Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z automatem.

 

Wjechałem do siebie na podjazd, mam zjazd w dół pod garaż, zostawilem automat na P i nie zaciagajac recznego chcialem wyjsc, auto zaczelo mi sie toczyc w dół.

Czy to normalne ??

Wydawało mi sie, że w pozycji P koła powinny sie zablokować, jednak tak sie nie stało.

W srode jade zalozyc multi-locka, ze by mi amatorzy cudzej własnosci nie odjechali, czy lepiej zalozyc na P czy na R??

Mam E32 735i automat (`91)

Prosze o szybka pomoc.

Opublikowano
Mam problem z automatem.

 

Wjechałem do siebie na podjazd, mam zjazd w dół pod garaż, zostawilem automat na P i nie zaciagajac recznego chcialem wyjsc, auto zaczelo mi sie toczyc w dół.

Czy to normalne ??

Wydawało mi sie, że w pozycji P koła powinny sie zablokować, jednak tak sie nie stało.

W srode jade zalozyc multi-locka, ze by mi amatorzy cudzej własnosci nie odjechali, czy lepiej zalozyc na P czy na R??

Mam E32 735i automat (`91)

Prosze o szybka pomoc.

 

Zlamany zab blokady w skrzyni. Niestety naprawa jest upierdliwa bo

raczej trzeba skrzynie wyjac.

 

Zaloz normalnie na P - w przypadku automatu jest to cholernie skuteczna

blokada - aha masz na mysli bear lock albo dipola a nie jakas durna

klodke na dzwignie ?

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

hmmmmmmmmmmm

 

ja bym zalozyl np na 2 - tzn na sam doł , bo wtedy nie da sie odpalic nawet silnik - to dodatkowe utrudnienie :mrgreen:

 

co do skutecznosci - jak zalozysz na P to da sie normalnie odpalic samochod , potem wystarczy tylko wejsc pod auto wypiac linke od skrzyni i zmienic wybierakiem przy skrzyni na D - i mozna jechac :duh:

 

a jak zalozysz na 2 - to bedzie musial 2 razy pod auto wlazic - co juz chodz troche wydluza czas kradziezy....

Opublikowano

koszt nie jest duzy - nie pamietam dokladnie ile.........

 

mam kolege ( chodzilismy razem do szkoly) - zajmowal sie kiedys kradzieza samochodow - byl za to 'za granica'..... powiedzial mi ze najlepszym zabezpieczeniem jest wlasnie blokada na skrzynie - mowill ze z regoly gdy samochod mial takie zabezpieczenie to sobie go odpuszczal ......... zreszta - sam mial taki cos w swoim samochodzie :mrgreen:

Opublikowano
koszt nie jest duzy - nie pamietam dokladnie ile.........

 

mam kolege ( chodzilismy razem do szkoly) - zajmowal sie kiedys kradzieza samochodow - byl za to 'za granica'..... powiedzial mi ze najlepszym zabezpieczeniem jest wlasnie blokada na skrzynie - mowill ze z regoly gdy samochod mial takie zabezpieczenie to sobie go odpuszczal ......... zreszta - sam mial taki cos w swoim samochodzie :mrgreen:

 

To by sie zgadzalo - pewni panowie co do ktorych znajomosci wolal bym

sie nie przyznawac (grzech mlodosci) rowniez twierdzili ze "auta z miskiem" sie nie bierze tyko po prostu na sasiednim parkingu szuka

sie takiego z ktorym zamiast paru godzin szarpania sie bedzie 10 minut

roboty.

 

Oczywiscie zawsze sa wyjatki i kazde zabezpieczenie w koncu sie podda

ale trzeba sobie uswiadomic ze z kazdym patentem kupujemy sobie

troche "czasu" a im wiecej go "kupimy" tym wieksza szansa ze

bandyta sobie odpusci.

 

W przypadku dipoli i innych bearlockow ilosc kupionego czasu w stosunku

do faktycznej ceny jest rewelacyjnie dobra - dlatego uwazam ze warto.

 

Nie wydaje mi sie zeby komus "w terenie" chcialo sie bawic pod samochodem w jakies cyrki typu przepinanie wodzikow itp - zwlaszcza

ze w duzych skrzyniach bez jej opuszczenia to jest prawie niemozliwe.

 

W kazdym razie nie slyszalem o takich przypadkach.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
w automacie typu np 5hp18 - takim jak u mnie wybierak jest na boku skrzyni - dosc nisk - wystarczy tylko lekko podniesc samochod - tak zeby wejsc pod samochod - wypiac linke i bez problemu mozesz zmieniac biegi - to tylko taki moj sposob na rozpracowanie niedzwiedzia w moim samochodzie - jakby sie np zacial albo cos :mrgreen:
Opublikowano

Zanim cokolwiek zrobisz sprawdź, czy aby napewno masz urwany ząb blokady w skrzyni.

Aby to zrobić poluzuj linkę na dźwigni skrzyni i przesuń dźwignie do przodu auta i spróbuj toczyć auto czy załapie blokada. Jeżeli tak to znaczy była wina niewłaściwego wyregulowania linki.

Opublikowano

Dzieki za pomoc.

 

Bylem dzis u goscia od automatow i to chyba nie zab ale ma to jeszcze zprawdzic.

 

Jezeli chodzi o koszt Multi-locka to blokada wraz z zamontowaniem wychodzi -

420 zl + Vat

 

Pozdrawiam

Opublikowano
500 kurde drogo jak diabli !!!

 

Ja placilem tyle samo (ok 480)

 

ale ladnie zrobili nie ma dwoch zdan

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.