Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie , może ma ktoś wiedzę czy dyfer ze szperą od M3 będzie pasował do 318tds touring 97r. ?A może wyrazicie swoją opinie na temat sensowności montowania takiego urządzenia do tego auta.Po ostatniej zimie i kłopotach na zaśnieżonych parkingach pomyślałem ,że może warto coś takiego założyć, jedni mówią że jazda całkiem inna (na +), inni że przy tak małej mocy to nie do końca dobre rozwiązanie.Co wy o tym sądzicie.Będę wdzięczny za każdą opinię , pozdrawiam bezy74.
Opublikowano
Od M3 dałoby się wsadzić ale za dużo do zmieniania bez żadnych przeróbek bedzie pasował dyfer (mała główka) od np. 320i o przełożeniu 3,45 co daję wielką różnice od 2,75 który jest w 318Tds.
Opublikowano
O co chodzi z tymi przełożeniami?Ja w swoim aucie nie mam blokady dyfra, więc chyba te terminy dotyczące przełożeń nie dotyczą mojego auta, a może się mylę?Chyba się źle wyraziłem, pytanie brzmi : czy jest możliwość zamontowania jakiejkolwiek szpery do mojego auta, a jeśli tak to czy ma to sens?Pozdrawiam bezy74.
Opublikowano
O to chodzi z przełożeniami że ileś obrotów wału odpowiada obrotom kół, jeśli zły dobierzesz to będzie albo auto mulić albo będziesz piłował silnikiem a auto będzie powoli jechać tak w skrócie. Co do opłacalności montażu, w zimie faktycznie w zaspach prędzej wyjedziesz kręcąc dwoma kołami i do tego się przyda ale jeśli zamierzasz trochę bokiem polatać to raczej nie bardzo (no chyba że po śniegu).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.