Skocz do zawartości

Przegląd ofert, opinie o aukcjach Allegro i Otomoto


kamil20011

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowym uczestnikiem tego forum.

Przymierzam się do zakupu bmw 1.

Może mi ktoś ocenić na razie tylko po ogłoszeniu auto:

http://allegro.pl/bmw-118d-2-0d-2009r-klimatronic-tempomat-igielka-i3562445821.html

pozdrawiam

 

Perełka z Gubina, z pięknymi zdjęciami -* poszukaj na forum wątków o autach z Gubina bo co chwile się pojawiają i powinny ostudzić Twoja ochotę na ten samochód.

 

Na tych zdjęciach kompletnie nic nie widać - auto oczywiście śliczne, ale z pewnością rzeczywistość będzie zupełnie inna

 

Takie pytanie? mogę się mylić. Czy pozycja na pokrętle od świateł A (Automatic) nie jest do ksenonów gdy są ringi / światła dzienne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam,

jestem nowym uczestnikiem tego forum.

Przymierzam się do zakupu bmw 1.

Może mi ktoś ocenić na razie tylko po ogłoszeniu auto:

http://allegro.pl/bmw-118d-2-0d-2009r-klimatronic-tempomat-igielka-i3562445821.html

pozdrawiam

 

Perełka z Gubina, z pięknymi zdjęciami -* poszukaj na forum wątków o autach z Gubina bo co chwile się pojawiają i powinny ostudzić Twoja ochotę na ten samochód.

 

Na tych zdjęciach kompletnie nic nie widać - auto oczywiście śliczne, ale z pewnością rzeczywistość będzie zupełnie inna

 

Takie pytanie? mogę się mylić. Czy pozycja na pokrętle od świateł A (Automatic) nie jest do ksenonów gdy są ringi / światła dzienne?

 

:cool2: nie mylisz sie :) jakos nie widac na zewnatrz zeby byly kseny :D :mrgreen: wiec albo mial i dostal nowy przod bez ksena albo srodek auta byl tak zdewastowany ze handlarz wzial pierwsze lepsze pokretlo :mrgreen: :mrgreen: :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o to że jak wyjechało z fabryki to nie miało xenonów. Dlaczego ? 1. Pokrętło 2. Tylne lampy bez ledów

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego, że witam wszystkich jestem tu nowy z uwagi na fakt, iż szukam jedynki. Proszę o opinię znawców tematu dotyczące tych samochodów, biorąc pod uwagę budżet nie oczekuje cudów, proszę także o rady na co szczególnie zwrócić uwagę w tych autach w trakcie oględzin. Pozdrawiam.

 

http://otomoto.pl/bmw-118-118d-122km-alu-pdc-servis-aso-C30740088.html

http://otomoto.pl/bmw-120-2-0d-163km-navi-szyber-zamiana-C30358095.html

 

Zaznaczam, że szukam samochodu do 30 tyś nie 1,6. Nie jestem oderwany od rzeczywistości wiem, że te przebiegi są niskie ale trudno coś sensownego wyszukać a wymyśliłem sobie, że jako drugie auto kupię BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej ktoś pokradł wszelkie uszczelki na błotnikach i przy okazji założył siłowniki maski na odwrót - czytaj: było "bum" z przodu więc dokładna weryfikacja co i jak na miejscu.

 

Druga w "wyśmienitej" cenie na wyspasie :mrgreen: Kierownica obszyta na nowo co przy takim przebiegu na pewno mieć miejsca nie powinno - jakby było zdjęcie pod maską to pewnie jeszcze coś by wyszło.

 

VIN oby dwóch pomógłby wiele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam vin 118 WBAUG310XOPU11116

Samochód nr 2 istnieje i na tym zakończę temat nie spisywałem vin bo nie miało to sensu, jeśli ktoś planował oględziny to nie ma po co jechać.

 

Moje pytanie czy w przedniej szybie nie powinien być zamieszczony vin oba samochody mają okienko w szybie do vin, ale numerów tam niema jedynie czarne tło to tak ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam vin 118 WBAUG310XOPU11116

Samochód nr 2 istnieje i na tym zakończę temat nie spisywałem vin bo nie miało to sensu, jeśli ktoś planował oględziny to nie ma po co jechać.

