Skocz do zawartości

Spuchlik

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Spuchlik

  • Urodziny 17.09.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525 tds 95 touring
  • Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie
  • Zawód
    Mechanik Samochodowy i Elektromechanik

Osiągnięcia Spuchlik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam u mnie było tak nawet jak miałem zalany mobilem 10w/40 to samo tylko ciezej krecił a zaalałem pelnym syntetykiem lzej kreci mniej troche pali:) tak zaobserwowałem i chodzi mi o rozwiazanie tego problemu bo wymienic szklanki i wyreglowac zapłon to pikus tylko czy to bedzie to? przez to pisze ten post bo ciezko mi powiedziec co tak klepie w silniku a po ostrzej jezdzie znika czasami i chodzi tak jak na tym ffilmiku
  2. Witam pisze o pompie wtryskowej VP37 problem z swiecacymi kontrolkami swiec zarowych i wtryskiwaczy swiatłem ciagłym polega na tym ze auto nie do zapalenia + brak podłaczenia z komputerem disgnostycznym problem kwi w głównym kablu od akumulatora do przekaznika silnika nózka 30 brak stalego napiecia w skutek brak sterowania elektrozaworu pompy wtryskowej + brak komunikacji sterownikaa silnika pozdrawiam
  3. Witam forumicz problem z swiecacym wryskiem polega na tym iz nie dzziala elektrozawór na pompie wtryskowej warto sprawdzic przekaznik koloru białego i nzke 30 stały plus akumulatora przewd traci opornosc i brak komunikacji z sterownikiem silnika i pompa wtryskowa pozdrawiam
  4. Witam olej ma zalany castrol 5w/40 turbo diesel + płukałem silnik nie bierze oleju wcale ale przed zmiana oleju nawet klepał ale co najlepsze ze ja jezdze ostro lub spokojnie to czasami nie sychac silnika i nie powiedział bym ze to diesel a zaponu bym sie nie czepiał poniewaz pali od strzała wiec pytam kolegow czy wystepował problem z hydraulika w tym modelu jezdze nim 3 rok bez awari mechani dba:) filmik z pracaTDS'a http://w623.wrzuta.pl/film/0FjEAWEjwVx/spuchlik_bmw_e34_525_tds
  5. Witam forum mój problem polega na tym gdy zapalam rano auto to glosniejsza jest praca silnika po dynamicznej jezdzie do pracy tdsa nie słychac zadnego stuku z silnika wiem ze ciezko stwierdzic czy trzaska dól silnika bez rozebrania . Moze trzaskajacy wtryskiwacz lub popychacz zaworowy i chciałem zapytac sie czy w tych modelach wystepował problem z hydraulika zaworów pozdrrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.