Skocz do zawartości

m20b20 swap na m30b35


bmw320rafał

Rekomendowane odpowiedzi

SZUKAŁEM ale nie znalazłem informacji na forum jak wiecie sprowadziłem e30 jak w opisie oddałem bratu który miał zrobic blacharke w bmw i dziwnym trafem przeskoczył pasek rozrządu (nie wierze w te tłumaczenia) ale fakty mnie dobiły brak kompresji i płacz bo ona stoji juz 3 tyg od razu pisze ze interesuje mnie tylko ten silnik jak w opisie bo ideą JEST KULTOWE E30 Z DUZYM MOTOREM (bedzie służyło by czasem przypalic i sie śliznąć ale głownie będzie do cieszenia sie nim ;) swap prosze o odpowiedz

1. czy mocowania silnika pasują ?

2. rozumiem ze skrzynie trzeba wymienić ?

3. osprzęt silnika tez tzreba zmienić prawda chłodnica itp tak ??

4. nie weim co jeszcze dyfer czy inne elementy w przeniesieniu napędu ??

5. o czym zapomniałem ??

6. co mnie zaskoczy z czym jest natrudniej??

7. czy podzespoły mocowaniami bedą pasowały do e 30

8. jakieś myki odnośnie inst. elektrycznej co z wiązką z kompem

9. czy podepny moje ob1 ten mały komputerek który mam w e30

jeśłi ktos dysponuje takaa wiedzą i sie ze mną podzieli to bede bardzo wdzieczny pozdrawiam i prosze o odpowiedz bo serce mi sie kraja jak ona stoji JEŚLI KTOŚ POTRZEBUJE MOTOR M20B20 TO SPRZEDAM BARDZO TANIO PRZED AWARIĄ CHODZI BEZ ZARZUTU NA 3 CYLINDRACH BRAK KOMPRESJI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 nie pasują, musisz dokupić, wyspawać, koszt gotowych to 300zł, polecam użytkownika POTEGAT

2 skrzynia może zostać od m30 ori, trzeba wymienić wał, i podklepac tunel, druga opcja to skrzynia od m10, ale tu trzeba przełożyć koło wieńcowe, latwiej dopasować wał, ale wytrzymałość nie za duża

3 osprzęt od m30, chłodnica od e30 diesel, albo od e28, wiązka elektryczna może być od m20, trzeba zmienić oczywiście kompa, no i trzeba tylko przedlużyć kilka kabelków, musisz też zmienić czujnik temperatury

4 dyfer zależy jakie masz przełożenie, no i mała głowa długo ne wytrzyma

5 o wielu pierdołach o których się dowiesz montując silnik :P

6 najtrudniej zabrać się za to, potem już idzie

7 patrz pkt 3

8 jakie podzespoły?? łapy musisz wyspawać, dużo zależy też od czego będzie m30, jeśli od e28 to będzie trzeba dorabiać łapy we własnym zakresie, bo chyba nikt nie robi łap pod ten silnik, mocowanie skrzyni pasuje, resztę zobaczysz jak założysz

9 OBC I nie ma nic wspólnego z silnikiem, więc tak, OBC 2 musisz mieć kość do m30, jeśli chodzi o checka to też będzie działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Na wstępie, proszę nie przeklinać nawet w sposób wykropkowany - jest to w regulaminie!

Druga prośba: używaj znaków interpunkcyjnych, bo ni w ząb nie da się zrozumieć tego bełkotu bez ładu i składu!

 

A co dokładnie Ci chodzi?? O zmianę dyfra przy swapie?? Przełożenie dyfra ma bezpośredni wpływ na prędkości osiągane na każdym biegu i dynamikę auta. Jeśli chodzi o oznaczenia 4.45, 3.91 etc to oznaczają one właśnie przełożenie główne. Im większa liczba, tym krótsze przełożenie i szybsze napędzanie się auta. Tak to najprościej ujmę. Oczywiście nie wiem, czy o to pytałeś, bo możliwości interpretacji Twojego postu są niezliczone :P

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeskoczony pasek to nic strasznego. Zależy o ile zębów jak jeden lub 2 to nie ma strachu. Ciśnienie nie ma bo pokrzywione są zawory. wystarczy je wymienic i dotrzeć gniazda i bedzie fruwać jak nowa. Co do motoru 3,5 L no to nie ukrywam ciekawy pomysł ale tak naprawdę po co. Jeśli na tor to rozumiem, ale na codzienny użytek po naszych drogach to jak latanie rządowym Tupolewem.a marze o max 2,5 bo to w zupełności wystarczy żeby powalić nie jednego właściciela nowiutkiej bryki. A przeróbek nie trzeba robić bo wszystko idealnie pasuje.
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.