Skocz do zawartości

[E36] M44 Prosba do posiadaczy 1.9 m44 dolaczylem zdjecie :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam problem z m44, tzn nie chodzi ladnie na wolnych obrotach i ogolnie troszke brakuje mu dynamiki. sprawdzam wszystko po kolei (doszedlem ze jest cos nie tak z ukladem ssacym).

na sondzie wyszedl błąd mieszanki, slychac świst w kolektorze ssacym, wypada zapłon.

 

moja prosba do posiadaczy m44:

jesli ktos moglby na wlaczonym silniku w miejscu ktorym zaznaczyłem na zdjeciu przylozyc palca i sprawdzic czy ciągnie tam powietrze, jest tam malutki otworek. u mnie ssie mocno powietrze przez niego. DISA (ten czarny element na zdjeciu :)) ma w srodku przepone i nie wiem czy jest cos nie tak bo caly czas przez ten otowrek ciagnie powietrze do kolektora. trzeba wsunac palca w zeberka.

 

dzieki

 

zdjecie

http://yfrog.com/jc38220986j

Jedyną dobrą rzeczą w przednim napędzie jest to ze gdy cofasz masz napęd na tył !
Opublikowano

Jeśli brakuje mu dynamiki i nieładnie chodzi na wolnych obrotach to zapewne tak jak mówi Ci komputer sonda lambda jest ubita. Ostatnio wymieniłem i obroty bardzo stabilne, spalanie delikatnie spadło.

 

Jak będziesz zmieniał to daj znać, napiszę Ci jakie symbole ma z wtyczką i bez wtyczki żebyś jakiejś kiły nie kupił.

Opublikowano

@ufo000000 tak jak napisałem wyzej sonda podaje błąd mieszanki :) sonda probkuje bardzo dobrze (szybkoscia nie ustepuje nowej NTK/NGK cyrkonowej) tylko mieszanka jest poza regulacją ECU. błędów sondy jest wiele a niektorazy wymieniaja ja odrazu jak komputer napisze cokolwiek zwiazanego z sondą.

 

 

sprawdzi ktos z posiadaczy m44 czy ssie u niego DISA powietrze z zewnatrz cały czas tak jak to opisalem w 1 poscie?

Jedyną dobrą rzeczą w przednim napędzie jest to ze gdy cofasz masz napęd na tył !
Opublikowano
Przyznam szczerze że nie wiem co to za puszeczka. Nie znam się na tym silniku. Jednak ze zdjęcia wygląda jakby pod spodem była membrana. Jeżeli tak jest, to otwór służy do kompensacji ciśnienia, a ssanie powietrza przez ten otwór oznacza uszkodzenie membrany.
Opublikowano

Sprawdzę Ci to i napiszę ale pewnie aż wieczorem bo mnie nie będzie na miejscu.

 

Żebym jak sprawdzał-nie czuć żadnego ruchu powietrza, ciężko było tam włożyć palucha bo LPG tamtędy leci :)

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam mam ten sam problem brak mocy itd jeśli chodzi o tą fotkę to prawidłowo ten (czarny element) nazywa się zespół regulacyjny. Znajdują się w nim dwie membrany, najczęściej ulega uszkodzeniu ta pierwsza membrana. Prawidłowo nie powinno być zasysane powietrze przez ten otwór. Ten otwór służy do tego aby membrany mogły swobodnie pracować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.