Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

czy ustawia sie zbieżność z tyłu?? jesli tak to gdzie to sie reguluje czym trzeba

___________

Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznać się z formatem tytułowania wątków, albo następnym razem dam ostrzeżenie. mattisskrecic?

Edytowane przez sqnix
Opublikowano
Realoem podaje że tulejki wahacza są mimośrodowe. Ale oglądałem w katalogach zdjęcia tych tulejek i wyglądają na symetryczne, więc chyba się nie reguluje.
Opublikowano
nie ma zadnej regulacji.. raz widziałemna forum ze własnie po wymianie tych tulej (schowane w progu- tylne zawieszenie) powinno sie jechac na ustawienie geometri.. ale jak ją mozna ustawic?? :duh: nie mam pojecia.,. demontujesz starą tuleje i montujesz nową i tylee.
Opublikowano
raz widziałemna forum ze własnie po wymianie tych tulej (schowane w progu- tylne zawieszenie) powinno sie jechac na ustawienie geometri.. ale jak ją mozna ustawic?? :duh: nie mam pojecia.,. demontujesz starą tuleje i montujesz nową i tylee.

Ten temat dotyczył wszystkich wersji E36 poza Compact. W tym ostatnim zawieszenie tylne z minimalnymi zmianami zostało zaadaptowane z E30.

Opublikowano
ok to juz sam nie wiem :-( skoro z tyłu zbiezności nie ma :-( Mi autko sciaga na prawo, a zbieznosc z przodu robiłem po wymianie sworzni i koncówek kierowniczych...miesiac temu,w zime wpadłem w dziure spowodowało to wygiecie sie przednich prawych felg, z tylniej zeszło powietrze...felgi wymieniłem na proste zregenerowałem wachacze,drazki,koncówki,drazki stabilizatora ustawiłem zbieznosc z przodu lecz autko dalej ucieka na prawo,chciałem jeszcze jechac na zbieznosc kół tylnich lecz teraz dowiedziałem sie ze z tyłu w compacie nie ma ustawienia zbieznosci.... :mad2:
Opublikowano
Myślę że jak pojedziesz na pełną geometrię przedniego i tylnego zawieszenia to sprzęt pokarze co jest nie tak. Jeżeli nie będzie regulacji to przynajmniej będziesz wiedział który element wymienić. Jeżeli ściąga ciągle w jedną stronę to stawiam na niewłaściwy kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w przednim kole.
Opublikowano
U mnie jest taka możliwość.Mocowanie tylnej tulei w progu które przykrecamy do podwozia ,jest na 3 sróbach wchodzących w podłużne otwory w tymże mocowaniu,wiec luzując te śróby moge przesować wachacz ok 2 cm na boki.Wiec w moim kombi sie da,i myśle że u Ciebie musi sie dać podobnie.
Opublikowano
U mnie jest taka możliwość.Mocowanie tylnej tulei w progu które przykrecamy do podwozia ,jest na 3 sróbach wchodzących w podłużne otwory w tymże mocowaniu,wiec luzując te śróby moge przesować wachacz ok 2 cm na boki.Wiec w moim kombi sie da,i myśle że u Ciebie musi sie dać podobnie.

Compact jest inny pod wieloma względami kolego. Proponuję poczytać trochę na jego temat z czystej ciekawości.

Opublikowano
sprawdzić trzeba zbieżność przodu a potem jak będzie ściągać to zmienic opony stronami, sprawdzić ciśnienie w kołach, to na początek
Opublikowano
problem rozwiązany..powodem była bardziej zuzyta opona przednia,zamieniłem koła tył na przód i jest ok jedzie prosciutko:_) temat zamkniety

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.