Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Problem polega na tym, że jakiś miesiąc temu oddałem auto do serwisu w Warszawie (AutoReduta) powód:

Brak mocy. Auto od stwierdzenia tego przeze mnie przejechało 20-30km, brak dymienia itp. co by wskazywało na turbo, które nie ciągnie w ogole. Bmka miała moc na nie dogrzanym silniku, jeżeli już troche pojeździłem mocy brak, od tak.. Jeździ super, jak nowy, staje na światłach i już nie ma siły ruszyć.. Wyłaczanie silnika, czy odpinanie od akumulatora na dłuższy czas nic nie pomagało. Oddałem do serwisu.. po krótkiej przejażdzce zdiagnozowano = turbina.. Troche mnie to zdziwiło, bo zawsze była długo studzona czy szanowana na zimnym silniku, ponadto nie jeżdze nim szybko? No ale nic.. została zregenerowana.. auto odebrałem i znów to samo.. dodatkowo zaczął dziwnie buczeć sterownik turbiny.. (przy każdorazowym przepływie prądu przez auto, zamykanie auta np..) po długiej batalii naprawili sterownik.. działał przez 30km... od ponad 2 tygodni nie wiedzą co mu jest, wiem tylko tyle że przekładają różne części z innych aut i dalej nic nie wiedza.. sprawdzali czy turbo jest dobrze zrobione tak samo i sterownik.. efektów brak, nie wiedzą co jej jest.

 

Ponad to dziś, poinformowali mnie że oba te elementy i tak były zepsute (za które zapłaciłem!!!!!) i moge odebrać auto bo oni nie umieją tego naprawić..

 

 

Prosiłbym o jakiekolwiek informacje jeżeli ktoś kiedyś miał podobny problem:/

Opublikowano

1/ Masters Tuning - na hamownie ze śmietnikiem i zmierzyć - tam chłopcy ogarniają te silniki wiec moze coś wymyślą

 

 

2/ Czy się wkręca na obroty czy co się dzieje ? NIe ma siły się na obroty wkręcić ? Nawet bez turbin to auto jeździ - mułowato , ale jeździ, testowałem u siebie, odłączyłem wężyk sterujący turbiny i mało wypadku nie spowodowałem ;-) jak z przyzwyczajenia wjechałem na droge włączając sie do ruchu... tylko z przyśpieszeniem malucha. Dało się jeździć tylko wooolno

 

3/ Żyzna - i diagnoza u pana bojaze Krzysia

 

4/ Jak skrzynia biegów podejżana - czyli wkręca się a nie jedzie - to obok Żyznej jest gosc który skrzynie ogarnia.

 

 

Dasz rade, nie łam się.

Serwis niech odda siano, postraszyć sądem pewnie trzeba bedzie bo sami nie oddadzą :-(

Opublikowano
Sorry koleszko ze nie na temat ale posluchaj.W polsce niema fachowcow,serwisantow BMW...tak powiedzial moj mechanik w UK.Problem ludzi majacych E60 w PL jest taki ze wiekszosc tych samochodow jest posciagana z zagranicy z taksowek z duzym przebiegem lub prywatnych jezdzacych dzien w dzien a w fazie koncowej cofnientym licznikem gonia do polski.Osobiscie znam kolesia co ma aparature do cofania licznikow za 25tys euro co zaden servis tego nie wykryje itd; a pozniej ludzie pisza na forum o jakis dziwnych klapkach co niby sie urywaja hehe a czemu w uk sie nie urywaja a tylu mam znajomych co maja BMW itd.Moj mechanik tez powiedzial ze w swojm zyciu mial tylko jedna BMW co klapka sie urwala na tyle lat pracy w tym fachu, wiec ja uwazam ze jezeli fabryka cos wymyslila to lepiej nie poprawiac madrzejszych od nas.Wiekszosc problemow silnika wynika ze ktos mysli ze ma przejechane 160tys km a tak naprawde ma dwa razy tyle,czyli ponad 300tys...wiec wszystko mozliwe z takim przebiegem.Na koniec dobra rada;...jezeli auto jest servisowane prawidlowo i regularnie to wiekszosc problemow na tym forum silnika okaze sie fikcja a nie realiami.Mialem e39,mam e60 a problemy to raczej mialem z natury kosmetycznej ale nigdy mechanicznej.Czytajac forum ang...to wywnioskowalem ze w PL jest az o 65% wiecej problemow z tymi autami co w uk...dziwne ale prawdziwe;~)Bye
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano

