Skocz do zawartości

525tds - o co tu chodzi? przeróbki pod maską

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może i jestem laikiem i się nie znam na mechanice ani budowie silnika, ale coś mi tu nie pasuje. W okolicy obudowy filtra paliwa znajdują się czujniki - tak przynajmniej mi się wydaje. Do jednego z nich (na górze po stronie mikrofiltra) podpięty jest od dołu wężyk. Gdzie on powinien być podpięty? Bo u mnie wisi luzem z wkręconym weń blachowkrętem, aby go zatkać. O co tu chodzi? Na owym czujniku widnieje napis treści następującej: "BMW 2 244 674 2R15"
Opublikowano
zapodaj jakieś foto będzie prościej!
Opublikowano
a u mnie na nim wisi maly plastykowy filterek jak do paliwa
Opublikowano
  • Autor

Poniżej to co mam pod maską. Przewód ze śrubką na końcu. Drugi koniec przewodu wchodzi od dołu w tą kostkę , która jest teraz widoczna pod śrubą. Raczej wątpie, aby to była bawarska myśl techniczna :/

http://img843.imageshack.us/img843/2367/20100711316600x450.jpg

Jakby ktoś mógł to pokażcie mi jak to powinno wyglądać prawidłowo, tzn co, jak, gdzie i którędy powinno być podłączone

Edytowane przez zabciacool

Opublikowano
  • Autor
temat oglądany ponad sto razy i naprawdę nikt nie może mi pomóc? chodzi mi tylko o jedno jedyne zdjęcie drugiego końca przewodu
Opublikowano
  • Autor
Zdjątko poprawione :)
Opublikowano

Po pierwsze kiepskie zdjecie, do tego opis nic nie wyjaśnia.

Po drugie w oryginale te wężyki mają kolorowe paski i mógłbyś podać jakiego koloru pasek ma ten weżyk.

Na 99% ten wezyk jest od sterowanie EGR-em

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano

u mnie to wygląda tak, opaska jest raczej oryginalna a filterek firmy MANN

http://img180.imageshack.us/img180/4743/zdjcie021s.jpg

Opublikowano
  • Autor

Czyli jest tam podłączone powietrze przez filtr? O co z tym chodzi? Nie pachnie tu Bawarią.

Co do zdjęcia - niestety byłem zmuszony korzystać z aparatu w telefonie, więc przepraszam za jakość

Opublikowano