Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, jest taka sytuacja ze samochod nie chce palic, po docisnieciu kluczyka slychac tylko takie KLIK dochodzace z okolic rozrusznika najprawdopodobniej. Zeby dojechac do warsztatu zdecydowalismy sie odpalic go z pycha ale absolutnie sie nie daje, po rozpedzeniu i wrzuceniu biegu (2) blokuja sie kola jak przy hamowaniu. Wczesniej nie bylo problemow z odpalaniem, zawsze palil za 1 razem. Wiecie moze co to moze byc i na co ewentualnie mozna zerknac?

 

Konieczne bedzie holowanie, ale nastapi to dopiero za jakis czas.

Opublikowano
Odnoszę wrażenie że doszło do zblokowania silnika. Nie odpowiem Ci w jaki sposób, bo wiele jest możliwości, ale dla pewności spróbuj założyć klucz 22 na śrubę wału korbowego z przodu silnika i zakręć zgodnie z obrotami. Napisz co stwierdziłeś.
Opublikowano

a na jakiej nawierzchni go odpalaliscie "na pych"?? jak na gruntowej to sie nie dziwcie... sprobujecie na czystym asfalcie (to ze napedzane kola sie blokuja to oczywiste)

 

co do rozrusznika jezeli nie kreci ,a akumulator masz dobry to elektrowlacznik rozrusznika,szczotki,spalone uzwojenia stojana lub wirinika lub zasniedziala masa silnika i/lub zlacza rozrusznika (+ od aku. lub + sterujacy cewka el.wlacznika) jezeli nie masz zamiaru doglebnie sie bawic w majsterkowicza ,a nie "czujesz" sie w tym temacie rowniez dobrze ,to nie bede ci opisywal co masz robic zeby to naprawic

Pozdrawiam!


BMW 525i `89 E34 M20B25 nauticgrun


+48 609 105245

GG:3581080

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Blokada silnika to najczarniejszy scenariusz. Również radzę spróbować "na pych" na asfalcie, jeżeli koła zapiszczą, to już lepiej nie ruszaj.

Co do rozrusznika, to albo jest zablokowany albo coś z napięciem (za niskie, straty na złączach, zrypany elektromagnes lub jedno jego uzwojenie)...

Powodów może być 1000...

Kai
Opublikowano
No kola piszcza.. Samochod przez ostatnie 6 dni jak byl na chodzie byl jezdzony na niskich obrotach, zero wariactw, tzw ekonomiczna jazda ze wzgledow finansowych. Stanalem pod blokiem, zgasilem po chwili chcialem odpalic bo samochod sie troche stoczyl i martwota, klik i cisza. Jak wyzdrowieje to jade z tym do mechanika..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to na luz i holowanie (chociaż może być niewesoło ze względu na brak wspomagania hamulców) albo laweta (drożej, ale większa pewność, że auto zajedzie do mechanika w całości)...

 

Daj znać, co to jest!

Kai
Opublikowano

nic na siłę!!! spradź czy sie silnik kręci kluczem ... nie wiem czy to możliwe ale może rozrusznik przytarł sie i zblokowął koło zamachowe ale raczej by elektro magnes nie odskakiwał. nie rub nic na chol na biegu ... to złe wyjście i koniecznie daj znać o obrocie sytuacji... raz miałem przypadek w wardburgu , rozrusznik sie lekko poluzował i zblokował koło zamachowe... puźnie jbeke z tego kręciłem

;0

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
No rozrusznik byl juz robiony kilka razy bo gosc cos nie mogl sobie z tym poradzic. Wiem ze to KLIK dochodzi wlasnie z okolic rozrusznika bo patrzylem juz 2 razy. Niestety brakuje mi wiedzy i narzedzi. Ladna pogoda moglbym pogrzebac, ale rozrusznik wydaje sie dosc trudny do wyciagniecia :)
Opublikowano
Jeżeli nie potrafisz operować kluczami to wrzuć bieg i spróbuj pchnąć auto do przodu. Gdy wentylator nie wykona żadnego obrotu ani też wogóle nie drgnie to moje kondolencje.
Opublikowano
wsadź go na luz i koniecznie sprawdź kluczem albo na pych ale lekko z wysokiego biegu ... to juz nie jest filozofia i na bank sobie poradzisz... nawet możesz sobie zaznaczyć łopatkę wentylatora żebyś wiedziałczy zmieniła położenie...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

No wiec zrobilem jak mowiliscie, pchnalem go lekko na biegu kilka razy, cos zazgrzytalo, wentylator sie zakrecil, odpalilem. Jaja jak berety. Zawiozlem dzis do mechanika ktory bedzie robil swoj rozrusznik po raz 3. Mowie rozrusznik bo to na 90% jest rozrusznik ktory sie blokuje wraz z silnikiem tak jak ktos wyzej napisal.

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc :modlitwa:

Opublikowano
no tak będix sie zablokowałsprawdź koniecznie jak wygląda sprawa koła zamachowego jęzeli to któraś naprawa rozrusznika ...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
No rozrusznik byl juz robiony kilka razy bo gosc cos nie mogl sobie z tym poradzic. Wiem ze to KLIK dochodzi wlasnie z okolic rozrusznika bo patrzylem juz 2 razy)

 

zmien mechanika :worried: .. pewnie uczy sie na twoim aucie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.