krecik5 - dzieki za rade

 

2/ auto nie chce się wkręcic na obroty, jak wcisne pedał do końca to owszem ma te 3,5 -4 tys ale nie ciągnie.. tak jak mówie dzieje sie to tylko na rozgrzanym silniku tak to jeździ super..

 

I tu problem bo ta AutoReduta nie chce nawet myśleć o zwrocie kasy.. w innym wypadku na pewno bym go zabrał ale jak zapłaciłem niech oni dochodzą!

 

Co do przebiegów, klapek itd to auto mam od nowości, sam sobie przebiegu nie cofałem :wink: co do kolektora też wymieniony mimo że ma 170tys, odmy itd cały czas serwis a tu taki zonk :roll:

Opublikowano
To jak masz taki objaw to dzwoń ekspresem do Mastersa, odżałuj bodajże 200zł na hamownie, i tam jest duża szansa że gość dojdzie , lub wyeliminuje kilka rzeczy co też jest przydatne w późniejszym okresie diagnostyki, jak już wiesz że 'to działa'
Opublikowano

niestety mam mniej więcej taki sam problem, jedynym remedium wydaje się być wymiana turbiny.

 

na jednym module miałem dwie różne turbiny podłączone i dwa różne zachowania się auta.

 

sprawdź profilaktycznie czy nie masz zapchanego czujnika ciśnienia doładowania turbiny, ale pewnie to nie to. u mnie bynajmniej wymiana nie dała nic.

 

regeneracja turbo to wywalanie pieniędzy w błoto. warto pamiętać o tym, że garrett oficjalnie ogłosił że tych turbo się nie regeneruje.

 

czy hamownia coś pomoże... nie sądzę. problem ewidentnie tkwi w turbinie... chyba że soft coś się powalił...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

jdef - hamownia nie ma naprawić - hamownia ma wykluczyć lub potwierdzić pewne podejrzenia :-) choc czasem sie okazuje ze naprawia ;-)

 

 

u mnie też wszyscy w koło 'mieli identyczne problemy i wymiana połowy auta pomogła', a po hamowni okazało sie ze trzeba bylo szukać w zupełnie innym miejscu

Opublikowano
ale nie... bierze się komputer i z komputerem się jeździ... i tak się jeździ i patrzy wszystko co można popatrzeć... ale mało jest szpeniów co wiedzą na co patrzeć...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

to też robiłem ;-) jeździłem, patrzyłem, kłopot jest z umiejętnością interpretacji wyników

 

generalnie - w moim przypadku - zawsze wszystko było ok, mimo ze wg. tego kogo zapytałem, to albo uważał że wyniki są do bani i to napewno część X, albo kogos innego kto mowił że napewno Y. A efekt był taki ze wymieniłem cos zupełnie z innej beczki, a tamte od 30 tyś km sobie jeżdzą... popsute ;-)

Opublikowano

Cześć koledzy...

 

Mam ten sam problem co wy, parę tygodni temu miał również ten sam problem mój klient z firmy... :mad2:

Ja się bawię dalej, choć jutro jadę na wymianę przepływomierza. Wcześniej wymiana zaworu EGR nic nie pomogła. Mój mechanior mówi że turbina nie mogła paść bo się załącza przy starcie kiedy jest zimny i chwilę później również! Zdam relację jutro czy pomogła wymiana przepływomierza, na szczęście jeśli nic nie da to nie będę musiał za nic płacić.. Mój klient "X" wymieniał przepływomierz i pomogło, choć trochę mnie to dziwi? :shock:

Proponuję jeżeli piszecie o takich rzeczach podawajcie również jakie cyferkowe błędy wyszły na komputerze podłączone do waszej furki!

