Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam kolejny problem tym razem po strzale gazu. Na benzynie falują oboty, wyczyściłem krokowca złożyłem i dalej to samo tzn falują (500-1200obr.) po chwili wraca do normy stabilizuje w przedziale 800obr. po daniu gazu wszystko od nowa faluje i stabilizuje. I jeszcze jedna sprawa wyszła z gazem, nieruszając gazu po przełączeniu na gaz trzyma oboty w przdziale 1500. Coś mogłem ruszyć przy wkładaniu krokowca?

czy te zeczy są powiązane ( gaz i krokowiec) chce jechać na ustawienie gazu ale najpierw muszę doprowadzić do porządku obroty na paliwie, czy krokowiec uszkodzony czy co innego?

______

Poprawiłem tytuł tematu. Proszę się stosować do formatu tytułowania wątków obowiązującego w tym dziale. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Sprawdz klapke-antywybuch czasem sie zacina i silnik nie oddycha :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
gaz stary jeszcze na srube :cry: . przepływka cała i antywybuch tez wporządku.
Opublikowano
To fakt że strzela, będę jechał do gazownika i zobacze co da się z tym zrobić. Natomiast nie zmienia fo faktu że uszkodzenia po strzale trzeba wyeliminować. Jak sprawdzić że silniczek krokowy jest be. na odpalonym silniku podpinam zasilanie do silniczka krokowego i w tym momencie auto gaśnie. Po ponownym odpaleniu silnik kuleje w przedziale 500-900. Czy to faktycznie strzelony silniczek krokowy?
Opublikowano
mozliwe bo on jest odpowiedzialny za wolne obroty ale z tego co piszesz to wogole do nich "nie dochodzi" wiec moze i on sie tez nie wlacza i stad problem,przynajmniej w kwestii gasniecia auta ale mechanikiem nie jestem

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano
Dziś rozebrałem cały układ dolotowy i silniczek krokowy do czyszczenia i sprawdzenia. Na koniec zrobiłe reset kompa. Na wiele to się nie zdało. teraz działa ale nie do końca. Na benzynie sam sobie reguluje obroty, po odpaleniu obroty skaczą, po chwili stoją na 700obr/min. po chwili skaczą i stoją na 700. za jakiś czas sam sobie podniesie do 1000obr. i po chwili znowu spadną do 700 a zaraz znowu faluje. Natomiast na gazie musiałem odwrucić klapkę anty wybuchową o 180 stopni. Obroty stały na 1500 obr. po zmianie położenia klapki raz 700po chwili 1000 itdtak jak by za mało powietrza dostawał. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Macie jakieś pomysły?
Opublikowano
to nie wiem juz,nie jestem mechanikiem,slyszalem kiedys taka opinie ze bmw bez sekencji to lipa,bez obrazy oczywiscie ale po wielu forach(nie jestem tylko na tym BMW)to prawda,ja sam mialem mozliwosc kupienie BMW 318i na zwyklym gazie 97r(teoretycznie oczywiscie :lol: na pomarańczkach :D )na srube ale kupilem '92 na sekwencji i nie żałuje,wszystko hula jak ta lala,moim zdaniem wina gazu i tyle

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano
Z opisu wychodzi że krokowiec działa. Podłącz wszystko z powrotem, zrób reset kompa, a potem zrób 100-200km tylko na benzynie. Zobaczysz ze będzie dobrze. Ale jak nie zrobisz porządku z gazem, to po tych 200km jak znowu zaczniesz na nim jeździć to falowanie raczej powróci.
Opublikowano
Sprawdź klapkę za przepływomierzem czy pracuje idealnie,bezwładnie, czy nie ma najmniejszych oporów.Silnik zasysając powietrze musi ją otworzyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.