 

Moje pytanie czy w przedniej szybie nie powinien być zamieszczony vin oba samochody mają okienko w szybie do vin, ale numerów tam niema jedynie czarne tło to tak ma być?

 

Z VIN raczej wszystko się zgadza, tylko nie widzę dokładnie na zdjęciach czy listwy zderzaków i klamki przypadkiem nie są lakierowane a powinny być czarne - generalnie golas z przodem do weryfikacji (bo uszczelki same nie odpadły)

 

A co z tą drugą? Napisz więcej może się przydać innym

 

Jeśli chodzi o VIN w okienku przy szybie to jest on tam umieszczany tylko wtedy gdy ktoś zażyczył sobie taką opcje przy kupnie i jest to wpisane w wyposażenie pojazdu i widoczne po rozkodowaniu VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta 120 to tak pod maską nie ma nawet plastików kompletnych brakuje dolotów koszmarnie to wygląda, silnika nie zapalałem bo nie było sensu. Blacharka przód: błotnik, zderzak, maska wszystko w innych odcieniach, ogólnie trochę poobijana ale ujdzie, najgorzej jest w środku, nie widziałem jeszcze tak zniszczonego wnętrza, śmierdzi tapicerka wytarta boczek drzwi kierowcy przy szybie tak wytarty że aż świeci kierownica obszyta nawet nieźle ale za to gałka od biegów tak wytarta aż do białego plastiku. Samochód wygląda na przebieg 440 tyś a nie 140. Żeby było obiektywnie z plusów wymienię fajne felgi

 

Natomiast mam pytanie gdzie sprawdzać vin, mam na myśli czy są gdzieś ukryte tabliczki? Ta 118 jest po wypadku widać prostowaną podłużnice która wygląda okropnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

118 brakuje uszczelek, mocowań i amortyzatorki źle założone. VIN jest koło lewego błotniku, koło mocowania amortyzatora ... tak mi się wydaję że chyba tam mam :roll:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Jestem tu nowy.

 

Szukam juz od dawna swojej jedynczki. Najpierw szukałem z poczatku produkcji za 25 max 30. Ale te egzemplarze sa strasznie wyeksploatowane. Szczegolnie diesle. Wiec przeszedłem na polifta. Chce Diesla, nigdy nie jezdzilem tak fajnym dieslem jak w BMW. Kreci sie jak benzynka w innych autach, nie wyje. Daje po prostu radosc z jazdy. Mam do wydania ok. 35k zł. I tu rodzi sie pytanie czy da sie cos kupic za tyle madrego? Ogladlaem juz pare ezemplarzy, albo całe malowane, albo szpachlowane, albo w środku śmierdzi jakby cos sie rozkladalo, ogolnie tragedia. Myslalem ze latwo i przyjemnie sie kupuje samochod za takie pieniadze.

 

Mam dosc jezdzenia wiec zapytam moze ktos ogladal je:

 

Chciałbym zapytać się o to ogłoszenie:

http://otomoto.pl/bmw-118-e81-e84-coupe-seria-1-zamiana-C30685741.html

Troche daleko mam ze stolicy zeby to obejrzec czy ktos to ogladal. Wiem tyle ze ma jeden klucz i brak jakichkolwiek dokumentow. Ile kosztuje dorobienie drugiego klcuz?

 

Albo coś takiego:

http://otomoto.pl/bmw-118-d-climatronic-zadbana-C30312046.html

To rowniez mi sie podoba, ale czy to nie za tanio? Ile trzeba dac za polifta w dobrej cenie? Wiadomo chcialbym jak najmniej dać, ale cena jak wiadomo nie bierze się znikąd. Tymbardziej ze 2007 w gore w niemczech chodzi w dobrym, serwisowanym stanie od 40000 :shock:

 

Byłem z ciekawości, zobaczyć jak się jeździ w Warszawie ten samochód (bo na miejscu):

http://allegro.pl/wzorowa-bmw-118d-143km-lift-jasne-wnetrze-skora-i3592816856.html

Najaralem sie troche, ale ta po za moim budzetem. Nie wiem co prawda ile to auto powinno kosztowac, ale czy to nie za duzo? Pomijajac to, utwierdziłem się że chce BNMW. Świetnie się jeździ niewyjezdzona jedynka, a ta w dodatku ma super wnętrze.

