Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z kontrolkami do oil service oraz inspekcji i kontrolkami do inspekcji a mianowicie swieca lae bardzo slabo jak wlacze zaplon to sie swieca chwilke po czym zgasna ale trzeba sie dobrze przyjzec zeby cos zobaczyc prosze o pomoc co to mzoe byc aha dodam jeszcze ze przy tescie zegarow tez swieca ale bardzo slabo.

____

Tytuł poprawiłem. Zapoznaj się z regulaminem i formatem tytułowania wątków. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
proponowałbym sprawdzć poprostu żarówkę. są w tym miejscu dwie jedna od przebiegu druga od inspekcji (bardzo blisko siebie). może tak być że ta od inspekcji padła i inspekcja łapie delikatne podświetlenie od tej od przebiegu
Opublikowano
Po wstepnych ogledzinach zauwarzylem ze nie ma zarówki na podswietlaniu obsugi technicznej i mam jeszcze pytanie odnosnie kontrolek, czy check engine jest podlaczony tylko w lepszych wersjach czy w kazdych bo u mnie nie ma tam zarówki ??
Opublikowano
(...), czy check engine jest podlaczony tylko w lepszych wersjach czy w kazdych bo u mnie nie ma tam zarówki ??

Check engine występuje tylko w wersji USA/Canada ew. Anglia, w wersji europejskiej nie dość że nie ma żarówki to i kabelek nie jest doprowadzony do zestawu wskaźników.

Opublikowano
A moza to jakos podlaczyc??jakies wskazówki moje autko to e36 z 1997 roku sedan.

Można, był ta na forum kiedyś taki wątek w którym znajdował się opis jak podłączyć tą kontrolkę.

Musisz poszukać :wink:

Opublikowano
Witam ponownie nie chce zakladac nowego temetu wiec pisze tutaj ;d A wiec patrzylen na ta kontrolke check engine szuklaem 8 pina na korym mial byc szary kabel ale niestety nie znalazlem i popatrzylem do kompa.W kompie nie bylo wogole konektora na pinie 8 wiec zalozylem i probowalem wywolac alby sie kontrolka zaswiecila lecz nic sie nie dzialo na mierniku mam na tym kablu 12V i gdy nacisne 5 razy pedal gazu na wlaczonym zaplonie nic sie nie dzieje nadal jest 12V oczywiscie dawalem zaroweczke 2W do kabelka z jednej strony a z drugiej do + i nic sie nie dzialo gdy podepne do - to spada napiecie pod obciazeniem.Nie wiem co robic czy nie ma wogole bledów przy odpinaniu kompa odlaczylem kleme wiec sie zresetowal nie powiem bo autko chodzi dobrze wiec moze nie ma bledow ale w audi 80 z 89 roku swego czasu tez wywolywalem kody bledow i jesli nie bylo zadnego bledu zarowka swiecila do 4x0 czylo 0000 z czego azde 0 po okolo 2 sekundy i nie wiem czy w bmw jt tak samo czy nie prosze o pomoc moze BMW to E36 1,8 silnik M43 1997 rok sedan numer kompa to 0 261 204 173 prosze o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.