Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Koledzy w moim E36 z 94 roku jest zamontowany klimatronik z pokrętłami do ustawienia temperatury. Oprócz tego jest oczywiście normalne pokrętło do ustawienia obrotów dmuchawy biegi od 1 do 4. Klima od zawsze działała tak że jak np miałem ustawiony bieg 1 i zmieniałem pokretłami temeprature np z 21 na 18 stopni to dmuchawa dmuchała z tą samą siłą. Czy nie powinno być tak że zmniejszając temperaturę zwiększa się automatycznie moc dmuchawy aż w środku temperatura spadnie do ustawionego poziomu ???

 

I drugie pytanie - też była tak od zawsze w moim aucie że w momencie włączenia się sprężarki klimatyzacji jest mocno odczuwalny spadek mocy auta - tak orientacyjnie nawet o jakies 30% - czy to normalne czy w Waszych podobnych modelach wygląda to tak samo ?

Edytowane przez PRYMUS - BMW Klub Polska

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano

po 1 ty nie masz klimatronika a zwykłą klimatyzacje manualną (mam taką samą).

Ta temperatura na pokrętle to fikcja, wskazuje czy po prostu ma mocno chłodzić, lekko czy grzać:D (z własnych obserwacji tak stwierdzam)

A to, że odczuwasz spadek mocy przy włączonej klimie to norma, tak samo wzrost spalania, silnik dostaje większe obciążenie bo musi napędzać całą mechanizacje klimatyzacji.

To niestety wada tego mechanizmu.

http://mlodzi.pl/auto.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.