Robi wrażkę w rzeczywistości fajniej niz na fotach, ale boję się jak z utrzymaniem tego samochodu w czystości, bo mam małe dzieci i wozenie ich w ciemnym welurze było dość kłopotliwe.

Objerzalem je co nieco, zeby miec porownanie w ogladajac inne. Co prawda auto oprocz przedniego lewego błotnika 200-280mikronow ma na samochodzie 120-130, wiec nie najgorzej tym bardziej ze pokrywa się to z "bajką" sprzedającego i zdjęciami przedstawionymi.

 

A moze ktos z klubowiczow sprzedaje 1' FL do 35k zł? W dielsu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Jestem tu nowy.

 

Szukam juz od dawna swojej jedynczki. Najpierw szukałem z poczatku produkcji za 25 max 30. Ale te egzemplarze sa strasznie wyeksploatowane. Szczegolnie diesle. Wiec przeszedłem na polifta. Chce Diesla, nigdy nie jezdzilem tak fajnym dieslem jak w BMW. Kreci sie jak benzynka w innych autach, nie wyje. Daje po prostu radosc z jazdy. Mam do wydania ok. 35k zł. I tu rodzi sie pytanie czy da sie cos kupic za tyle madrego? Ogladlaem juz pare ezemplarzy, albo całe malowane, albo szpachlowane, albo w środku śmierdzi jakby cos sie rozkladalo, ogolnie tragedia. Myslalem ze latwo i przyjemnie sie kupuje samochod za takie pieniadze.

 

Mam dosc jezdzenia wiec zapytam moze ktos ogladal je:

 

Chciałbym zapytać się o to ogłoszenie:

http://otomoto.pl/bmw-118-e81-e84-coupe-seria-1-zamiana-C30685741.html

Troche daleko mam ze stolicy zeby to obejrzec czy ktos to ogladal. Wiem tyle ze ma jeden klucz i brak jakichkolwiek dokumentow. Ile kosztuje dorobienie drugiego klcuz?

 

Albo coś takiego:

http://otomoto.pl/bmw-118-d-climatronic-zadbana-C30312046.html

To rowniez mi sie podoba, ale czy to nie za tanio? Ile trzeba dac za polifta w dobrej cenie? Wiadomo chcialbym jak najmniej dać, ale cena jak wiadomo nie bierze się znikąd. Tymbardziej ze 2007 w gore w niemczech chodzi w dobrym, serwisowanym stanie od 40000 :shock:

 

Byłem z ciekawości, zobaczyć jak się jeździ w Warszawie ten samochód (bo na miejscu):

http://allegro.pl/wzorowa-bmw-118d-143km-lift-jasne-wnetrze-skora-i3592816856.html

Najaralem sie troche, ale ta po za moim budzetem. Nie wiem co prawda ile to auto powinno kosztowac, ale czy to nie za duzo? Pomijajac to, utwierdziłem się że chce BNMW. Świetnie się jeździ niewyjezdzona jedynka, a ta w dodatku ma super wnętrze.

Robi wrażkę w rzeczywistości fajniej niz na fotach, ale boję się jak z utrzymaniem tego samochodu w czystości, bo mam małe dzieci i wozenie ich w ciemnym welurze było dość kłopotliwe.

Objerzalem je co nieco, zeby miec porownanie w ogladajac inne. Co prawda auto oprocz przedniego lewego błotnika 200-280mikronow ma na samochodzie 120-130, wiec nie najgorzej tym bardziej ze pokrywa się to z "bajką" sprzedającego i zdjęciami przedstawionymi.

 

A moze ktos z klubowiczow sprzedaje 1' FL do 35k zł? W dielsu?

 

;) 35kzl za polifta.. gdybym sprzedawal swoje przed liftem pweni chcialbym podobne pieniadze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

;) 35kzl za polifta.. gdybym sprzedawal swoje przed liftem pweni chcialbym podobne pieniadze...

