Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jak to jest z ustawieniem trakcji tylych kol w BMW??

 

Ostatnio cos zaczelo mnie ciagnac na lewo wiec postanowilem podjechac do garazu i sprawdzic trakcje. Gosciu wpisal dane na komputerek (wysokiej jakosci sprzet) i wyskoczylo mu ze jesli bedzie ustawial tylne kola nalezy zrobic kalibracje czunikow od DSC w BMW bo inaczej moze nie dzialac poprawnie.

 

Czy ktos juz sie z tym spotkal?? Czy ktos ustawial trakcje kol tylnych w BMW z kontrola trakcji??

 

Dodam ze ustawilem tylko przednie (2 razy) i nadal sciaga mnie na lewo...

 

Nie wiem czy brac sie na te tylne czy nie??

 

Drugie pytanie czy ustawial ktos w BMW te drugie katy kol?? (podobno kreci sie przy amortyzatorach)...

 

 

dzieki za odp

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie jak to jest z ustawieniem trakcji tylych kol w BMW??

 

Ostatnio cos zaczelo mnie ciagnac na lewo wiec postanowilem podjechac do garazu i sprawdzic trakcje. Gosciu wpisal dane na komputerek (wysokiej jakosci sprzet) i wyskoczylo mu ze jesli bedzie ustawial tylne kola nalezy zrobic kalibracje czunikow od DSC w BMW bo inaczej moze nie dzialac poprawnie.

 

Czy ktos juz sie z tym spotkal?? Czy ktos ustawial trakcje kol tylnych w BMW z kontrola trakcji??

 

Dodam ze ustawilem tylko przednie (2 razy) i nadal sciaga mnie na lewo...

 

Ile ważysz?

 

Nie wiem czy brac sie na te tylne czy nie??

 

Drugie pytanie czy ustawial ktos w BMW te drugie katy kol?? (podobno kreci sie przy amortyzatorach)...

 

Żeby ustawić geometrie trzeba ustawić całość zaczynając od tylu.

 

Które kąty, z tylu czy z przodu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z przodu katów nie ustawisz. Na poczatek sprawdziłbym opony i felgi a dopiero grzebał przy zbieżności. Jak skopią zbiezność z tyłu to będziesz miał pozamiatane. A co to za wysokiej klasy sprzęt ?? Jesteś w UK ??
Krzysztof
Opublikowano

Dokladnie w UK

 

Jeden z najlepszych zakladow w Londynie - przynajmniej tak mi powiedziano (Hendon Tyres). Wysokiej klasy skomputeryzowany sprzet oparty o czujniki laserowe i wireless.

 

Powiem tak...

 

Zaczelo mnie sciagac na lewo juz jakis miesiac temu wiec oddalem felgi do odnowienia do profesionalnego zakladu. Wszystkie felgi zostaly wyprostowane i wywazone itd... Dalej to samo... W miedzyczasie jezdzilem na swoich zimowkach (nowe opony michelin pilot na felgach 17) i tez mnie sciagalo...

 

Waze jakies 95kg i nigdy nie mialem tego problemu pozatym jezdze po UK w angielksiej wersji BMW wiec siedze po prawej a sciaga mnie na lewo...

 

W Hendon Tyres dostalem wydruki z komputera przed i po zrobieniu trakcji. Do kazdego kola sa ustawiane 2 katy (poziomy i pionowy). Pionowych nie ruszali bo trzeba grzebac przy amorach. Tylu tez nie ruszali bo powiedzieli ze bede musial robic kalibracje czujnikow od DSC wiec narazie sie wstrzytmalem...

 

Kolo powiedzial ze mysli ze to opony ale ja watpie. Bede jeszcze przez weekend zamienial kola z kumplem i sprawdze dokladnie ale szczerze watpie bo na zimowkach tez sciagalo...

 

 

W Hendon powiedziano mi jeszcze zebym zmiezyl przerwy miedzy oponami a nadkolami bo moze to byc tez walnieta sprezyna lub amor.

 

Macie jakies sugestie??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z przodu katów nie ustawisz.

 

Ustawisz, TIS to przewiduje, po to są owalne otwory w łożach kolumn ale standardowo w górnym mocowaniu jest bolec który blokuje regulacje.

 

Dokladnie w UK

 

Jeden z najlepszych zakladow w Londynie - przynajmniej tak mi powiedziano (Hendon Tyres). Wysokiej klasy skomputeryzowany sprzet oparty o czujniki laserowe i wireless.

 

Pewnie 'jakiś' beissbarth, nic specjalnie wyszukanego. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.