieca pracuje w za malej temperaturze nie nagrzewa sie i z tad ten osad!jesli nic sie nie dzieje to mozna jezdzic ale na gazie proponowalbym przeczyscic swiece sprezonym powietrze i po klopocie bo moga wystepowac przebicia!

 

pozdrawiam

Opublikowano

a aj bym oczyścił papierem ustawił przerwe odpowiednią szczelinomierzem ...

Pozdrawiam i nic nie naprawiac:)

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.