 

Jak 35tys ???? :mrgreen: Przecież druga opłacona z niskim przebiegiem z 2008roku jest za 29 tys :duh: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Jestem tu nowy.

 

Szukam juz od dawna swojej jedynczki. Najpierw szukałem z poczatku produkcji za 25 max 30. Ale te egzemplarze sa strasznie wyeksploatowane. Szczegolnie diesle. Wiec przeszedłem na polifta. Chce Diesla, nigdy nie jezdzilem tak fajnym dieslem jak w BMW. Kreci sie jak benzynka w innych autach, nie wyje. Daje po prostu radosc z jazdy. Mam do wydania ok. 35k zł. I tu rodzi sie pytanie czy da sie cos kupic za tyle madrego? Ogladlaem juz pare ezemplarzy, albo całe malowane, albo szpachlowane, albo w środku śmierdzi jakby cos sie rozkladalo, ogolnie tragedia. Myslalem ze latwo i przyjemnie sie kupuje samochod za takie pieniadze.

 

Mam dosc jezdzenia wiec zapytam moze ktos ogladal je:

 

Chciałbym zapytać się o to ogłoszenie:

http://otomoto.pl/bmw-118-e81-e84-coupe-seria-1-zamiana-C30685741.html

Troche daleko mam ze stolicy zeby to obejrzec czy ktos to ogladal. Wiem tyle ze ma jeden klucz i brak jakichkolwiek dokumentow. Ile kosztuje dorobienie drugiego klcuz?

 

Albo coś takiego:

http://otomoto.pl/bmw-118-d-climatronic-zadbana-C30312046.html

To rowniez mi sie podoba, ale czy to nie za tanio? Ile trzeba dac za polifta w dobrej cenie? Wiadomo chcialbym jak najmniej dać, ale cena jak wiadomo nie bierze się znikąd. Tymbardziej ze 2007 w gore w niemczech chodzi w dobrym, serwisowanym stanie od 40000 :shock:

 

Byłem z ciekawości, zobaczyć jak się jeździ w Warszawie ten samochód (bo na miejscu):

http://allegro.pl/wzorowa-bmw-118d-143km-lift-jasne-wnetrze-skora-i3592816856.html

Najaralem sie troche, ale ta po za moim budzetem. Nie wiem co prawda ile to auto powinno kosztowac, ale czy to nie za duzo? Pomijajac to, utwierdziłem się że chce BNMW. Świetnie się jeździ niewyjezdzona jedynka, a ta w dodatku ma super wnętrze.

Robi wrażkę w rzeczywistości fajniej niz na fotach, ale boję się jak z utrzymaniem tego samochodu w czystości, bo mam małe dzieci i wozenie ich w ciemnym welurze było dość kłopotliwe.

Objerzalem je co nieco, zeby miec porownanie w ogladajac inne. Co prawda auto oprocz przedniego lewego błotnika 200-280mikronow ma na samochodzie 120-130, wiec nie najgorzej tym bardziej ze pokrywa się to z "bajką" sprzedającego i zdjęciami przedstawionymi.

 

A moze ktos z klubowiczow sprzedaje 1' FL do 35k zł? W dielsu?

 

Witajcie Panie i Panowie - post MyName zmobilizował mnie, żeby się zarejestrować.

 

