Skocz do zawartości

[e36] 320I Problem z drganiem tylnego zawieszenia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem. Przy gwałtownym przyśpieszaniu coś chuchy i drży z tyłu auta. Czuję to drżenie także ja gdy kieruję autem.

Ponadto gdy tylne koła zabuksują coś wali z tyłu jakby koło podskakiwało. Amory są ok. Płyn w moście też. Sprężyny raczej do wymiany nie wiem jak poduszki. Co to może być.??

Pozdrawiam

Opublikowano
Rama tylnego zawieszenia mocowana jest do nadwozia przez 4 poduszki gumowe. Sprawdź je czy się nie zużyły. Może być Ci ciężko stwierdzić to oglądając je z zewnątrz. Najlepiej jest odkręcić śrubę centralną i zajrzeć pod tą duża podkładkę. Jeżeli w środku guma jest porozrywana to nadaje się do wymiany. Sprawdź też miejsca w podłużnicach do których przykręca się ramę. Czasem potrafią pękać. Poza tym dyferencjał przykręcony jest do ramy zawieszenia przez 3 poduszki gumowe. One też nie mogą być ponadrywane.
Opublikowano
A ja proponuje ci dokładnie sprawdzić ogumienie. Może masz bule na oponie. Możesz tez wymienić tylne koła na np zimowe i sprawdzić czy jest inaczej
Opublikowano

Opony są w bardzo dobrym stanie. W zimie też mi się tak działo, ale nie aż tak mocno.

Pozdrawiam

Opublikowano
Też się zmagam z tym problemem.Wymieniłem przednie gumy na wahaczach z tyłu i wali dalej jakby amory nie trzymały a zostały wymienione i mocowania amorów też.Pozostaje sprawdzić te gumy na wózku i dyfrze :|
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
wymienić gumy na wózku i dyferencjale i będzie dobrze.Unieś auto,postaw na koziołki.włacz silnik i zacznij zmienić biegi(raz mocniej dodaj gazu przy zmianie,raz lżej),obserwuj z kanału czy podczas zmiany rusza sie most lub dyfer.Jeżeli tak to wiesz które gumy na 100% do wymiany
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

Oglądałem ostatnio auto od spodu i wał wygląda wyśmienicie, defrencjał lekko się rusza ale nie ma tragedii jest minimalny niewidać zbytnio wycieków w skrzyni biegów. Od jakiegoś tygodnia do objawów można zaliczyć mocne drżenie lewarka i (nie wiem jak ten dzwięk nazwać) terkoczenie jakby zębatek w skrzyni yj. metliczne dzwięki spod lewarka. Najpierw myślałem że coś z lewarkiem mam ale na każdym mbiegu inaczej terkocze. Dzwięk jest słyszalny także podczas jazdy na biegu jałowym. Przy prędkości 150km auto całe drży a dzwięk z pod lewarka jest bardzo głośny. Pytanie czy problemem nie jest brak oleju w skrzyni. Auto mam dwa lata i przyznam się nigdy tego nie prawdzałem ( pytanie odrazu jak to sprawdzić:)).

Szczerze nie mam pojęcia co może być nie tak. Czasem jest sytuacja że wsteczny nie chce wejść lub jedynka i dwójka charknie przy próbie przełożenia na ten właśnie bieg:/

Jeśli ktoś coś mógłby wiedzieć na ten temat lub miał podobny problem o odpowiedź i pomoc bo szczerze nie widzi mi się wmiana skrzyni:/.

p.s. a przyszłość ile może kosztować wymiana skrzyni i sama skrzynia??

Pozdrawiam

Opublikowano
Sprawdz olej w skrzyni.Z boku skrzyni jest śruba na 17 klucz, odkrec ja jak olej bedzie lecial to stan jest ok, jesli oleju niebedze to trzeba dolaca najlepiej wymienic caly. Ja w swojej wymienialem olej wskrzyni w zeszlym tygodniu bo mi 2 i 5 ciezko wchodzily, zalalem olej MTF taki jaki byl oryginalny i jest o niebo lepiej.Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.