Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Pisze tutaj pierwszy raz, a mam dość poważny problem. Nie mogę uruchomić silnika w samochodzie. Posiadam e34 z silnikiem 2,5 tds. Przyjechałem swoim samochodem od momentu jak go kupiłem 80 tyś. i wszystko było dobrze.

Dzisiaj rano chciałem pojechać i nie mogę silnik kręci, ale nie odpala po przekręceniu stacyjki świeci się kontrolka od wtrysku sterującego i od świec żarowych(nie gasną) cały czas spala się bezpiecznik numer 9 odpowiada za klakson ogrzewanie i klime. Miałem podobną sytuacje kilka dni temu na trasie. Wtedy zjechałem do boku podniosłem maskę ruszyłem kabelkami pod kolektorem ssącym, chwile ostygł. Kontrolki zgasły, samochód odpalił i pojechałem dalej. Dzisiaj niestety nie to nie pomaga. Dobrze że stało się to w domu.

Co powinienem zrobić zanim pojadę do mechanika, możliwe że wilgoć spowodowała tą usterkę, czy raczej jest to jakaś poważna sprawa. Mogę naprawić to sam?

Proszę o pomoc.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

HEJ KOLEGO!!!!

JA MIAŁEM TAKI SAM PROBLEM!!!

PODCZAS JAZDY...AUTOMATEM...ZGASŁ SILNIK I ZAŚWIECIŁA SIĘ KONTROLKA WTRYSKU.PRÓBUJĄC ODPALIC SILNIK...ZASKAKIWAŁ,LECZ NIE ODPALAŁ NIESTETY.MÓJ MECH OD RAZU STWIERDZIŁ,ŻE PADŁA POMPA WTRYSKOWA.MIAŁ RACJE-OCZYWIŚCIE.JEDNAK ICH PROBLEM POLEGA NA GŁOWICZKACH TYCH POMP.W WYNIKU BRAKU WYSTARCZAJĄCYCH ŚRODKÓW NA ZAKUP NOWEJ,BĄDŻ REGENEROWANEJ...ODKRĘCIŁ JĄ,PORUSZAŁ I ZAKĘCIŁ ZNÓW.W WYNIKU CZEGO PRZEBUJAŁEM NIA PONAD 500KM I NIC...A NOWA CZEKA W RAZIE JAKBY CO.MAM NADZIEJĘ,ZE POSIADASZ POMPA ELEKTRYCZNA,A NIE NAPĘDZANĄ PASKIEM.BO SŁYSZAŁEM,ŻE SPRAWIA WIĘCEJ PROLEMÓW UŻYTKOWNIKOM.

POZDRAWIAM.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź, myślę jednak że problem tkwi w instalacji elektrycznej, elektrozawór na pompie wtryskowej gubi "plus". Jak podam mu "plus" bezpośrednio z akumulatora to autko mi pali, miga wtedy tylko kontrolka od wtrysku sterującego. Po kilku dniach jak autko stało nie jeżdżone przyszedłem i podpaliłem normalnie bez problemów, pochodził troszkę wyłączyłem i znów to samo, nie mogłem odpalić. Szukałem schematów elektrycznych, coś znalazłem. Jestem jednak za słaby w ich czytaniu więc jutro odstawie autko do elektryka może jemu uda się to naprawić.

Jak tylko autko będzie sprawne opisze na czym polegała usterka.

Pozdrawiam Krzysiek.

Opublikowano

Witam. :D

Dzisiaj odebrałem od elektryka swój samochodzik naprawiony. Okazało się że, przyczyną usterki był kabel który się przetarł i dodatkowo spalił 2 przekaźniki. Naprawa kosztował mnie 150 zł. Autko śmiga jak dawniej tylko okazało się że, akumulator słaby i przed zima będę musiał zainwestować w nowy. Gdyby komuś przydarzył się kiedyś podobny problem to już będzie wiedział jak sobie radzić.

Pozdrawiam Krzysiek. :)

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Niestety nie pamiętam jakie bo elektryk mi je wymieniał, jedyne co wiem to, że któreś z tych pod kanapą obok akumulatora.

