Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Taki blad pokazuje komp, auto jedzie dopiero od 3000 obr/min, ponizej nie dzieje sie nic, tak jakby nie bylo sterowania turbina bo rozumiem ze turbo ma zmienna geometrie lopatek w tym silniku? Dodam ze wlozylismy nowy silnik i moze cos nie zostalo poskladane jak nalezy lub jakas wtyka nie laczy, tylko ktora??

 

dzieki za odp

 

pozdrawiam

Opublikowano
Tak jest tam twin scrool ale nie zmienia to faktu ze turbiny sie nie steruje sprawdz czy westegate jest poprawnie podlaczony a potem wszystkie wezyki podcisnienia

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

jak to mozna sprawdzic bo nie mam zadnego pod reka na wzor, mozna gdzies dostac jakis rysunek?

 

dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano

doszedlem do tego ze ten silniczek co zmienia geometrie lopatek nie wraca z powrotem do polozenia poczatkowego (dla nizszych predkosci obrotowych). jak go cofne reka to auto ma pelna moc, potem przy wyzszych obrotach wychyla sie w nazwijmy to pozycje 2 i auto dalej jedzie ok a potem juz niestety nie cofa sie przy nizszych obrotach i jest muł do 3000obr.

ktos wie jak to ustrojstwo sprawdzic?

 

pozdro

Opublikowano

Powinno dać się to sprawdzić komputerowo

 

Mi gościu sprawdzał poprawność działania układu regulującego "żaluzje w turbinie" podpiął komputer i na wolnych obrotach słychać było jak turbina mocno przyspiesza i potem zwalnia ale to było o Leonie tam było sterowanie podciśnieniowe tu masz silniczek ale musi się dać sprawdzić

Opublikowano
doszedlem do tego ze ten silniczek co zmienia geometrie lopatek nie wraca z powrotem do polozenia poczatkowego (dla nizszych predkosci obrotowych). jak go cofne reka to auto ma pelna moc, potem przy wyzszych obrotach wychyla sie w nazwijmy to pozycje 2 i auto dalej jedzie ok a potem juz niestety nie cofa sie przy nizszych obrotach i jest muł do 3000obr.

ktos wie jak to ustrojstwo sprawdzic?

 

pozdro

 

może zapieczone kierownice w turbinie?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
też mam podobny problem, tylko że u mnie muł jest do 2500obr później jest ok. Problem w tym że utrata mocy na starcie to nadrabianie w górnych partiach obr. Co za tym idzie - wzrost zużycia paliwa i mała dynamika/elastyczność silnika. Na koniec przyszłego tygodnia umówiony jestem w MR motors i mają uleczyć moje autko :-) przy okazji korekta programu i powinno być miodnie. Obstawiam sterowanie turbiny tylko szkoda że występuje w całości z turbiną !!! Trochę obawiam się kosztów, zobaczymy. Opiszę zabieg jeśli się powiedzie... :norty:
Opublikowano
Czy ktos wie od jakich obrotow silnika, kierownice w turbinie sa juz wychylone na maxa?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.