Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Pewnie zaraz temat zostanie zamknięty i dostane poradę by użyć wyszukiwarki.

 

Jak w temacie jakie świece do M52MTU tylko benzyna ale są plany na Lpg.

Opublikowano
wejdz na strone producenta swiec i dobierz sobie pod swoj model auta:)nikt za ciebie tego robic nie bedzie
Opublikowano
wejdz na strone producenta swiec i dobierz sobie pod swoj model auta:)nikt za ciebie tego robic nie bedzie

 

Tak potrafię to zrobić tylko liczyłem na jakieś opinie :)

Opublikowano

Witam!

Do silnika M52TU, czyli od bodajże 09/98r polecam NGK BKR6EQUP, zresztą BMW je rekomenduje. Czteroelektrodowe świece, tzw. "platynowe", przewidziane na 100.000 km. Niedawno takie wkładałem, płaciłem ok. 33 zł po zniżkach za sztukę. Wcześniejsze świeczki były BOSCH jakieś dwuelektrodowe, ładnie wypalone. Zmieniłem, bo nie wiedziałem, jakie są, kiedy były wymieniane, itp. Po wymianie auto trochę inaczej jeździ, na plus oczywiście.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
polecam NGK

 

Można powiedzieć, że ja też mam zaufanie do tego producenta, ale dotychczas stosowałem tylko NGK V-line.

Tutaj nie znalazłem na forum żadnej wzmianki aby ktoś je stosował.

 

Czy ktoś stosował NGK V-line w M52 czy jednak nie wydziwiać i ograniczyć się do wersji standard?

Opublikowano
Czy ktoś stosował NGK V-line w M52 czy jednak nie wydziwiać i ograniczyć się do wersji standard?

Kolego V-line nie jest jakąś top serią u NGK. Te najprostsze świece do BMW to też właśnie V-line.

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano

Kolego V-line nie jest jakąś top serią u NGK. Te najprostsze świece do BMW to też właśnie V-line.

 

No nie do końca się zgadzam bo standard to nie jest V-line. I pomimo, że być może wszystko oprócz końcówki elektrody jest takie samo to jednak NGK twierdzi, że ten kształt końcówki wpływa na poprawę iskry. Czyli teoretycznie przynajmniej można założyć, że V-line jest wyżej w hierarchii.

 

I wracając do tematu, czy ktoś stosował i jedne i drugie w M52 lub wogóle w BMW??

Czy ogólnie przeważają któreś w stosowaniu??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.