Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

5min temu sprawdzilem bledy, wysylam je ponizej. Hmm auto zachowuje sie prawie normalnie, poza tym ze przy odpaleniu telepie buda.

 

http://img143.imageshack.us/img143/1407/schowek02y.jpg

http://img99.imageshack.us/img99/1674/schowek03t.jpg

http://img99.imageshack.us/img99/3793/schowek04v.jpg

http://img214.imageshack.us/img214/7634/schowek05.jpg

 

ten plausability zniknal po wykasowaniu i narazie nie powrocil .... z missfire juz sobie darowalem bo nawet po ustawieniu rozrzadu jest dalej to samo :) jak autko sie nagrzeje to wtedy nawet nie telepie przy odpaleniu najgorzej jest po nocy ale to tak przez 20sek gdzies.

 

camshaft czujnik polozenia walu? czy walka rozrzadu? chyba rozrzadu tylko ktory to jest? INLET? ehh czekam na wasze pomysly

 

p.s dodam ze wczesniej byl problem z brakiem mocy, po ustawieniu rozrzadu problem zniknal, ale pojawily sie te bledy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chodzi o czujnik czujnik wałka rozrządu, w Twoim przypadku o wlotowy (Inlet).

 

I już poza konkursem - zwróciłeś uwagę na zapis błędu temperatury otoczenia? Najpierw przy przebiegu 343440km, potem 185660 i 185790. Normalnie typowo polski cud.

Opublikowano
wiem wiem tez mnie to bardzooo dziwi... moze walniete jest ECU ? heh a mozesz mi pokazac na realoem ktory to jest czujnik dokladnie!? a to drugie co jest camshaft control inlet - VANOS ? i plausibility? a z ta temperatura otoczenia ? to tez jakis czujnik walniety?
Opublikowano

Witam wychodzi na to że błędy w twoim aucie nie były kasowane niemal od nowości.

Przebiegi nie zgadzają się .........co świadczy o :cry2: To nie uszkodzenie bo jest zapisany również błąd o niewłaściwych sumach kontrolnych.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
hehe dziekuje, ale poprosze jakos prosciej? :) hmm nie byly kasowane? kasowalem je co rusz podlaczajac komputer .... masz pomysl jak to wszystko ugryźć?
Opublikowano

Witam

 

Powiem szczerze że nie widziałem jeszcze takich "jaj " .... Zwróćcie uwagę na wskazania czujnika temp. silnika i wskazanie ładowania czy też stanu akumulatora .... wcześniej 8V innym razem 12v a jeszcze innym 24v Coś z ładowaniem nie teges ?

 

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
hehe nie jestes pierwszym co tak pisze ;) hmm a czy te bledy oznaczaja ze crankshaft sensor jest do wymiany? bo ogolnie to nie odczulem zeby cos z autem sie dzialo poza tym ze jak jest zimny to telepie buda pozniej po 10-20sek jest wporzadku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz wiazek elektryczna przy silnika a szczegolnie mase. To co masz w danych dodatkowych to sieczka.
Opublikowano
mozesz mi podpowiedziec w ktorym miejscu to sprawdzic ? hmmm aa i jeszcze pokazal sie olej pod samochodem cieknie tak blizej prawej strony moze jakis czujnik jest nieszczelny i przepuszcza olej ?! moze tak byc ?! widzialem ze czujnik polozenia walka jest na oringu ....
Opublikowano

po 40minutowej jezdzie w trybie mieszanym bledy zwiazane z missfire nie wrocily ... odpalilem DIS'a i przy bledzie zwiazanym z camshaft sensor podpowiedzial mi ze moze to byc spowodowane "leaking" wyciek, a obserwujac miejsce w ktorym stoi moj samochod patrzaj na maske z prawej strony jest plama oleju, czy tam znajduje sie owy czujnik !? nizej zalanczam screeny z DISa, pojawil sie jeszcze blad z wiazany z linia K cos od radia?

 

http://img696.imageshack.us/img696/1859/clipboard01wu.jpg

http://img268.imageshack.us/img268/7842/clipboard02lo.jpg

http://img186.imageshack.us/img186/8871/clipboard03s.jpg

 

mialem wiecej screenow, niestety cos sie zle zapisaly ... ale one byly tylko z opisem co proponuje program, i wlasnie w jednym bylo napisane ze wyciek moze powodowac blad tego czujnika ....

Opublikowano
to co nikt żadnych pomyslow nie ma?! :( jakos tez teraz zauwazylem ze auto bardzo szybko sie nagrzewa, 10min i wskazowka stoi w polowie ! a jak zgasze silnik to slychac syczenie ! dziwne ze silnik sie nagrzeje, ale dalej w srodku dmucha zimnym powietrzem :D ehhh ten samochod jest magiczny !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.