Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem ze juz podobne tematy były, ale chciałbym to uogólnić, jaki silnik byłby najrozsądniejszy do SWAP-a zamiast fabrycznej jednostki?

tak zeby nie popasc w bankrutacje :D wyczytałem ze dobry jest 2.5 lub 2.8.

Lepiej stawiac na osmio czy szesciocylindrowe silniki? Co polecacie? :)

Opublikowano

Lista polecanych silnikow :

m20b27

m30b35

M50B25

M52B28

m54b30

M60B40

M62b44

S50b30/32

s52b32

s54b32

s62b50

m73b54

s73b54

2JZ

SR20DET

RB25DET/26DETT

RBX-GT2

LS2/6/7

LT5

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Lepiej stawiac na osmio czy szesciocylindrowe silniki? Co polecacie? :)

 

Lepiej sobie odpwiedziec do czego ma Ci służyć samochód i ile masz odłożonej kasy.

 

samochod słuzy mi do codziennej jazdy, jesli chodzi o budzet to chciałbym zakmnąć sie w 5 tysiacach łącznie z robotą ;)

Opublikowano

No to szczerze mówiąc fundusze masz trochę za małe

Jeśli auto ma służyć do codziennej jazdy i nie rzłopać paliwa jak samok to takie np. M52B28 będzie dobrym wyborem.

Koszt profi przekładki wraz ze wszystkimi potrzebnymi gratami powinien się zamknąć w 7000/8000zł. ( Cena w warsztacie)

 

No i najważniejsze pytanie...robisz sam czy zlecasz robotę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zakładam ze mówisz o starych dobrych "dużych szostkach". Silnik tani w zakupie i praktycznie niedozajechania ale potrafią spalić dużo a i z racji wieku silników bardzo cięzko znaleść coś w sensownym stanie. Lepiej dołożyć trochę kasy do nowszych i ekonomiczniejszych m50,m52. Chodzi osobiście uważam że w klasycznym samochodzie taki klasyczny silnik pasuje jak ulał.
Opublikowano

nie no M50B25 w 5tysiach powinien się zmieścić, m52 trochę więcej, droższy w zakupie i trochę więcej zabawy z EWSem dochodzi

zależy też czy chcesz zrobić sam silniki, czy coś jeszcze, a przydałoby się zawieszenie utwardzić, zainwestować hamulce (dobre tarcze oczywiście wentylowane i porządne klocki to minimum)

poza silnikiem dochodzi sporo dupereli, typu wał, dyfer, układ chłodzenia i milion spraw o których nie masz pojęcia

 

m30 tani w zakupie, trochę trudniejszy w włożeniu, pali sporo no i większość egzemplarzy ma zajechany osprzęt

Opublikowano
ja do swojej wąskiej pakuje m30b35 zawsze chciałem mieć klasyczną wąską z klasyczną dużą szóstką na szerokim kole i mocnej glebie
Opublikowano
Pomyśl też o m20b25 + nowe pierscienie, panewki, pompa wody, rozrzad, regulacja głowicy, - pasuje w mocowania podobno (sam nie przekładałem) więc koszt najmniejszy 170 koni jest... i jakoś to jeździ zamkniesz się w 3-4 tyś... ewentualnie mogę Ci moją ślicznotke sprzedać :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.