Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to typowy przebieg dla diesla w Niemczech gdy np. jeździł w firmie

 

jedno jest pewne - przebieg nie kręcony bo raczej nie ma z czego, moim zdaniem lepiej tak niż łudzić się że jest mniej a potem dziwić że coś wyskakuje i wymieniać tarcze hamulcowe po 40 tys przebiegu (kręconego), w takim aucie wystarczy sprawdzić co i kiedy ze spraw eksploatacyjnych było wymieniane, szczególnie jak ktoś nie zamierza jeździć tym samochodem dożywotnio tylko średnio 2-3 lata to można brać spokojnie, a dzięki takiemu przebiegowi łatwiej zbić cenę nieźle wyposażonego auta

 

z tym że jak kupować takie auto to lepiej od razu w Niemczech niż u polskiego handlarza bo wiadomo, że handlarz nie sprowadza go i sprzedaje za darmo a zapewne zarobił na nim juz handlarz za Odrą, bo raczej z pierwszej ręki nasze komisy nie kupuja aut za granicą

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ja zadzwoniłem od razu.

nie wiem. chciałem listwe dachową to nie wiedział co to jest. pytałem o ten daszek czy jest jeszcze to nie wiedział o co chodzi. rozłączyłem się bez słowa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

oooo, takiego pasjonata, że hej :wink: kupione może 3 miesiące temu i już do ludzi idzie. wystarczy popatrzeć na tablicę rejestracyjną :duh:

 

nie pasjonata ale od cygana ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.