Pozdrawiam.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam forumicz problem z swiecacym wryskiem polega na tym iz nie dzziala elektrozawór na pompie wtryskowej warto sprawdzic przekaznik koloru białego i nzke 30 stały plus akumulatora przewd traci opornosc i brak komunikacji z sterownikiem silnika i pompa wtryskowa pozdrawiam
Opublikowano
MAM NADZIEJĘ,ZE POSIADASZ POMPA ELEKTRYCZNA,A NIE NAPĘDZANĄ PASKIEM.BO SŁYSZAŁEM,ŻE SPRAWIA WIĘCEJ PROLEMÓW UŻYTKOWNIKOM.

... o jakiej pompie piszesz/?

eSKa

Opublikowano
Witam pisze o pompie wtryskowej VP37 problem z swiecacymi kontrolkami swiec zarowych i wtryskiwaczy swiatłem ciagłym polega na tym ze auto nie do zapalenia + brak podłaczenia z komputerem disgnostycznym problem kwi w głównym kablu od akumulatora do przekaznika silnika nózka 30 brak stalego napiecia w skutek brak sterowania elektrozaworu pompy wtryskowej + brak komunikacji sterownikaa silnika pozdrawiam
Opublikowano
iZzI-ale to post sprzed 3 lat wiec wątpie,czy uzyskasz odpo o jaką pompe mu chodziło..
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
  • 1 rok później...
Opublikowano

Jeszcze kilka chwil temu mialem podobny problem. Skorzystalem z sugestii i porad forumowiczow i moj tds ozdrowial. Z wdziecznosci za Wasza pomoc, zarejstrowalem sie jako nowicjusz , glownie po to aby przedstawic problem z moim autem oraz uzytym lekarstwem.

zatem , u mnie problem z odpaleniem auta objawial sie na kilka sposobow. Bywalo tak , ze migaly na przemian kontrolki wtrysku i swiec przy wlaczonym zaplonie a dalsze przekrecenie kluczyka powodowalo przygasniecie wszystkich odbiornikow pradu w aucie. Bywalo rowniez tak , ze niby wszystko wygladalo ok, auto krecilo ale zero zycia. W takim przypadku pojawialo sie ciche buczenie jakiegos urzadzenia elektrycznego znajdujacego sie pod maska zaraz przy podszybiu od strony kierowcy. (nie pytajcie ktorego , bo sie na tym nie znam) W obu przypadkach auto odpalalo niemal natychmiast po krotkim holowaniu. Po odpaleniu "z liny" mozna bylo ja zgasic po kilku minutach i przy ponownym odpaleniu zadnych problemow. Jakby nigdy nic sie nie dzialo. Auto potrafilo dzialac bezproblemowo dzien, 3dni , tydzien, rano w nocy itd ... az nadchodzil ten dzien ,czy chwila, ze nie i ch..., wiec lina, holowanie, itd . No ale dzis juz problem rozwiazany i ku mojemu zdziwieniu a potem radosci, przyczyną byla polroczna, zajeb.... bateria warty. (na szczescie na gwarancji) . Malutka centra bujnela moje autko natychmiast po zamianie.

Na koniec jeszcze dwa zdania na temat wszechobecnego problemu odpalania tds przy niskim stanie paliwa. Moje auto rowniez posiadalo taka wadę, czytalem o zaworkach ktore stosuje sie w takim przypadku, u mnie problem naprawil sie sam....

Otoz , w zeszlym roku wymienialem progi i spory kawal podlogi. Bylo sporo spawania, walenia mlotem itd. Po zlozeniu wszystkiego do kupy auto sciaga paliwo do samego konca . Bez problemu odpala przy zapalonej rezerwie. Jaka byla przyczyna ? - nie wiem , niech pochylą sie nad tym fachowcy , ktorych na tym forum na pewno nie brakuje.

 

dziekuje za pomoc, pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam a ja mam taki problem ze BMW e34 tds nie chce odpalic ... Wogole nie kreci rozrusznik ... Po przekreceniu kluczyka wszystko przygasa I ani widu ani slychu ... Co jakis czas jest tak ze wogole jakby zasilania nie bylo a samochod by nie pobieral pradu wogole z akumulatora a czasem normalnie lecz wszystko przygasa I nie odpala ... Aku nowka ! Prosze o jakies sugestie ...
Opublikowano
Rozładowany aku. Ew.sprawdź klemy-czy dobrze siedzą. To tak na początek.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.