W razie czego turbina w normalnej cenie regenerowana jest na allegro.. :search:

AHA, ktoś pisze że nie regeneruje się tych turbin, ale skoro ktoś daje sporą gwarancję to chyba jednak się da :D

Opublikowano

poszukaj na forum w jaki sposób te gwarancje potem 'uznają'

kilku już było ' z gwarancją ' tylko potem nic nie wyszło z jej realizacji :-(

 

 

z błędami na komputerze to jest o tyle kłopot, ze jak już sa , to wtedy jest prosto naprawić ;-) a tu zazwyczaj ich jeszcze nie ma, a już źle coś działa.

Opublikowano
poszukaj na forum w jaki sposób te gwarancje potem 'uznają'

kilku już było ' z gwarancją ' tylko potem nic nie wyszło z jej realizacji :-(

 

 

z błędami na komputerze to jest o tyle kłopot, ze jak już sa , to wtedy jest prosto naprawić ;-) a tu zazwyczaj ich jeszcze nie ma, a już źle coś działa.

 

 

wszystko zalezy od firmy; jesli firma z tradycjami to zawsze mozna na gwarancje liczyc-pewnie w ograniczonym zakresie ale jednak-zawsze pozostaje rekojmia/niezgodnosc towaru....

w mojej starej 320d turbina po regeneracji najpierw puszczala olej, pozniej glosno dzialala -3 razy robili, az bylem zadowolony; turbina po regeneracji dzialala jak nowa-ladnie pompowala i byla praktycznie niesluszalna (regenerowane ogolnie maja to do siebie ze sa ciut bardziej slyszalne-szczegolnie jak "schodzi" z obrotow); wiem ze w firmie, w ktorej robilem regeneracje, naprawiaja turbiny (przynajmniej jakis czas temu) ze znanej na DŚ firmy tuningowej (Jetronic) i na tych turbinach lataja zawirusowane autka...

 

 

ps regeneracji;

pamietam jak juz kilka lat temu garrett "powiedzial", ze nie bedzie dostarczal czesci do regeneracji turbin-jak widac turbiny dalej regeneruja a autka jeżdżą...

do wszystkich przeciwnikow regeneracji turbo-proponuje dowiedziec sie jakie turbiny montuje ASO po awarii w aucie na gwarancji?

"nowe" turbiny po fabrycznej regeneracji...

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

mi padła dokładnie 5 dni po upływie gwarancji (6miesięcy).

nie wiem ile teraz regenerowana kosztuje, ale regeneracja zazwyczaj dotyczy mechaniki. regenecja z nową (ciekawe jak owa nowa faktycznie jest nowa) elektroniką to koszt około 2500. Za 3300 - 3700 można kupić nową turbinę (oddając starą)...

 

ja zmieniłem na używkę, tylko dlatego, że razu już ją miałem (myślałem że jest z modułem, okazało się że nie i odesłałem do sprzedawcy), i dałem za nią 500 PLN. Na taki eksperyment mogłem sobie pozwolić i w sumie nawet prawie eksperyment się udał. Większość czasu jeżdżę po mieście, a ta turbina ciągnie od samego dołu, czyli jest zdecydowana poprawa... problemy są na trasie... gdy od 80 km/h auto idzie jakby miało silnik 1.6 :)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
mi padła dokładnie 5 dni po upływie gwarancji (6miesięcy).

nie wiem ile teraz regenerowana kosztuje, ale regeneracja zazwyczaj dotyczy mechaniki. regenecja z nową (ciekawe jak owa nowa faktycznie jest nowa) elektroniką to koszt około 2500. Za 3300 - 3700 można kupić nową turbinę (oddając starą)...

