Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiedzcie mi co mam wymienić pod maska :lol: moim nowym bardzo udanym zakupem jeżdże już tydzień i jestem bardzo zadowolony E30 318 M10 , olej mam w miere świerzy ok 2k km, dlaczego chce coś wymieniać (zimny silnik dłużej musze krecić i po 30 sek gaśnie, na 1 i 2 biegu jak jade wolno i puszczam gaz to się dławi "kangur") , kable WN mam jeszcze oryginalne z 88r. :!: świec nie sprawdzałem.

 

-czy wymienić mam kable i swiece? (jeśli tak to na jakie NGK?)

-czy wymienić mam jakieś filtry jeśli tak to jakie?

-mam załorzony filtr stozkowy (czyli kable od czujników odłączone), czy to nie powoduje że komp jest w trybie awaryjnym? (zosatwić ten stożek czy założyć stary filtr powietrza i tylko wymienić w nim wklad?)

 

jeśli jeszcze coś powinienem wymienić to mi podpowiedzcie :)

 

dzieki za zainteresowanie, jeśli jakieś bedzie... :roll:

Opublikowano

co do filtra stożkowego, to kit - śmiało możesz wymienić na seryjny

 

stan świec i KWN nusisz sobie sprawdzić i ewentualnie wymienić (prawdopodobnie w związku z tym co piszesz o gaśnięciu)

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Stożek to kolejny element tuningu psychicznego :norty: Radziłbym go zdjąć, często powoduje on spadek momentu obrotowego jak jest źle założony, a jak coś pomaga to tylko w górnych granicach obrotów, a wątpie żebyś cały czas śmigał powyżej 5 tysięcy :norty:

Radzę wymienić filtr paliwa, ja u mnie miałem oryginalny ponad 10 lat !!

A auto niby serwisowane w autoryzowanej stacji, mam książke serwisową, ale jak widać na zachodzie tak samo kręcą jak u nas. :lol:

Warto też zmienić świece i nie polecam NGK, choć mają wielu zwolenników, nie wiem co w nich widzą. Ja śmigam na świecach Boscha- niemiecki wóz - niemieckie świece. :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
Radziłbym go zdjąć, często powoduje on spadek momentu obrotowego jak jest źle założony

 

tak chyba zrobie, bo i tak zasysa mi ciepłe powietrze od silnika.... a ten stożek opchne komuś na allegro :lol: jak już załorze seryjny filtr to jak moge sprawdzić czy komp nie jest w trybie awaryjnym?

 

z przydatnych linków mam adres " Marcin Szturc ul. ostroroga " czy ten mechanior mi to sprawdzi i ile mnie to może kosztować

 

a wątpie żebyś cały czas śmigał powyżej 5 tysięcy

cały czas nie robie sobie przerwy na odpalenie papierosa .... :D

Radzę wymienić filtr paliwa
a gdzie on jest?? nigdy nie wymieniałem tego elementu i ile mniej wiecej kosztuje?

 

i jeszcze powiedzcie mi jaki symbol świec pasuje dom mojego silniczka M10

 

p.s. maciej_316i jak jesteś z wawy to możemys ie jakoś styknąć na mieście i sam zobaczysz ten kabelek jak ci się śpieszy jak nie to sprawdze to w sobote lub niedziel bo jestem ostatnio starsznie zalatany..... :?

Opublikowano

Witam

Stożek to kolejny element tuningu psychicznego :norty: Radziłbym go zdjąć, często powoduje on spadek momentu obrotowego jak jest źle założony, a jak coś pomaga to tylko w górnych granicach obrotów, a wątpie żebyś cały czas śmigał powyżej 5 tysięcy :norty:

To prawda,przy normalnej jeździe i gdy nie jest odizolowany od silnika by pobierał zimne powietrze może tylko pogorszyć charakterystyke silnika,szczególnie moment obrotowy.

Na początek proponuje wymienić świece i filtr paliwa.Koszt nie duży a powinno pomóc.Jeżeli nie będzie zmian to jeszcze zainwestować w przewody WN.Powodzenia :cool2:

Opublikowano

to jeszcze poproszę kogoś z wawy niech mi powie gdzie i za ile moge kupić filtr paliwa, najlepiej gdzies w centrum(niedrogi :8) )

 

p.s. jaki rodzaj swiec najlpeiej kupic? chodzi mi o symbol a nie marke...

Opublikowano

Jestem z Poznania :norty:

Co do filtra to dostaniesz go w każdym porządnym sklepie motoryzacyjnym za jakieś 40 złotych (zamiennik). wymiana też nie jest problematyczna, zbytnio :norty: Filtr znajduje się po stronie kierowcy, nachodzą na niego dwa węże jeden z góry drugi z dołu, obok niego jest jeszcze separator (podobny ale większy), Filtr jest przymocowany do karoseri za pomocą dwóch dużych obejm. Trochę trzeba się pomęczyć żeby go wyjąć, zwłaszcza z dolną obejmą :norty: najlepiej odkręcić gada z kanału. Ale warto to zrobić bo wszyscy wiemy jakie jest u nas paliwko.

 

Świece ja mam Boscha wg katalogu do M10 symbol WR8D+ ile problemów było z kupnem świec lepiej nie mówić.

:norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

kupić filtr możesz w wielu sklepach motoryzacyjnych - np. na ul. Wolskiej na przeciwko PDT Wola (obok Alberta) sorry za niechcianą reklamę

 

a co do Marcina z Ostroroga, to koleś sprawdzi Ci wszytsko ( o ile znajdzie czas) koleś świetnie zna się na beemkach i w nich sie specjalizuje (wystarczy zajrzeć na podwórko przy warsztacie) - poza tym jak sam nie kupisz filtra, to on może Ci kupić - ceny ma przystępne - jak sam tego nie chcesz robić, to u niego warto (P.S. uważaj na Madeja :wink: )

 

co do świec, to ja właśnie jestem jednym z ww. zwolenników NGK - jeśli się na nie zdecydujesz - polecam zakup na allegro i potem odbiór na łodygowej - niesamowita różnica w cenie w porównaniu np. z Norauto (gdzie nei chcieli mi sprzedać 6 świec, bo były pakowane 4x1 :mad2: :duh: )

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.