Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

mam problem, a mianowicie gdy pojezdze troche samochodem, zaczyna przeskakiwac (szarpać) nie ma mocy, zgasze go na chwile i wszystko wraca do normy, na jakis czas, ale nie na długo. Słyszałem że to może być przez kable, i swieczki sie nagrzewają? jak duże jest tego prawdopodobieństwo?

 

pompa i wtryski wymieniane były przez poprzedniego właściciela. samochód jeździ na benzynie, gaz jest odłączony.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego to co zaznaczyłeś na zdjęciu to jest silniczek krokowy a EML wygląda mniej więcej tak:http://bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/M/1992/may/browse/fuel_preparation_system/throttle_housing_assembly_eml/
Opublikowano

Zaznaczył by mi ktoś na tym zdjęciu gdzie to się znajduje?

Słyszałem dziś że to można WD40 poczyścić, to prawda?

Opublikowano
Chyba można tak zrobić ale jeżeli to zdjęcie przedstawia twój silniki i jest tam silniczek krokowy w tym miejscu to znaczy że nie masz elektronicznej przepustnicy czyli EML-a, bowiem EML jest z drugiej jego strony wraz z silniczkiem krokowym. W takim układzie przyczyna tkwi gdzieś indziej.
Opublikowano
Oki mam pytanie czy masz możliwość dodania gazu pod maską? Pomiędzy przepływomierzem a kolektorem ssącym od przodu samochodu jest przepustnica, która jest albo pociągana linką od strony szyby i wtedy możesz za nią ręką pociągnąć i dodać gazu, albo jest tam elektroniczna przepustnica i wówczas gazu możesz dodać tylko i wyłącznie za pomocą pedału gazu. A tak w ogóle to czy u ciebie jest tak samo jak na tym zdjęciu co załączyłeś i znajduje się tam ten silniczek krokowy? Bo jeśli tak to nie masz EML-a.
Opublikowano
Witam , w moim przypadku nie posiadam elektronicznej przepustnicy ,a dziś przy rozruchu zaświecił się EML ,pali się nawet po zgaszeniu silnika i zamknięciu auta .Odłączenie aku i reset nic nie pomogło ,spotkał się już ktoś z taką akcją ?? Auto również nierówno pracuje ,nie mam lpg.
Opublikowano
Witam.

mam problem, a mianowicie gdy pojezdze troche samochodem, zaczyna przeskakiwac (szarpać) nie ma mocy, zgasze go na chwile i wszystko wraca do normy, na jakis czas, ale nie na długo. Słyszałem że to może być przez kable, i swieczki sie nagrzewają? jak duże jest tego prawdopodobieństwo?

 

Czy to się dzieje przy temperaturze mniej więcej w połowie do pionu od niebieskiego pola? Miałem tak że silnik mi chciał wyskoczyć spod maski przy tej temperaturze jak zawory były nie ustawione. Po regulacji: ok.

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.