Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może i jestem laikiem i się nie znam na mechanice ani budowie silnika, ale coś mi tu nie pasuje. W okolicy obudowy filtra paliwa znajdują się czujniki - tak przynajmniej mi się wydaje. Do jednego z nich (na górze po stronie mikrofiltra) podpięty jest od dołu wężyk. Gdzie on powinien być podpięty? Bo u mnie wisi luzem z wkręconym weń blachowkrętem, aby go zatkać. O co tu chodzi? Na owym czujniku widnieje napis treści następującej: "BMW 2 244 674 2R15"
Opublikowano (edytowane)

Poniżej to co mam pod maską. Przewód ze śrubką na końcu. Drugi koniec przewodu wchodzi od dołu w tą kostkę , która jest teraz widoczna pod śrubą. Raczej wątpie, aby to była bawarska myśl techniczna :/

 

http://img843.imageshack.us/img843/2367/20100711316600x450.jpg

 

Jakby ktoś mógł to pokażcie mi jak to powinno wyglądać prawidłowo, tzn co, jak, gdzie i którędy powinno być podłączone

Edytowane przez zabciacool
Opublikowano
temat oglądany ponad sto razy i naprawdę nikt nie może mi pomóc? chodzi mi tylko o jedno jedyne zdjęcie drugiego końca przewodu
Opublikowano

Po pierwsze kiepskie zdjecie, do tego opis nic nie wyjaśnia.

Po drugie w oryginale te wężyki mają kolorowe paski i mógłbyś podać jakiego koloru pasek ma ten weżyk.

 

Na 99% ten wezyk jest od sterowanie EGR-em

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano

Czyli jest tam podłączone powietrze przez filtr? O co z tym chodzi? Nie pachnie tu Bawarią.

 

Co do zdjęcia - niestety byłem zmuszony korzystać z aparatu w telefonie, więc przepraszam za jakość

Opublikowano
Jak najbardziej to jest oryginalne rozwiązanie, to jest filtr powietrza wykorzystywanego przez pompę próżniową.
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano
Już na zdjęciu powinno być nieco widać. Wężyk nie ma żadnego paska - obstawiam, że jakiś mechanik zrobił "po swojemu"
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Rozwiązanie znalazłem pod maską opla omegi 2.5td. Rzekomy wężyk łączy czujnik ciśnienia z kolektorem wydechowym (u mnie taki mały wypust u dołu kolektora na wysokości czwartego cylindra).

Tym samym rodzi się pytanie - w jakim celu mogło to zostać wypięte?

Opublikowano
tak jak piszesz jeden koniec pod kolektor a drugi do czujnika na filtrze o ile sie nie myle jest to jakis czujnik od doładowania tak mi przynajmniej jeden mechanior mówił jak mu pokazałem ze zapomniał go podpiąć :duh:
Opublikowano
Pewnie tak, ale w takim razie zachodzi pytanie, po co ktoś zaślepił ten wężyk śrubką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.