Skocz do zawartości

Problem z siłownikiem wlewu paliwa w E36 320i


pawex79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam podobny problem. E36 turing. 2.0 W kluczyku mam oprócz zamykania i otwierania jeszcze otwieranie samej klapy bagażnika, które też nie działa. Wszystkie objawy wyglądają następująco. Gdy zamknę samochód naciskając guzik w kluczyku, to zamykają się wszystkie drzwi i klapa oprócz klapki wlewu paliwa. By zamknąć tę klapkę muszę włożyć kluczyk do zamka i wtedy słychać wszystkie elektromagnesy. Klapka zamknięta. Naciskając guzik otwierający klapę bagażnika, mrugają kierunki, tak jakby miała się rozbroić klapa. Ale nic się nie dzieje. Dodatkowy objaw jest taki, że próbując zamknąć lub otworzyć zamkiem w prawych drzwiach, otwierają i zamykają się tylko te drzwi. Reszta milczy. Ale! Gdy zamknę naciskając guzik w kluczyku, mogę domknąć klapkę wlewu paliwa wkładając kluczyk do zamka. Autko sprowadziłem z Niemiec tej zimy. Nie wiem, czy miało alarm. Po sprowadzeniu przez krótki czas działało to otwieranie tylnej klapy, przy zamkniętej całej reszcie. Powiedzcie, czy sposób wyżej prezentowany pomoże, czy tylko $$$$$$$$$$ :cry2: SERWIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

janek555 - zobrazuje ci to

powinno to wyglądać tak

 

Ps. jak pomylisz polaryzacje diody (+) (-) to nie będzie działać ryglowanie (ale nic się nie stanie) wystarczy że ją obrócisz i będzie ok :norty:

 

http://a.pyclik.fm.interii.pl/alarm_podwojne_ryglowanie.bmp

 

Witam. Mam podobny problem. E36 turing. 2.0 W kluczyku mam oprócz zamykania i otwierania jeszcze otwieranie samej klapy bagażnika, które też nie działa. Wszystkie objawy wyglądają następująco. Gdy zamknę samochód naciskając guzik w kluczyku, to zamykają się wszystkie drzwi i klapa oprócz klapki wlewu paliwa. By zamknąć tę klapkę muszę włożyć kluczyk do zamka i wtedy słychać wszystkie elektromagnesy. Klapka zamknięta. Naciskając guzik otwierający klapę bagażnika, mrugają kierunki, tak jakby miała się rozbroić klapa. Ale nic się nie dzieje. Dodatkowy objaw jest taki, że próbując zamknąć lub otworzyć zamkiem w prawych drzwiach, otwierają i zamykają się tylko te drzwi. Reszta milczy. Ale! Gdy zamknę naciskając guzik w kluczyku, mogę domknąć klapkę wlewu paliwa wkładając kluczyk do zamka. Autko sprowadziłem z Niemiec tej zimy. Nie wiem, czy miało alarm. Po sprowadzeniu przez krótki czas działało to otwieranie tylnej klapy, przy zamkniętej całej reszcie. Powiedzcie, czy sposób wyżej prezentowany pomoże, czy tylko $$$$$$$$$$ :cry2: SERWIS

 

zapytam tak

przywiozłeś bez alarmu i założyłeś alarm?? i od wtedy klapki nie zamyka?? jak tak to ci pomoże to rozwiązanie.

jeśli nic nie ruszałeś i nagle się spier.... spróbuj zresetować kompa (pisze na forum jak)

jak to nie pomorze możesz mieć uszkodzoną krańcówkę na ryglu drzwi prawych ewentualnie jak to często też bywa wiązka w klapie może być uszkodzona i dlatego nie otwiera, ale stawiam na to że resecik pomorze

