Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Od kilku miesięcy jestem posiadaczem BMW 1, 116i, więc zbytnio wiedzy o tym aucie nie mam, ostatnio zacząłem śledzić forum i znalazłem kilka postów w których są opisane poważne usterki rozrządu. I teraz jestem skołowany trochę bo auto jest z 2007 roku to jest data rejestracji więc przypuszczam że było wyprodukowane w 2006, było serwisowane w autoryzowanym warsztacie ale w książce serwisowej nie widzę żadnej wzmianki o wymianie czegokolwiek co ma związek z rozrządem.

Teraz nie wiem czy serwis nie poinformował poprzedniego właściciela o usterce czy ta usterka nie występuje w tym konkretnym silniku?

Według strony http://www.bosch-automotive-catalog.com silnik w moim samochodzie ma oznaczenie: N43 B16A / NG4.

Czy to ma jakieś znaczenie? Czy jest jakaś różnica między tym silnikiem a N45?

Opublikowano
Nie chcę wprowadzać w błąd, lecz z tego co wiem kolego od 2006r. nie ma tego problemu w BMW 116. Od 2006 r. jest o ile się nie myle motor z bezpośrednim wtryskiem i 122km, więc raczej możesz spać spokojnie. Mimo wszystko zawsze lepiej skontaktować się z ASO. Tam Ci wszystko powiedzą ;) Pozdrawiam
Opublikowano

Witam.

Jestem nowym użytkownikiem forum nie posiadającym niestety jak na razie swojej Jedynki ale jestem właśnie na kupnie i mam do Was ogromną prośbę.

Potrzebuje porady czy Waszym zdaniem to normalne, że znalazłem BMW 118d 2007 po lifcie ze 177tys przebiegu, w którym został wymieniony rozrząd. To możliwe, że przy takim przebiegu w BMW pada rozrząd?!Przebieg teoretycznie jest udokumentowany książką z ASO więc nie wiem co o tym myśleć. Mój mechanik twierdzi, że to podejrzana sprawa. Według niego albo licznik kręcony (ale są książki, które potwierdzają przebieg!) albo ktoś strasznie ,,zjechał,, tą jedyneczkę i obawia się, że teraz może zacząć się sypać wszystko. Auto jest sprowadzone z Austrii.

Przepraszam jeśli to pytanie wyda Wam się głupie ale jestem nowicjuszem jeśli chodzi o BMW i wole zasięgnąć opinii doświadczonych osób:) Nie chciałbym mieć potem problemów z autem i cieszyć się moją Jedynką tak samo jak Wy;)

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odp!;)

Opublikowano

Ja mam pytanie z innej beczki.

Czy jazda 116i 2005 jak normalnym benzyniakiem - czyli krecenie do 5-6 tysi to jakis killer dla tego felernego rozrzadu, czy normalne warunki pracy ?

Nie chce zakatowac silnika, ale z drugiej strony to przeciez nie diesel ! :)

Dzięki za info !

P

Opublikowano

damianz, Krzycho dzięki za odpowiedzi i przepraszam za pomyłkę działu.

Czyli myślicie, że odpuścić temat tego konkretnego modelu?

Opublikowano
ciężko powiedzieć, bo niby te rozrządy tak się urywają, a 600tys. km robią te silniki N47, więc to jest takie "być czy nie być oto jest pytanie", lecz w wykonaniu BMW powinno być " urwie się czy nie urwie się oto jest pytanie"

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

  • 4 lata później...
Opublikowano

Cześć wszystkim

Rozsypał mi się rozrząd mam takie pytanie czy w tym modelu jest bezkolizyjny zawory nie uderzają o tłok? jedni piszą ze kolizyjny a drudzy żę nie. Czy odrazu zdemontować głowicę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.