Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu wycieraczki zaczęły mi strasznie drżeć na szybie, po wymianie piór na nowe jest jeszcze gorzej. Powyżej 120km/h jakby je ciągle podwiewało i końcówki wpadają w wibracje. Natomiast przy 200 wrażenie jest jakby zaraz miały odlecieć - podrywają się w górę całe pióra.

O co chodzi? Czy sprężyny trzymające ramie osłabły? Pióra mam bosch'a - teraz i wcześniej wiec to raczej nie od nich zależy skoro w zeszłym roku mogło być dobrze?

Pomocy bo to doprowadza do szału :/ :mad2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Spojlery-spojlerami,one i tak nie wiele dają.Najprawdopodobniej są już kiepskie sprężyny w ramionach wycieraczek i nie dociągają piór do szyb.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
możliwe,że już Ci się wyrobiły tuleje na mechanizmie obracającym wycieraczkami...

 

No, ale żeby aż tak je podnosiło, to musiały by się baaaardzo wyrobić. A nie obija Ci się ramię prawej wycieraczki o maskę?

Zakładam, że pióra masz tradycyjne, a nie płaskie?

Kai
Opublikowano
możliwe,że już Ci się wyrobiły tuleje na mechanizmie obracającym wycieraczkami...

 

No, ale żeby aż tak je podnosiło, to musiały by się baaaardzo wyrobić. A nie obija Ci się ramię prawej wycieraczki o maskę?

Zakładam, że pióra masz tradycyjne, a nie płaskie?

 

 

Ooo ja zauważyłem, że u mnie wycieraczka od strony pasażera zawadza o maskę! Co to oznacza??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ooo ja zauważyłem, że u mnie wycieraczka od strony pasażera zawadza o maskę! Co to oznacza??

 

Uuuuu, to już koniec... Pójdzie silnik, skrzynia i sprzęgło.

A tak na serio, to wytarła się tuleja prawego ramienia. To taka przypadłość E34. Minusy są takie, że obija się o maskę i ma mniejszy docisk do szyby. Naprawić można poprzez wymianę mechanizmu na inny (używkę bez luzów znajdziesz na sieci w cenie około 50-100zł). Są też tacy, którzy w swoim mechanizmie wymieniają tuleję (zamawiają toczoną pod wymiar). Myślę jednak, że szybciej i sprawniej jest wymienić mechanizm (ja też to przeżyłem).

Kai
Opublikowano
Witam. Dzisiaj przestały działać wycieraczki na drugim biegu tzn podczas jazdy nie przechodzą w tryb ciągły. Dziekuję za porady!!
Pozdrawiam
Opublikowano
Ooo ja zauważyłem, że u mnie wycieraczka od strony pasażera zawadza o maskę! Co to oznacza??

 

Uuuuu, to już koniec... Pójdzie silnik, skrzynia i sprzęgło.

A tak na serio, to wytarła się tuleja prawego ramienia. To taka przypadłość E34. Minusy są takie, że obija się o maskę i ma mniejszy docisk do szyby. Naprawić można poprzez wymianę mechanizmu na inny (używkę bez luzów znajdziesz na sieci w cenie około 50-100zł). Są też tacy, którzy w swoim mechanizmie wymieniają tuleję (zamawiają toczoną pod wymiar). Myślę jednak, że szybciej i sprawniej jest wymienić mechanizm (ja też to przeżyłem).

 

 

Co do sprzęgła to trafiłeś, bo jestem w fazie poszukiwań ;P

 

A co do wycieraczek to zajmę się nimi jak się otrząsnę po kosztach wymiany sprzęgła ;) Dzięki za pomoc ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No właśnie prawa (od pasażera) ocierała o maskę dosyć znacznie i już raz przez to musiałem wymieniać silnik wycieraczek bo go uszkodziło. Ale że powoduje to też nie-dociskanie wycieraczki to nie wiedziałem. Piękne dzięki za informacje. Będę działał. Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.