jak coś to kontynuuj wątek ;) pomyślimy co dalej

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywiozłem bez alarmu i nic nie ruszałem. Dzięki za info. Poczytam o tym reseciku, posprawdzam wszystko i dam znać, czy pomogło. :mad2: Niestety dopiero w przyszłym tygodniu, bo moja neurobiałka (czytaj żooonaaa) znów coś głupiego na weekend wymyśliła. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Ci TECHNOLO za rysunek, mi nie wyszedł ale wy jesteście "stare wygi" alarm miałem założony w Polsce SAFECAR 440, elektryk dał mi pilota, który robił wszystko ale z mojego starego zabrał środek i nie odał. po 8 miesiącach przestał działac centrany zamek. coś pogrzebał i miałem zamykanie tylko z pilota. powiedział, że to wina modułu komfortu. kupiłem moduł ale już u innego go założyłem /informatyk/ i wszysto było po staremu. pojechałem po tą starą kostkę z pilota orginalnego od bmw do tego co zakładał alarm, założyłem do pilota, uzbroiłem do mojego starego modułu i zamykanie oraz otwieranie z pilota od bmw i z kluczyka bmw dziala. /za namową informatyka/ zamykanie wlewu nie było wcześniej i nie ma teraz. z centalnym okazało się, że "walnoł' siłownik przednich drzwi kierowcy. została przecięta masa, zeby moduł nie widział tych drzwi i tak jeżdżę bo nie mogę zdbyc siłownika lewych drzwi, muszę przy otwierani otworzyc inne drzwi, żeby moduł zobaczył otwieranie, nie jest to wielkie utrudnienie, tak że z tym jeżdże. z alarmu do modułu do środka były przylutowane 4 prrzewody, które kazano mi obciąc bo tak się nie robi. teraz nie wiem czy alarm mam podpięty pod moduł czy nie, czy alarm działa tylko na przechył ale działa na otwarcie drzwi, to chyba jest podpięty. z tamtym elektrykiem się pokłóciłe dostał w dziub i już do niego nie pojadę a ten nowy mówi, że w to nie będzie się bawił bo ma ważniejsze roboty. fakt czekałem tydzień na wizytę takie ma obłożenie /po znajomości

z polecenia innego warsztatu/ mam instrukcję i schemat połoczeń alarmu to zobaczę na kolory przwodów i czy są podłaczone do modułu czy nie. a koputer to mi informatyk resetował, robiąc całą diagnostykę, szukając usteki cent zamka. oto dokładnie cała historia, może teraz będziesz TECHNOLO miał pełny obraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O.K. TECHNOLO, po niedzieli rozbiorę to wszystko, zbaczę kolory przewodów i te które są w schemacie alarmu alarmu podepnę pod moduł, ale czy na nowo mam je rozbierając moduł lutowac czy podpiąc się po przewody wychodzące z modułu do wlewu lub jeszcze gdzieś indziej, nie lutując w środku komfortu, bo z tym sobie nie poradzę. na razie mój sposób z zamianą przewodów przy siłowniku zdaje egzamin.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że z tą diodą to się nie da do siłownika idą dwa kable normalnie zmieniają się bieguny ,więc dioda przy siłowniku :?:

siłownik klapki jest za modułem komfortu - moduł komfortu zmienia biegunowość na przewodach w zależności od tego czy zamykasz czy otwierasz auto

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam technolo, rozumiem, że siłownik jest przy klapce w bagażniku ale gdzie mam podpiąc przwody z alarmu, czy otworzyc moduł i znowu je lutowac? czy połączyc z którymiś przwodami co są przy module. patrzę na schemat elekt. alarmu i dochodzę do wniosku, że został lipnie zamontowany. z boku jest wyjście 6 pinowe na przwody z tego widac 2 do siłownika zaykanie, otwieranie a u mnie nie ma tych przewodów. powinienem w takim razie założyc kable jak na schemacie tylko gdzie je podpiąc.? a wogóle to coś mi się dzieje ostatnio z imobilaizerem, może to od alarmu, chyba go wyp.... bordo-computer też mi się zawiesz, po przekręceniu kluczyka palą się na cheku tylne światła stopu i niedziała rączką zmiana powiadomień z koputera, brak jest wtedy klaksonu i nie można włączyc radia. po chwili jak ruszę przejadę czasami 5 metrów czasami 50 wszystko wraca do normy. szkoda, że tak daleko mieszkasz bo byś poustawiał mi to wszystko. a może jest ktoś "kumaty" z moich okolic Kamienna Góra co mi pomoże?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.