Skocz do zawartości

Problem z bMW e-36 1.8 - idzie tylko do 4 tys obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem wystepuje w mmencie gdy auto osiaga obroty powyzej 4 tys. Auto ma zainstalacje gazowa i ani na gazie ani na benzynie powyzej 4 tys nie chce jechac "jakby odcinalo paliwo".Zostaly wymienione swiece i kable, mechanik mowi ze to przeplywomierz. Moze ktos cos wie na ten temat co co moze byc. Prosze o pomoc, pozdrawiam. :?: :?:
Opublikowano

Temat wałkowany już milion razy. Masz silnik M40, tak? A wałek rozrządu i popychacze itd. sprawdzałeś?

Następnym razem poszukaj trochę :nienie: :search: .

Opublikowano
jestem tu nowy i nie bardzo wiem jak szukac poruszanych juz tenatow jakbys mogl podac linki do tego pouszanego tak czasto tematu to bedze wdzieczny.Auto mam od tygodnia i juz sie zdazylo [bAD]. :evil:
Opublikowano
mam już tytuł do tego tematu " masz silnik m-40 i odcina ci zapłon? zairzyj tutaj a wszystko się wyjaśni" no i co? dobry temat :D
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
Opublikowano

witam mam to samo silnik m40

silnik chodzi niby ok ale ale 4 tys i jakby odcina na komputerze blad 1222 Uwaga blad ten nie oznacza wcale ze sonda lambda poszla sie je....ac ale ze sona lambda ma jakies nieprawidlowe odczyty odnosnie spalin przyczyny np lewe powietrze za malo paliwa zle spalanie itp itd idac tym tropem posprawdzalem wszystko co sie dalo i teraz niespodzianka i pytania dla profesjonalistow

przyczyna u mnie to takie cisnienia 1 cyl 6, 2 cyl 2, 3 cyl 2, 4 cyl 5.

czemu nagle u mnie takie cisnienie czy winne moga byc dzwigienki popychacze walek (dosc glosno to chodzi) czy zawory niewiem czy zdjac glowice i robic zawory czy wystarcza nowe popychacze i dzwigienki

Opublikowano

Głośna praca silnika M40 to standard w tym, że czeka cię wymiana popychaczy. Co do wałka i dźwigienek to nieokreślę się bo ich nie widzę.

Ale często popychacze padnięte są powodem że silnik nie osiąga wysokich obrotów (niewłaściwe przewietrzanie komór spalania na co wpływa zbyt póżne otwarcie i zbyt wczesne zamknięcie się zaworów podczas pracy)

Pomiar kompresji na takich popychaczach może cię tylko wprowadzić w błędne myślenie że głowica jest do zdjęcia. Nie ma takiej potrzeby.

Zmień przynajmniej popychacze, bo wałek i dźwigienki to już wydatek.

Opublikowano

jesli jest brak mocy lub niskie ciśnienie sprężania przyczyną tego są :

 

wypalone zawory.

 

zawory nie chcą się otwierać lub zamykać.

 

słabe lub pęknięte sprężyny zaworów.

 

zużyte prowadnice lub trzonki zaworów.

 

zużyte tłoki i pierścienie.

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano

 

zawory nie chcą się otwierać lub zamykać.

 

idac dalej tym tropem mozna wymienic wzmiankowane juz popychacze

oraz "ogolony" walek - o ile pamietam byly tego typu przypadki

opisywane na forum.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.