Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie.silnik 2.8 pojedynczy vanos 97rok. slychac rownomierny stuk dobiegajacy jak sie wydaje z okolic pokrywy zaworow. stuk jest slyszany dobrze na wolnych obrotach. efekt jakby ktos pracowal mlotem pneumatycznym pol kilometra dalej ale jednak go slychac. zagluszaja go wieksze obroty silnka lub zanika wtedy jedno z dwoch. silnik pracuje rowno przyspiesza bez zmian spala bez zmian. czy Wasza reakcja na taki problem jest oczywista i konkretna czy nie jest to takie proste? prosze o pomoc.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
niestety juz sie okazalo co. niestety bo wyrwalo swiece... :(
Opublikowano
na tvn turbo byl niedawno program. mecenas sie wypowiadal podobno uznany ze w takich przypadkach winien jest ten co dokreca swiece i albo niedokreci albo przekreci. podobno to wyjdzie po ok 10 -15 tyskm. i to by sie zgadzalo umnie. tyle moge byc na siebie zly ze zamiast rozebrac i sprawdzic to ja sluchalem dawalem do sluchania innym i madrkowalismy zamiast zobaczyc. i stalo sie nie zrobilem jezdzilem sobie nagle na trasie przy niewielkim obciazeniu silnika bum zpod maski dym w kabinie stres na mojej twarzy a pozniej juz tylko 1500zl z portwela...
Opublikowano
jamialem przyspieszenie. jak tracisz moc to sprawdz swiece a jesli beda ok to rozrzad (vanos). i zrob inaczej niz ja. najpierw sprawdz a nie zastanawiaj sie bo bedziesz mial tak jak ja. silnik 2,8 to rewelacyjna konstrukcja i chyba sie wszyscy zgodza tyle ze to nie matka teresa i nie ma tyle cierpliwosci. jak wola opomoc to jej trzeb a pomoc a nie strzelac z bata i wio dalej do przodu. bo te koniki jak chore to daleko nie zajada. do weterynarza woznico pamietaj ze jak Ty buni tak bunia Tobie:)
Opublikowano
zrobilem jakies 3tys. i to nie oszczedzalem autostrady po 200 i wiecej, a wszystko przez to ze wiekszosc wszystkowiedzacych byla przekonana na 99% ze to uszczelka pod kolektorem wydechowym. no i uszczelka jest do tej pory stara i dobra za to uszczelka pod glowica nowa bo trzeba bylosciagnac glowe i planowac. mowie Ci podjedz nie zwlekaj bo chyba nie chcesz pozniej co wieczor przed zasnieciem myslec :mam 35 lat ktoras tam bejce i wysokie mniemanie o swoim doswiadczeniu z autami monachijskimi a najzwyczajniej w swiecie swiadomie dalem umrzec sercu mojej slicznotki... tak wlasnie sie sam sobie dalem wyfrajerowac. wszystko jedno co Ci sie tam dzieje jedz i sprawdz. i daj znac co to.pozdro
Opublikowano

po odsłuchaniu filmików i tak ciężko coś powiedzieć

dobry mechanik nie koniecznie z serwisu weźnie słuchawki i obsłucha silnik

jest w stanie zdiagnozować nawet minimalne luzy na łożyskach a tym bardziej skąd są stuki

Opublikowano

Bylem u 2 mechanikow. Obaj kazali sie nie przejmowac. Niestety moja znajomosc jezyka nie pozwolila na zrozumienie dokladnie o co chodzi.

na dniach jade do polaka ktory mi robi takie rzeczy i powiem zeby sprawdzil dokladnie. Jeden mechanik bardzo polecany doswiadczony itp. robi tylko bmw. Pokazywal mi ze ten dzwiek zanika przy wysokich obrotach i ze jesli chce to naprawic to 1500zl jedna (i wlasnie nie wiem co dokladnie), a moga byc wszytskie walniete czyli 6 sztuk wiec koszta ogromne. Dowiem sie czegos wiecej dam znac. NA filmie slychac moze bardziej stukanie, ale na zywo to takie raczej cykanie.

 

Dzieki za link zainteresuje sie tymi uszczelkami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.