 

ja zmieniłem na używkę, tylko dlatego, że razu już ją miałem (myślałem że jest z modułem, okazało się że nie i odesłałem do sprzedawcy), i dałem za nią 500 PLN. Na taki eksperyment mogłem sobie pozwolić i w sumie nawet prawie eksperyment się udał. Większość czasu jeżdżę po mieście, a ta turbina ciągnie od samego dołu, czyli jest zdecydowana poprawa... problemy są na trasie... gdy od 80 km/h auto idzie jakby miało silnik 1.6 :)

 

jak chcesz to napisz do mnie na maila na priv -dam Ci namiar na firme od turbo z okolic Wrocka, ktora polecam ; nie bede dawal namiaru publicznie aby ktos nie pomyslal ze robie reklame; zadzwon i sie dowiesz jaki koszt pelnej regeneracji itp;

 

pzd k.

 

ps cos ostatnio czesto gadamy :mrgreen:

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

he he he, dzięki ale nie... ja nie dam już się namówić na regenerację :mrgreen:

na razie na urlop jadę, potem pewnie zajmę się sprawą już na ostro, to pogadamy, ale raczej jestem na nie :)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
he he he, dzięki ale nie... ja nie dam już się namówić na regenerację :mrgreen:

na razie na urlop jadę, potem pewnie zajmę się sprawą już na ostro, to pogadamy, ale raczej jestem na nie :)

 

 

w zwiazku z tym, ze macie panowie problemy z turbo, pozwolilem sobie :mrgreen: osobiscie zadzwonic to wspomnianego juz Pana od turbin;

u niego pelna regeneracja do 1100zl;

elektroniki sie nie regeneruje-polecal ASO... a jak wiadomo ASO sprzeda tylko cala turbine;

porozmaiwalem jednak chwile i ów Pan powiedzial, ze ma troche ekektroniki do turbin od BMW i abym zadzwonil do niego w poniedzialek podajac nr fabr.turbo-moze cos znajdzie;

tlumaczyl mi takze na czym zazwyczaj polega awaria elektroniki;

jak chcecie moge podac nr telefonu;

 

 

pzd Konrad

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
pisz tutaj... problem coraz częściej na forum się pojawia... a tel do "pana" na priv puść... :)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

 

w zwiazku z tym, ze macie panowie problemy z turbo, pozwolilem sobie :mrgreen: osobiscie zadzwonic to wspomnianego juz Pana od turbin;

u niego pelna regeneracja do 1100zl;

elektroniki sie nie regeneruje-polecal ASO... a jak wiadomo ASO sprzeda tylko cala turbine;

 

 

to ten Specjalista nie wiedział ze w aso nie da się tego dostać 'luzem' ?

To faktycznie "Specjalista" ;-)

Opublikowano

 

w zwiazku z tym, ze macie panowie problemy z turbo, pozwolilem sobie :mrgreen: osobiscie zadzwonic to wspomnianego juz Pana od turbin;

u niego pelna regeneracja do 1100zl;

elektroniki sie nie regeneruje-polecal ASO... a jak wiadomo ASO sprzeda tylko cala turbine;

 

 

to ten Specjalista nie wiedział ze w aso nie da się tego dostać 'luzem' ?

To faktycznie "Specjalista" ;-)

 

on mi wlasnie radzil zapytac ASO-ja po lekturze wątkow zalozylem (widac blednie), ze ow czesc nie jest dostepna oddzielnie;

wiec jesli jest dostepna- to robic pelna regeneracje + nowa eketronika i problemow teoretycznie byc nie powinno; :?:

pozdrawiam Konrad
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Cześć koledzy...

