Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam! Mam problem moje bmw 320i m50 nie ma prady na wtryskach czy wie ktos od czego to zalezy. Dodam ze samochod kreci ale nie odpala jest prad na cewkach. i pali sie jeden bezpiecznik. Edytowane przez tom_gdynia
Opublikowano
a wiec tak mechanik sprawdzil ze niema napiecia na wtryskach zwyklym miernikiem , elektryk mowi ze zwyklym miernikiem nie d rady sprawdzic tego trzeba wachadlowym. Wiec teraz juz sam niewiem czy tam jest prad czy nie. Pali sie bezpiecznik "warnblinkanlage" co w slowniku oznacza swiatla awaryjne , ale dzialaja one bez niego. Wiec tak samochod nie odpala ale kreci . paliwo dochodzi bo z przewodu leci paliwo, na cewkach jest prad. nie ma zadnego wycieku. wyglada na wszystko dobrze. Samochod odpalal caly dzien bez problemu, zgasilem go i po dwoch godzinach kaput. Paliwo jest!. Nie wiem czy jest taka mozliwosc ze zwariowal alarm i zablokowal zaplon, zamyka i otwiera jak zawsze. I Jeszcze jedno pytanie czy przy przekreceniu kluczyka powinna odpalic sie kontrolka od wtrysku.
Opublikowano

Jeśli masz założony jakiś alarm to zacznij od niego.

To conajmniej 75% przypadków nieodpalania samochodu.

Opublikowano
Ja także obstawiaiłbym alarm i odcięcie zapłonu.No ale wtedy nie byłoby iskry na cewkach...Często nie fabryczne alarmy są podłanczane między innymi pod światła awaryjne,więc szukaj zwarcia gdzieś w okolicy włacznika do awaryjnych.A czy nie masz przypadkiem odcięcia pompy paliwa??
Opublikowano
dodam coś od siebie. mainowicie miałem podobnął przygode. okazało sie, że immobilajzer w kluczyku padł. Spróbuj zapasowym kluczykiem odpalić auto. Pozdrawiam.
Opublikowano
Ja także obstawiaiłbym alarm i odcięcie zapłonu.No ale wtedy nie byłoby iskry na cewkach...Często nie fabryczne alarmy są podłanczane między innymi pod światła awaryjne,więc szukaj zwarcia gdzieś w okolicy włacznika do awaryjnych.A czy nie masz przypadkiem odcięcia pompy paliwa??

 

tak tez myslalem ale w przewodzi do wtryskow paliwo ma ogromne cisnienie. a immobilaisera nie ma w kluczyku jest tylko bateria do diody

Opublikowano

Wyjmij listwą wtryskową razem z wtryskiwaczami i zakręć rozrusznikiem ,będziesz wiedział,czy wtryski się otwierają.Jeśli się otwierają to powinno być czuć paliwo z wydechu przy długim kręceniu .Lub wykręć świecę, będzie zalana i będzie czuć paliwo

Miernikiem da radę sprawdzić czy dochodzi prąd do wtryskiwaczy (taki jak na akumulatorze ok 12V)

Nie sprawdzisz natomiast cyklów z jakimi się otwiera,bo jest to kilkadziesiąt razy na sekundę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.