Tak samo jak Ty, niedawno szukałem jedynki dla siebie. Oglądałem tą pierwszą - z Częstochowy. Samochód prezentował się elegancko z jakichś 20m. Facet to jest niezły bajerant. BMW miało wymieniane całe wnętrze - są fajne, pompowane fotele. Stara tapicerka też jest. Nie działają przyciski na kierownicy (podobno brakuje taśmy), nie ma oświetlenia wnętrza. Stoi na eleganckich 18 calowych felgach. Co do blach... Jak byliśmy ją oglądać (ponad miesiąc temu), w wielu miejscach auto miało pozapadaną szpachlę, zacieki itp. itd. Nie pamiętam dokładnie co było lakierowane, ale na pewno cały przód (maskę kupił pod kolor - ale przydałby się jej nowy lakierek, bo było kilka odprysków z rudą), lewy tył i prawy tył. Miał wymieniany wahacz z przodu (lewa strona). Przednie koła nijak nie są do siebie symetryczne - każde pokazuje w inną stronę. Podobno nie jest ustawiona zbieżność - ja stawiam na krzywy wózek pod silnikiem. Cały przód (zderzak, lampy) są jakby opadnięte. Sprzedawca wciskał kit, że każda 1 tak ma po jakimś czasie. Myśmy doszli, że jedna podłużnica była za słabo pociągnięta. Przebieg ~180000 km, brak książek (autko z ubezpieczalni z Francji, więc to standard), ale wygląda na oryginalny. Sprzedawca ma podobno wydruki z BMW, potwierdzające przebieg. VIN podał bez problemu, także możesz sprawdzić sam. Jedynka podobno miała być dla jego żony, ale okazała się za mało wygodna, żeby dziecko z tylnej kanapy wyciągać.

 

Generalnie - w aucie jest dużo jeszcze do zrobienia, żeby to wyglądało i jeździło (o ile rzeczywiście krzywe są tylko sanki pod silnikiem). Ja po poszukiwaniach znalazłem uszkodzoną jedynkę za granicą, przywiozłem do PL, zrobiłem i śmigam :D Za podobne wyposażenie (brak pompowanych foteli), ale za to mniejszym przebiegiem (oryg. 108000) i 177KM wersję, nie licząc opłat, zmieściłem się grubo poniżej Twojej granicy cenowej. Być może moja jedynka niedługo będzie na sprzedaż (przez BMW zmajstrowałem co nie co i będę potrzebował większą furę ;). Jesteś zainteresowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to pierwsze e81 z 2008 roku, w tym kolorze i takim wyposażeniem można spokojnie wołać 40tys.

 

Więc jeśli auto jest ponad 10tys tańsze i sprzedaje się co najmniej od kwietnia to chyba normalne jest, iż jest z nim coś nie tak.

Bajka, że żona nie ma jak dzieci wozić - a na motocykl zamieni (kto w to wierzy)

 

Dobre auta są w cenie i na konkretne e87 po lifcie z przyzwoitym wyposażeniem dozbieraj jeszcze troszkę pieniędzy i pamiętaj, ze na chorym polskim rynku motoryzacyjnym NIE MA OKAZJI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 30 tysiecy to sie moze kupic jedynke E87 z poczatku produkcji, o fajnym, zdrowym polifcie za 35 tysiecy nie ma co marzyc ;)

 

Panowie, jak chcecie kupić fajne 118d to kontaktujcie się z Krzyskiem555 ;) Choc nie wiem czy bedzie chcial sprzedac, bo ma bardzo zadbana sztuke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowej, 100% nie bitej itp. itd. - nie kupisz. Ale jeśli mam zapłacić xx tyś. mniej za sztukę, z którą wiem co było robione i wiem, że było dobrze zrobione - nawet bym się nie zastanawiał.

 

Mamy w rodzinie od 5 lat ostatni rocznik passata b5fl. Autko nalatało w naszych rękach prawie 300 tyś. km (+90 tyś. przed zakupem), po drodze zaliczyło drugiego dzwona, zostało naprawione i lata dalej. Nie psuje się mocniej niż bezwypadkowa sztuka, rdzy nie widać, przy drugim wypadku nikt nie ucierpiał. Myślę, że dla samej świadomości niebitego auta nie warto przepłacać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko kolego sam widzisz jak sa w Polsce naprawiane auta sprzedawane przez handlarzy, tu brakuje uszczelki, tam brakuje zaślepki, powłoka lakiernicza miernej jakości, chińskie alusy, po prostu zależy jaki ktoś ma "próg tolerancji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

sami klijenci wymusili to na sprzedawcow poniewaz chca tanie auta,jak ja chcialem sprzedac swaoja i mowilem ile chce ,co zrobilem i wogole ,to szkoda gadac !!

W pl trzeba mowic bezywadek i przebieg 160tys no i cena tak 25 moze kupia wtedy,ah te polaczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.