 

Mam ten sam problem co wy, parę tygodni temu miał również ten sam problem mój klient z firmy... :mad2:

Ja się bawię dalej, choć jutro jadę na wymianę przepływomierza. Wcześniej wymiana zaworu EGR nic nie pomogła. Mój mechanior mówi że turbina nie mogła paść bo się załącza przy starcie kiedy jest zimny i chwilę później również! Zdam relację jutro czy pomogła wymiana przepływomierza, na szczęście jeśli nic nie da to nie będę musiał za nic płacić.. Mój klient "X" wymieniał przepływomierz i pomogło, choć trochę mnie to dziwi? :shock:

Proponuję jeżeli piszecie o takich rzeczach podawajcie również jakie cyferkowe błędy wyszły na komputerze podłączone do waszej furki!

W razie czego turbina w normalnej cenie regenerowana jest na allegro.. :search:

AHA, ktoś pisze że nie regeneruje się tych turbin, ale skoro ktoś daje sporą gwarancję to chyba jednak się da :D

Jak tam problem rozwiązany,bo u mnie to samo od paru dni :mad2:

  • 2 lata później...
Opublikowano
...Brak mocy. Auto od stwierdzenia tego przeze mnie przejechało 20-30km, brak dymienia itp. co by wskazywało na turbo, które nie ciągnie w ogole. Bmka miała moc na nie dogrzanym silniku, jeżeli już troche pojeździłem mocy brak, od tak.. Jeździ super, jak nowy, staje na światłach i już nie ma siły ruszyć.. Wyłaczanie silnika, czy odpinanie od akumulatora na dłuższy czas nic nie pomagało. Oddałem do serwisu.. po krótkiej przejażdzce zdiagnozowano = turbina.. Troche mnie to zdziwiło, bo zawsze była długo studzona czy szanowana na zimnym silniku, ponadto nie jeżdze nim szybko? No ale nic.. została zregenerowana.. auto odebrałem i znów to samo.. dodatkowo zaczął dziwnie buczeć sterownik turbiny.. (przy każdorazowym przepływie prądu przez auto, zamykanie auta np..)...

 

Witam.

 

Sorry że odgrzebuję taki stary temat ale mam ten sam problem.

Jak uruchamiam auto mocy brak ale wystarczy że przejadę 500 metrów zatrzymam się, wyłączę auto, włączę i moc wraca. I wszystko gra do momentu rozgrzania silnika. Zbieram się do wyprzedzania a auto na gaz praktycznie nie reaguje.

Dodatkowo również występuje takie dziwne "cykanie" w przy każdorazowym przepływie prądu przez auto.

 

Ktoś poradził sobie z tym problemem?

Z góry dzięki.

P.A.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam mi dziś się auto zepsuło , wybrałem się rano w trasę wjechałem na autostradę 1,2,3,4,5 rozbujałem się do 200 i tak leciałem przez jakieś 20 km i nagle auto przestało ciągnąć nie reagowało na gaz zredukowałem bieg zero reakcji na gaz, zjechałem na pobocze zgasiłem auto zapaliłem depnąłem na gaz na obroty wkręcało się normalnie, ale zapaliła się kontrolka oleju zgasiłem maska w górę latarka w łapę i zaglądam czy gdzieś nie wywaliło oleju wszystko suche stan oleju na bagnecie OK. Odpaliłem auto znów przygazowałem zapalił sie olej i komunikat że problem z ciśnieniem-smarowani oleju, myślałem może że to wina nie wykasowanego serwisu olejowego choć do wymiany oleju mam jeszcze ok 3 ts. Zgasiłem i zapaliłem auto kontrolki zgasły ruszyłem ale zero mocy tak jak by auto było w trybie awaryjnym i tak jadąc 80 kmh wróciłem do domu.

Pojechałem do mechanika w aucie nie ma zbytno żadnych błędów , auto nie kopci przy odpalani widać że geometria turbo działa, przepływka OK , ciśnienie paliwa OK a auto jedzie jak wolnossący disel.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.