Skocz do zawartości

[E34] M50B20 - dziwne spadki mocy silnka !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z moim E34.

Zdarza sie , ze silnik nie ma mocy , nie ma reguły czy zimny czy ciepły.

Opisze to w ten sposób:

- zimny - jest moc w całym zakresie, gdy przejade 3-4 km samochód nie ma ciągu, jakbym ciągnął przyczepę , albo jechał na hamulcu.

Lekkie dodanie gazu powoduje , ze samochód zbiera sie jak powinien , ale jak wcisne mocniej , to jakby nie dostawał tyle paliwa ile trzeba, jest taki przyhamowany, jakby pompa niewyrabiała.

- zimny - brak mocy przez 2-3km głównie w zakresie do 2,5 - 3 tys przy wyższych obrotach mniej wiecej tak jak powinien.

Po przejechaniu 2-3 km odzyskuje moc.

Objawy te występują 4-5 razy w tygodniu , niekedy samochód cały dzień jeździ bez problemu.

Nie ma problemów z odpalaniem, mozę poza tym , ze od kiedy występują te objawy , to jak troche rozgrzany lub ciepły zdarza sie , że trzeba dłuzej pokręcić (wczesiej to nie występowało)

Komputer nie wykazał żadnych błędów, filtr paliwa wymieniony, świece ok, filtr powietrza ok, cewki ok.

Nie wiem czy t czujnik położenia wałka rozrzadu, pompa paliwa czy regulator ciśnienia paliwa.

Pomózcie.

Opublikowano

Chyba jakąs blaszką bede musiał to zacisnac, chyba ze nie jest on z gumy to wtedy wystarczy szczypacami scisnac.

A czy pompa może psuc sie w ten sposób, ze raz ma wydajność a innym razem nie daje takiego cisnienia?

Tak samo ten regulator cisnienia paliwa?

Czy auto cały czas nie jezdziłoby zle?

Opublikowano
zawor regulacji cisnienia paliwa jest polaczony wezykiem z rurka powrotna,trzeba go tak scisnac zeby nie zgniesc rurki metalowej to jest tylko sposob na sprawdzenie zaworu , a nie na dluzsza jazde gdyz mozna uszkodzic pompe paliwa.Gdyby pompa byla uszkodzona wtedy nawet nie mozna by bylo uruchomic silnika.Po wlaczeniu zaplonu mozna uslyszec jak pracuje pompa i po czasie sie wylacza tzn ze cisnienie w ukladzie paliwowym jest odpowiednie (nie uruchamiajac silnika) Pozatym sprawdz jeszcze wezyk podcisnieniowy od zaworu regulacji cisnienia paliwa czy nie jest uszkodzony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.