Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam troche dziwny problem....Otoz ostatnio gdy wsiadlem w auto podczas burzy...bd mocno padal deszcz...na dodatek w nocy to bylo...Zaczalem jechac i zauwazylem ze wszystkie szyby zaczynaja mi parowac doslownie wszystkie...niemoglem nawiewem sciagnac tej pary...nic nie widzialem;/ musialem na szybko gabka przecierac wszystkie szyby...;/i tak co chwile :( Wydaje mi sie to troche dziwne bo gdy mialem wczesniejsze auto (ar156) w takich momentach wlaczalem nawiem chwila i pary nie bylo...nigdy nie mazalem szyb od srodka, tu niedosyc ze wszystkie mi zaparowaly i to naprawde mocno to jeszcze musialem je recznie scierac...;/ czemu tak jest??
Opublikowano
Sprawdz filtr czastek stalych bo byc moze masz zapchany i wymaga wymiany:)

a co ma wydech do tych objawów?? chyba chodzi o filtr kabinowy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak to nic nie da, to tradycyjnie search, bo jest kilka ciekawych tematów dot. parowania. Łącznie z moją pseudo-instrukcją uszczelniania drzwi.
Opublikowano

Wania, a na wlaczonej klimie probowales szyby odparowac, czy tylko nawiewem?

U mnie filterek nie wygladal zle, a szyby parowaly jak cholera, mimo wszystko zdecydowalem sie wymienic i jak reka odjal :]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymien filtr kabinowy kup z weglem aktywnym,filtr na podszybiu przekrecasz 3 spinki wysuwasz oslone i wymieniasz :D
Opublikowano

Cena filtra kabinowego to ok 50-75zł. chyba w zależności czy węglowy czy nie...

Jeśli nie zmieniałeś to może to to

Ja podziele się moimi doświadczeniami z parowaniem jeśli można...

A więc rok temu gdzieś o tym czasie strasznie miałem wilgotno w aucie, na zewnatrz też był to czas dość mokry i wilgotny ale bez przesady. Pomyślałem więc o czyszczeniu i nabijaniu klimy, zajechałem do poleconego gościa, wszystko fajnie pięknie, przeczyszczona i nabita, 300zł. wraz z filtrem kabinowym i ok. Po kilku dniach wilgoć jeszcze większa w aucie, już nie puszczałem klimy bo myślałem że od tego... w końcu zajechhałem do gościa spowrotem, ten kazał zapuścić klime i powiedział że woda powinna kapać z pod auta po chwili, czekamy i nic - diagnoza zatkany odpływ z klimy. Hmmm pomyślałem no cóż Umówiłem się na operację czyszczenia odpływu. Oddałem auto i na szczescie gość dzwoni że to grubsza sprawa bo trzeba skrzynie poluzować, bo nie ma dostępu, no i czy auto potrzebuje na nastepny dzień. Ja konsternacja - skrzynie biegów ściągać :cry: Zadzwoniłem do znajomego mechanika i on stanowczo kazał zabierać autko gościa. Podjeżdżam do kumpla i włanczamy auto na max grzanie z klimą, po 15min, zmiana temp na chłodzenie, no i powtórnie grzanie. Po ponad pół godzinie zaczeła lecieć woda z klimy, autko się przesuszyło i jest do dziś ok. Trzeba dać czadu czasem tą klimą tak z moich doświadczeń...

Sorki że się tak rozpisałem :)

Opublikowano
Własnie zapomnialem sprawdzic czy kapie z klimy:) W bmw w ktorym to miejscu jest??? BO w poprzednim aucie mialem przy lewym kole...
Opublikowano
nie jestem pewien bo przy powyższej operacji auto stalo pochylo, ale prawdopodobnie w środku gdzieś na wysokości przedniego uchwytu lewarka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.