Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Zastanawiam sie nad zakupem nowego auta z salonu do 500 tys. zl, w gre wchodzi nowe X5 lub X6 albo nowy Touareg, kazde z nich z najwiekszym dostepnym silnikiem diesela. Prosze was o porade.. w czym BMW X5/X6 bedzie lepsze od nowego Touarega, a w czym gorsze ?

Edytowane przez jtd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
super konkretne pytanie... bierz kolor czarny

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Touareg jeśli chcesz czasami pokatować w cięższym terenie,

X5 jeśli potrzebujesz świetnie prowadzące się auto z dużą przestrzenią ładunkową

X6 to samo co w X5 ale jeśli zwykle wozisz powietrze.

Opublikowano
Ale w Touaregu mamy zawieszenie pneumatyczne, ktore jest lepsze zarowno na asfalt (i jego dziury) oraz na teren , czy mam racje ?
Opublikowano
Chcesz kupić tańszy samochód, który w dodatku szybciej traci wartość to nie patrz na X6 tylko kupuj Touarega :wink:
Opublikowano
kup ten który wizualnie tobie sie najbardziej podoba bo technologicznie w tych modelach różnica zanika :mrgreen:
(*pozdrawiam*)
Opublikowano
Dla mnie VW jest nadal zwykłym autem dla ludu. Jeśli już chcesz porównywać coś do X5/X6 i ma być to niemiec to niech to będzie Merc, lub w ostateczności Audi.
Opublikowano
No ale czy technologicznie nowy Touareg nie przescignal X5 lub X6. Przeciez ma np. pneumatyke, kilka ustawien twardosci zawieszenia, swiatla drogowe nie oslepiajace samochody, bagaznik otwierany i zamykane z pilota, sam zatrzymuje sie jesli ktos nie nacisnie pedalu hamulca przed zderzeniem itd.
Opublikowano
No ale czy technologicznie nowy Touareg nie przescignal X5 lub X6.

nowy touareg jest datowany na 2011, a obecna x5 jezdzi od 2006, x6 od 2008.

 

ale akurat pneumatyka to nic nowego, regulowanie twardosci zawieszenia tym bardziej, a co dopiero bagaznik otwierany z pilota

 

te nowe swiatla adaptacyjne vag co to caly czas sa w ruchu moze sa faktycznie niezlym bajerkiem, ale w wersji podstawowej chyba tego i tak nie znajdziesz..

Opublikowano
pneumatyka ,zawieszenie przecież tymi samochodami lansują się po miastach a nie po torach OFFROADowych,tu chyba jednak silniczki,ergonomia,MARKA,oraz jednak uprę się Wygląd bierze górę nad np:prześwitem :8)
(*pozdrawiam*)
Opublikowano
pneumatyka ,zawieszenie przecież tymi samochodami lansują się po miastach a nie po torach OFFROADowych,tu chyba jednak silniczki,ergonomia,MARKA,oraz jednak uprę się Wygląd bierze górę nad np:prześwitem :8)

touareg ma difflocki i reduktor, wiec to inna liga... zreszta mimo efekciarskich clipow reklamowych, wlasciwosci terenowe X'ow nie sa ich glownym selling point, ze sie tak wyraze.

 

jak chcesz ladnie wygladac i jezdzic szybko po asfalcie to x5, jak planujesz jezdzic po pagorkach to touareg, i tyle.. do wjechania na wertepiasta droge dojazdowa do jakiegos osrodka wypoczynkowego na mazurach tudziez do chatki na wsi to oba sie nadaja rownie dobrze, jak i stos innych samochodow; a jak ktos zajawkowicz i chce w blocie sie pluskac lub po wydmach slizgac, to sa do tego lepsze samochody niz te omawiane w temacie i tam potrzeba niezlych opon a nie aktywnych reflektorow :D a 99% klientow i tak jezdzi nimi do supermarketu i z powrotem, wiec moze wziac ten co mu sie bardziej podoba a nie tam farmazonow sluchac :D

Opublikowano

jtd, moim zdaniem powinieneś się wybrać do salonu, pojeździć i wybrać auto, które najbardziej Tobie odpowiada. Nowym Touaregiem nie jeździłem, za to starszym tak ( 5.0 TDI ) i wg mnie do X5 / X6 podejścia nie ma .

 

Pozdrawiam i życzę miłych zakupów :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.