Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kolegów

przymierzam się do wymiany moich lamp przednich, posiadam zwykłe lampy bez soczewek, są strasznie porysowane i matowe.a myśle o założeniu soczewkowych, np. xeneon. powieddzicie mi czy tego typu lampy będą pasowały do mnie, czy muszę zmieniać bądź dokładac jakieś moduły przeprogramowywać.

 

http://moto.allegro.pl/item1163705857_reflektor_bmw_e60_e61_lewy_oryg_uzywany.html

 

http://moto.allegro.pl/item1179911560_bmw_5_e60_lift_reflektory_zwykle.html

 

ewentualnie tego typu i czy coś trzeba przerabiać.

 

http://moto.allegro.pl/item1185267899_bmw_5_e60_e61_bi_xenon_dynamic_skretne_komplet.html

Opublikowano

zeby byly skretne to musisz dolozyc wiecej niz nie skretne...

musisz przeprogramowac modul swiatel... to raz, jak chcesz na sztuke.. zeby nie palily sie bledy.

dwa zmienic pokretlo od swiatel zeby byl szyk to zmienic tez na modul swiatel od xenonow...bo sa inne sterowania

trzy, dolozyc czujniki poziomu samochodu. przy wahaczach po prawej stronie.

 

LINK DO MODUŁÓW ŚWIATEŁ na potwierdzenie. - numer 5 na obrazku.

Opublikowano
ale słuchaj dwa pierwsze linki są to zwykle leflektory tylko że soczewkowe, bez ksenon, na zwykłe żarówki H7, chyba że się myle, bo wlaśnie takich szukam. żeby lampy były soczewkowe ale nie muszą być z ksenonem. to wtedy nie trzeba chyba tego wszystkiego dokladac co pisałeś.
Opublikowano

no jak chcesz miec pol liftingu z przodu to mozesz zalozyc po liftingu ;)

ale to bedziesz musial kupic inne wtyczki ;) i powinno dzialac...

Opublikowano

dokladnie tylko ze w aso te kostki kosztuja 98zl po moim rabacie a przed rabatem chyba 120 :P wiec nie wiem czy to oplacalne kupic na allegro :) no ale ok :P

i jest o okreslane jako retrofit kabli do e60

Opublikowano
a to dobrze wiedzieć że masz możliwość rabatu, czyli reasumujac, kupuje tylko same lampy soczewkowe te po lifcie, bez ksenonów, zmieniam tylko te wtyczki co piszesz i to wszystko, bez zadnych dodatkowych modułów i prgramowań. Lampy będą na zwykle H7.
Opublikowano
z tego co pamietam to tak, bo tam ringi sa jako zwykle swiatla a nie do jazdy dziennej i jest mala zarowka ... wiec nie powinno byc komplikacji... ale to juz sa po lifcie.. wiec z tylu tez bys mogl poliftowe kupic... 1650zl po rabatach nowe z aso...
Opublikowano

jak masz aso w miescie to lepiej samemu zakup to w aso... bo mi sie nie chce jezdzic i kazdemu jakies glupoty kupowac.. a nawet jak zaplacisz 20zl drozej to i tak bys musial zaplacic 11zl za przesylke...

 

chyba ze to jest jakas wieksza rzecz... bo np na tarcze mam chyba 28%

Opublikowano

A podłączę się pod temat .... a jak jest z ksenonami ?? Też tak łatwo idzie wymienić lampy na FL ?

Mam bixenon standard - palnik D2S 35W

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
tez tak latwo idzie ale w twoim wypadku trzeba jeszcze kupic poliftowy modul swiatel i przeprogramowac, zebys mial swiatla do jazdy dziennej ;)
Opublikowano

yyyy za dużo roboty :) i chyba zbyt dużo kombinacji co mogę przypłacić błędami w instalacji.

Chyba że ktoś się zna na robocie i da gwarancję że to będzie działać :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

noo to jest do zrobienia ale ze tak powiem to bez 6 tys nie podchodz ;)

 

przednie lampy + tylne komplet to jakies 4000 modul swiatel 800zl + 1000zl przelozenie lamp, wiazek i programowanie

 

:) opłaca się ? :)

Opublikowano

Nie opłaca się - a przynajmniej mnie się tak wydaje.

 

Metodą prób i błędów robił nie będę żeby było taniej ;) więc pozostaje mi poszukać kloszy na bixenon i palniki D2S 35W (nieskrętne). Potrzebuję wymienić gdyż, iż jedna obrysówka mi paruje .... Gdyby ktoś coś wiedział o takich lampach niech da znać. :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Nie opłaca się - a przynajmniej mnie się tak wydaje.

Odejmij zwrot kasy za swoje lampy i zrobi się trochę taniej, o jakieś 2.000zł?

