Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem tutaj nowy i jeszcze dobrze sie nie zapoznalem z forum dlatego.

Potrzebuje kogos kto dobrze sie zna na betach.

Kupilem e36 316i 1992r sam zrobile swap na 318is silnik pali (na dotyk) ale nie ma mocy. silnik sie trzesie

niskie obroty. Podmienialem przeplywke sonde nowy czujnik polozenia przepustnicy. Przestal falowac

nic pozatym. Bylem dwa razy na komputerze i nic nie pokazalo. Zero bledow. Nie wiem juz za co sie zlapac.

Podejrzewam rozrzad. Moze jest przestawiony. Nigdy nie wiadomo kto przy tym grzebal. Jest to mozliwe?

Opublikowano

sporo o tym tu było

napisz dokładny model silnika (starego i nowego) i co dokładnie przełożyłeś to "Magicy" się już za ciebie wezmą i powiedzą co w trawie może piszczeć ;)

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano
nie znam dokladnie modeli silnikow. stary byl na pasku 102km 92r. ten co wstawilem podobno jest starszym modelem is-a. przelozylem przeplywomierz i nie pomoglo. kipulem nowa sonde uniwersalna tez nie pomoglo kupilem czujnik polozenia przepustnicy wtedy przestal tylko falowac
Opublikowano

jak juz mowa o silnikach 1,8 is... jaki najlepszy waszym zdaniem bedzie ? M42 ? M43 czy M44??

 

zgóry dziekuje za odpowiedz

Opublikowano
Ja wlasnie znalazlem ta roznice miedzy M42 a M44 dlatego dopisalem jaki mam model. Jest ktos kto moglby mi pomoc czy musze sam dalej sie z ty borykac a brak mi juz pomyslow
Opublikowano
z iS-a potrzebujesz komputer i wiązkę kabli nic o tym nie wspomniałeś więc może tego nie przełożyłeś??
kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano
Przelozylem doslownie wszystko. Caly silnik wiazke kabli komputer. Jak kupowalem silnik mial wszystkie twyczki podlaczone.Wiazka byla tylko odlaczona przy komputerze
Opublikowano
wczoraj kupilem nowe swiece i kable nie ma zadnej poprawy. Co do wtryskow to moze wiecie czy mozna sprawdzic to jakims domowym sposobem czy tylko warsztat mnie wita ???
Opublikowano

sprawdź pierw ciśnienie na listwie czy pompa nie daje zbyt niskiego bo wtedy i dobry wtrysk będzie lał

 

profesjonalne sprawdzenie szczelnosci wtrysku polega na jego wybudowaniu i zamontowaniu w specjalnym urzadzeniu ktore podaje paliwo pod odpowiednim cisnieniem(zgodnym z parametrami wtrysku) i jezeli iglica wtrysku uchyli sie ponizej minimalnej wartosci podanej przez producenta to juz wiemy ze dany wtrysk nie trzyma cisnienia w układzie i tzw "leje".Po czym mozna poznac np. po kopceniu z układu wydechowego

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.