Opublikowano

Za swoje lampy Webber jak dostanę 1000PLN(komplet) to będę się cieszył :) tak jak mówię jedna obrysówka jest na stałe zaparowana. Poza tym klosze noszą już ślady zużycia - odpryski od kamieni, więc nie są idealne.

A mam możliwość zakupu za około 1500 komplet z dodatkowym uszczelnieniem więc myślę że to będzie tańsze rozw. :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
No z tym parowaniem to rzeczywiście masz problem. Ale jeśli chodzi o odpryski i zużycie to dobry lakiernik zrobi z tych lamp nówki :) Ja tak miałem i udałem się do takiego jednego przed zimą i jestem bardzo zadowolony z efektu. :D Ehh... nie ma to jak w starszych autach gdzie są szklane klosze :cry:

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano

W kwestii lamp dzisiaj rozmawiałem z dwoma różnymi ludźmi (ASO oraz spec od oświetlenia)

Tak krążymy tutaj wszyscy w temacie lamp i ich wymiany czy na D2S czy D1S lub może LCI ... i dlatego chcę się podzielić informacjami jakie uzyskałem.Od razu zaznaczam że nie sugeruję się tymi opiniami a jedynie je przekazuje.

Wg Misiak Service - swap lamp na LCI teoretycznie jest możliwy - usłyszałem że człowiek generalnie niemal wszystko potrafi więc i pewnie lampy sobie dostosuje i przełoży. Oni takiego czegoś ponoć nie robili i nie wzięli by się za to - bo to jest ingerencja w układ i zmiana ustawień fabrycznych co wiąże się z brakiem możliwości dania gwarancji na wykonaną usługę i duże prawdopodobieństwo komplikacji po wykonaniu usługi - usterki - błędy w instalacji.

 

Drugi gość z którym rozmawiałem zajmuje się oświetleniem od dłuuuugiego czasu i niejako potwierdził słowa ASO - pytając czy często chce do niego przyjeżdżać czy nie - zasadniczo powiedział ze obawia się iż przeszczep może zostać odrzucony przez pacjenta ;) ale nie generalizuje gdyż kilka sztuk widział jeżdżących niby bez problemu ale drugie tyle miało dyskotekę na blacie i ciągłe błędy. Generalnie stwierdził że nie jest łatwo przeskoczyć na palnik D1S z D2S co nie jest niemożliwe ale proszę sobie wyobrazić przeskok na inny typ lamp - ile trzeba zachodu.

Decyzja należy do każdego ale przyznam że gdybym miał wywalić 4000-5000 za typ nowych lamp (które mi się podobają) to zastanowiłbym się czy nie kupić za to dwa komplety używanych kloszy w dobrym stanie które wystarczą na dłuższy czas - lub jeden komplet nowych (pytanie czy pozbawionych wad).

 

W zasadzie każdy z nich może się nie znać, natomiast skoro przystosowane zostały do D2S lub D1S to taki trzeba stosować zamiennik - puenta rozmowy - gdyż to jest najbezpieczniejsze rozwiązanie

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Podzielę się z wami tym co ja usłyszałem od gościa który pracuje w BMW , piszę tu o lampach przed liftem , żeby założyć xenon trzeba zmienić moduł świateł i go zaprogramować , moduł ok 1000zł new + xenony a więc robi nam się ok 3000zł , lub on zakładał jakiś filtr na instalacje koszt ok 200zł i śmigają , (filtr który zapobiega dyskotece w lampach) jedyny minus jest taki że podczas odpalania wywala błąd spalonej żarówki przez parę sekund ... :)
Opublikowano
Ja to nazywam skutek uboczny .... a wniosek jest jeden - wywalanie błędu oznacza że nie jest pojazd przystosowany do nowego typu lamp - jednemu będzie to przeszkadzać innemu nie. Mnie osobiście drażni pojawianie się spalonej żarówki a poza tym usypia czujność - kiedyś faktycznie będzie spalona i możemy komunikat zignorować :)
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Witam,

podłączę się do tematu:

mam od 2 lat E60 530i z USA, rok. prod. styczeń 2005 - a więc przed liftem. Do tej chwili wystąpiła 1 usterka - wypalony odbłyśnik świateł "długich" na skutek wypadnięcia z uchwytu działającej żarówki...

Poszukuję więc lampy bixenon z żółtym kierunkowskazem lewej (od str. pasażera) - niestety nie udało mi się namierzyć jakiekolwiek oferty na necie. :mad2:

 

Jeżeli ktoś z forumowiczów mógłby mi pomóc to proszę o kontakt.

 

Czy lepszą wersją będzie wymiana kompletu na bixenony po lifcie ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Poszukaj jeszcze na Ebay'u - może tam coś znajdziesz ?

Albo zwróć się do firm które sprowadzają części dla "Amerykanów" ;)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.